Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben dat album nu ook maar eens aan het luisteren enn...

wat een rotzooi zeg lol niet te geloven.

Say It To My Face is nog wel aardig.. Haters ook best aardig.. maar jezus.. wat een troep verder

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    blikveldvernauwing

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

Hoe kan je nou zo reageren? Doe eens normaal man. Net of Devin The Dude album zoveel beter is. Deze reactie klinkt echt zoo laag. Istie ook. Wat voor reacties had je terugverwacht trouwens?

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb die Devin the Dude gister ff gechecked. Ben er nog niet echt kapot van. Vind het hem een beetje sloom. Maar moet hem nog ff wat beter luisteren.

5. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat weinigen nog een echt oordeel kan vellen over het album. daar is het nog te vroeg voor. ik kan alleen zeggen dat het allemaal goed klink in het gehoor. of dat voor de langere termijn ook zal zien. valt te bezien.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die Buck check ik wel als er een dirty is. Maar persoonlijk verwacht ik er niet zoveel van.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eens.. Dat had ik ook bij The Game´s 2e album.. Die vond ik de eerste weken hoorde, was ik er echt gek op, maar nu vind ik het eigenlijk niks meer aan..

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Shit man die vond en vind ik nog steeds dope. Oke veel Dre geouwehoer. Maar hij is echt dope hoor!

9. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    de dirty is gelekt;) en mooi dat je er niet veel van verwacht, kan het alleen maar meevallen:)

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    en thrm idd devin the dude album is lekker. zwaar lean back album heerlijk. en als ik wil pompen, young buck ;)

11. D-Blaze

D-Blaze Burning Phoenix

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind dat het steeds meer verkeerde kant op gaat met die hele tv hiphop scene
    geef mij maar de underground shit dat is veel doper ^^

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik het gewoon een kutalbum vind.

Normaal doen is die wansmaak die jij hebt hebben?

Toevallig wel ja

Praat voor je eigen reacties

Ik reageer niet met in mijn achterhoofd: wat zouden die andere stoere internetgangsters er van vinden, ik reageer om mijn mening te uiten.

13. Dioxic

Dioxic Guest

Hahaha THRM overkomt precies hetzelfde als mij

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 nummers die ik nog wel eens draai, en dat zijn Too Much en Wouldnt Get Far.. Zeker de laatste is een geniaal nummer.. De rest, is echt wel goed, maar het gaat me zo snel vervelen.. Heb ik sowieso verschrikkelijk snel bij veel albums de laatste tijd.. Sinds JMT's laatste album, heb ik niet meer een album gehad dat echt lang bleef hangen.. The Roots - Game Theory komt dan het dichtste bij..

Denk dat ik die toch maar eens ga checken, hoor er zoveel goede verhalen over.. *roept Modder-Eter :+

De enige hiphop die tegenwoordig in nederland op tv komt, is Nas en Nederhop als ik me niet vergis.. Nou, dat is niet echt heel slecht als je het mij vraagt.. (Mensen, ik tel Fouradi niet mee als Hiphop :+)

Ik heb gisteren trouwens Zion I van Modder-Eter gehad, en vanmorgen toen ik om half 6 op de fiets zat richting werk, zat ik die lekker te luisteren, en godverdekuttering wat een heerlijk album! _O_

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.729
    Je hoeft mij niet te roepen, want ik vind het een schijtalbum

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Modder-Eter, gefeliciteerd je hebt een plekje bemachtigd op mijn "jou neem ik niet meer serieus"-lijst. Chapeau!

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.729
    Cool! Bedankt :) Ik ga weer lekker verder het geniale Arts The Beatmaster album luisteren.

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ze hadden meer Lil Jon op Buck's album moeten gooien

te weinig zuidelijke producers ....je bent Crunk of je bent het niet

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    zou op zich een normale reactie kunnen zijn, maar dat je dan de Doctors Advocate helemaal de shit vind benadrukt toch jou haat voor alles van G-unit

20. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kan je The Game niet heel dope vinden en Young Buck heel wack.. Volgens mij kan dat heel makkelijk.. Vooral ook aangezien Young Buck's hele stijl me minder ligt dan die van The Game..

Trouwens ik heb wel 1 nummer gevonden die ik wel heel dope vind van dat Buck-album en dat is Puff Puff Pass

Deel Deze Pagina