Familiedrama's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 mrt 2007.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    www.nu.nl

En wij blijven bezig...

2. Dioxic

Dioxic Guest

Oei, zal er morgen wel wat van horen. Woon daar zo.

3. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb er wat van gehoord...
    Die kinderen stonden te kijken misschien si dit nog wel erger dan met je kinderen voorde trein daar houden die kinderen een levenslang trauma aan hoor!:'-(

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    "..its a sick world we live in these days.."

5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt zó ongelooflijk slecht en gevaarlijk voor kinderen als ze zoiets meemaken.. Niet alleen een trauma, maar het kan de persoonlijkheid van een kind ook dusdanig veranderen waardoor er een kans bestaat dat het kind zn gevoelens afsluit of wat dan ook.. Kan goed zijn dat een kind voor de rest van zn leven ongelukkig blijft door dat soort ervaringen, diep triest. Ik geloof dat dit alweer het 3e familietrauma is dat deze week heeft plaatsgevonden, like a sick hype that hás to stop.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    We blijven nog even aan de gang met de rare berichten...:{

Maar hier is gelukkig niks gebeurd..

nu.nl

Gsus 8)

7. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben wij een groot huis :D

Moet dat geen huurmoordenaar zijn ipv seriemoordenaar? :D

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd.....dat is toch wat!

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha.. Denk het wel idd. 8) Zie de advertentie al voor me "Seriemoordenaar te huur. 387 succesvolle zaken"

Maar is gewoon een copy paste van nu.nl ;)

Dan nog even een berichtje met wat humor:

:lol:

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wahahah, prachtig. _o_
    Pleegt hij nu een strafbaar feit?
    Nee toch?
    Maar dat is ook een oplossing mensen!:cool:

11. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Zozow.... Hmm ik denk van niet hor want zij moet blij zijn met zo'n man want die neemt het heft in handen anders had zij het wel gedaan hoor en zat zij daar met een boete en al die shit :thumbs: *)

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ dat andere bericht

Huh, een moordenaar die de politie waarschuwt?
    WTF8)!

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Misschien had nog wel het respect omdat hij 17 was :9

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha zo van: "In mijn contract staat dat ik alleen mensen van 18-jaar en oudere mag ombrengen."

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha! Idd, logisch toch 8)

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Komt volgens mij allemaal door de verharding van de maatschappij. Was het vroeger meer een wij wereld, nu is het allemaal ikke, ikke en nog eens ikke. Daarnaast wordt op mensen een enorme druk gelegd door diezelfde maatschappij.
    Door die verharding gaan mensen steeds vaker meer opzichzelf leven en gebruiken steeds vaker hardere middelen om hun onmacht over een bepaalde situatie te uiten. Met dit soort dingen als resultaat. :{

Het begint al bij de kinderen tegenwoordig. Het is gewoon beangstigend om te zien hoeveel druk er op kinderen wordt gelegd. Kinderen moet kinderen kunnen zijn, en geen kleine volwassenen.

17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een soort 'modeverschijnsel'. Mensen met problemen lezen in de krant of zien op het nieuws dat er een heel gezin is dat zichzelf + familie van het let leven beroofd en dan zien ze dat zelf ook als enigste uitgangspunt. Zoiets gebeurd altijd in een soort vlaag van een aantal familiedrama's, was een aantal jaar geleden ook zo volgens mij.

18. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het merendeel van de scheidingen wordt de ruzie uitgevochten over de ruggen van de kinderen, de kinderen zijn het wapentuig waarmee ze manipuleren en chanteren, je eigen kind is alles voor een ouder.
    Ze zijn op dat moment zo egoïstisch bezig dat alles gebruikt en ingezet kan worden om de ander uit te spelen, wat is er op het moment dat er kinderen zijn en doeltreffende? juist de kinderen.
    De moeder of de vader dreigt dat de ander de kinderen niet meer te zien krijgt, vergiftigd de kinderen met onwaarheden en zwartmakerij over de andere ouder puur uit eigen belang, de andere ouder wordt daar op lange duur psychisch gestoord van en depressief en soms in alle staten.
    Dan wordt het op een bepaald moment bij labiele ouders een optel sommetje, ik de kinderen niet, jij ook niet en dan hebben ze elkaar letterlijk blind van woede gemaakt en de gevolgen zijn jammer genoeg bekend:'-(

Ik vraag mij af waarom die mensen het zover ver laten komen, je hebt van elkaar gehouden, je hebt beidde je kinderen lief, wat kunnen die kinderen aan die ruzie doen, wat kunnen die kinderen er aan doen dat hun ouders niet meer van elkaar houden, waar ging het mis.
    Mensen zouden eens moeten leren om eerder hulp te zoeken als de weg doodloopt, leren vechten voor hun bestaan en vechten voor elkaar ipv elkaar letterlijk het licht niet meer in de ogen gunnen.

Als een relatie of huwelijk niet meer gaat, stel je kinderen voorop, laat hen nooit de dupe wordt van je eigen onmin en ruzie's, vecht dat met elkaar uit, doe alles eraan om de oorzaak te vinden, werk er beidde aan, mocht het dan nog niet lukken om je relatie of huwelijk te redden, ga dan met vrede uit elkaar, heb elkaar lief zoals je elkaar altijd heb lief gehad, een kind heeft beidde ouders nodig, ook al vindt de ene ouder dat de ander niet goed voor de kinderen kan zijn, niemand kan voor de ander uitmaken wie wel goed voor een kind is, een kind houdt van beidde ouders.

Het is de maatschappij die mensen veranderd in egoïstische wezens, gelukkig zijn er nog heel veel mensen die daar voor waken en zichzelf niet laten verleiden door deze egoïsme, die wel in liefde met elkaar leven, die wel in liefde uit elkaar kunnen gaan, het is een klein groepje mensen, maar laten ze daar een voorbeeld aan nemen.

Ik heb een scheiding van mijn ouders aan de lijve ondervonden, mijn vader is de enige geweest die aan ons dacht, hij heeft nooit 1 onvertogen woord over onze moeder verteld, omdat hij ons niet wilde vergiftigen met hun onmin, onze moeder heeft uit egoisme gevochten, mijn vader het leven totaal onmogelijk gemaakt, hij heeft mij toen 12 jaar niet mogen zien, maar nu staat onze moeder met lege handen, kinderen worden ouder en gaan op onderzoek uit, kinderen voelen perfect aan wat echte liefde is, onze moeder heeft het verloren, ik laat mij iig niet gebruiken om door haar nog langer gemanipuleerd en gechanteerd te worden.

Mensen die in scheiding liggen, aub ga als het niet anders meer kan met liefde uit elkaar, gun elkaar de vrijheid om de kinderen beidde liefde te mogen geven, die kinderen kunnen er niks aan doen, wees er beidde voor de kinderen, ze zullen jullie altijd dankbaar blijven.;)

gr leen

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  19. ViperMike

ViperMike Guest

Best ziek, maar als je in de wereld kijkt stelt dit eigenlijk niks voor.

20. basovich

basovich Guest

hier kan ik dus echt niet met mijn verstand bij :x :x !!
    echt waar die gozer moet wel echt ziek, diep gezonken, een klootzak, idioot zijn om hier maar uberhaupt 1 seconden aan te denken om het te doen!! kan dat echt niet snappen dat je zoiets gaat doen=(

Deel Deze Pagina