Wat een heerlijk spel! Mensen die over dat duiken aan het whinen zijn moet het spel misschien is wat langer proberen dan een kwartiertje aangezien dat toch echt aan jezelf ligt. De ai vind ik trouwens ook heel goed, bij topspin kon je zo makkelijk voorspellen waar de tegenstander heensloeg en kon je uhm niet op het verkeerde been zetten etc maar dat is hier zeker wel het geval. Kan niet w8en op de 23e
Ik moet m'n mening toch inderdaad wat bijschaven. Heb de demo nu wat langer gespeeld en het duiken wordt inderdaad minder als je gewoon goed gaat staan! De AI is ook echt moeilijk, en het is heerlijk om hem op het verkeerde been te zetten. Dan lopen ze de verkeerde kant op, willen ze corrigeren maar glijden ze mooi weg. Schitterend!
De kritiek die gegeven werd sloeg nergens op, dat gelul over continu duiken had niets met het spel te maken maar met degene die speelde.
Precies, dat kan je ook zien aan de reactie van Rivanov. Die zat ook te zeuren over het duiken. Nu is hij al een stuk positiever (post boven je). Ik denk dat dit voor meer mensen gaat gelden
ik vind hem heerlijk spelen zeg! Het duiken is puur je eigenschuld je moet gewoon zorgen dat je op de juiste plaats staat! Ik vind de herhalingen niet goed in elkaar zitten, best een beetje jammer want het spel ziet er fantastish uit en het is dan jammer dat je je gemaakt smash niet in een mooie slowmoition terug ziet. Het geluid is mager maar niet echt storend. Ik ga dze zeker aanschaffen.
Mwah, ik vind hem maar matigjes moet ik zeggen: Topspin was al erg arcade, maar deze game steekt laatstgenoemde naar de kroon wat dat betreft. Je slaat de bal nooit in de tramrails,iets wat ik zeer nep vind. Tevens sla je de bal soms echt zo loeierhard..dat gaat nergens over... De muziek is echt schrikbarend(wie verzint dit?) Mja, toch ga ik hem wellicht aanschaffen.De game heeft wel iets en zal toch wel een leuke multiplayer titel worden. Moet even bedenken welke ik beter vind .Deze of Topspin? Ik vind VT echt niet zoveel beter dan Topspin.Toch iets wat velen hier suggereerden.
Óók ik moet even mijn mening bijschaven, want het spel heeft me nu een aantal uurtjes aan de buis weten te kluisteren. Ik moet zeggen dat het duiken van de speler puur afhankelijk op welke positie je bevind of welke speler je kiest. Het vergt aardig wat tijd om er aan te wennen, maar eenmaal je het onder de knie hebt is het een stuk aangenamer Nu eens even kijken of ik 'm voor een aantrekkelijke prijs kan pre-orderen Ik moet zeggen dat ik het spel voornamelijk voor de multiplayer ga halen, want online dubbelen is iets waar ik al jaren natte dromen van kreeg
Iemand dit al geprobeerd? "u guys wanna hit the ball to the net? let's do it... actually, there is 3 types of shot that didnt' offically stated 1. flat shot--press A (top spin) and let the player to prepare to hit the ball, then when ball comes and hit the racket, press DOWN (left, middle or right) + LOB (A+B).. without great timing or the ball is not high enough , u will hit the ball into the net"
Ik moet eigenlijk concluderen dat er maar 2 slagen zijn: de top spin en de slice.Het lijkt mij dus snel vervelen! Het spel lijkt mij leuk voor eventjes maar dan staat die mooi onder mijn tv stof te happen. En nee niet in mijn kast Btw ik weet niet of het al te spraken is gekomen ,maar kan je nu online dubbelen?En echt online dus niet iemand bij mij op de bank....
Whaha, je moet gewoon superveel moeite doen om de bal in het net te slaan. Het zou andersom moeten zijn.
In het begin vond ik het ook irritant... ! Ik sloeg geen bal hard over het net, en werd gewoon finaal van de baan gespeeld... Echter na even door zetten (het is ten slotte wel leuk) begon ik het door te krijgen. Positie op de baan is wel belangrijk, en je moet ook afstand van de bal houden zodat je goed hard kan meppen. Oftewel, zoals Supremacy al zei... Op naar de Full Game, want de Demo is nu weer te makkelijk...
Ik hoop dat ik hem woensdag wel ergens kan oppikken. Daarom heb ik hem niet gepreordered, in de hoop hem ergens vroeger op te pikken
ik vind het spel veel te arcade achtig.; de bal vliegt bijna nooit tegen het net of buiten.. Dus haal het spel niet
insidegamer geeft een 9 aan dit spel klik het is wel een algemene recensie en niet specifiek voor de X360, halen dus die hap !