1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een ace geslagen?
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    nee is mij nog altijd niet gelukt
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat een heerlijk spel!:)
    Mensen die over dat duiken aan het whinen zijn moet het spel misschien is wat langer proberen dan een kwartiertje aangezien dat toch echt aan jezelf ligt. De ai vind ik trouwens ook heel goed, bij topspin kon je zo makkelijk voorspellen waar de tegenstander heensloeg en kon je uhm niet op het verkeerde been zetten etc maar dat is hier zeker wel het geval.
    Kan niet w8en op de 23e:D
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik moet m'n mening toch inderdaad wat bijschaven. Heb de demo nu wat langer gespeeld en het duiken wordt inderdaad minder als je gewoon goed gaat staan! De AI is ook echt moeilijk, en het is heerlijk om hem op het verkeerde been te zetten. Dan lopen ze de verkeerde kant op, willen ze corrigeren maar glijden ze mooi weg. Schitterend! :D
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :lol:

    De kritiek die gegeven werd sloeg nergens op, dat gelul over continu duiken had niets met het spel te maken maar met degene die speelde.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, dat kan je ook zien aan de reactie van Rivanov. Die zat ook te zeuren over het duiken. Nu is hij al een stuk positiever (post boven je). Ik denk dat dit voor meer mensen gaat gelden
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind hem heerlijk spelen zeg!

    Het duiken is puur je eigenschuld je moet gewoon zorgen dat je op de juiste plaats staat!

    Ik vind de herhalingen niet goed in elkaar zitten, best een beetje jammer want het spel ziet er fantastish uit en het is dan jammer dat je je gemaakt smash niet in een mooie slowmoition terug ziet.

    Het geluid is mager maar niet echt storend.

    Ik ga dze zeker aanschaffen.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De replays zijn inderdaad slecht. Je ziet echt de laatste 2 seconden van een actie.
     
  9. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah, ik vind hem maar matigjes moet ik zeggen:
    Topspin was al erg arcade, maar deze game steekt laatstgenoemde naar de kroon wat dat betreft.
    Je slaat de bal nooit in de tramrails,iets wat ik zeer nep vind.
    Tevens sla je de bal soms echt zo loeierhard..dat gaat nergens over...
    De muziek is echt schrikbarend(wie verzint dit?)

    Mja, toch ga ik hem wellicht aanschaffen.De game heeft wel iets en zal toch wel een leuke multiplayer titel worden.
    Moet even bedenken welke ik beter vind .Deze of Topspin?
    Ik vind VT echt niet zoveel beter dan Topspin.Toch iets wat velen hier suggereerden.
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Óók ik moet even mijn mening bijschaven, want het spel heeft me nu een aantal uurtjes aan de buis weten te kluisteren. Ik moet zeggen dat het duiken van de speler puur afhankelijk op welke positie je bevind of welke speler je kiest. Het vergt aardig wat tijd om er aan te wennen, maar eenmaal je het onder de knie hebt is het een stuk aangenamer :)

    Nu eens even kijken of ik 'm voor een aantrekkelijke prijs kan pre-orderen :) Ik moet zeggen dat ik het spel voornamelijk voor de multiplayer ga halen, want online dubbelen is iets waar ik al jaren natte dromen van kreeg :+
     
  11. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand dit al geprobeerd?

    "u guys wanna hit the ball to the net? let's do it...

    actually, there is 3 types of shot that didnt' offically stated

    1. flat shot--press A (top spin) and let the player to prepare to hit the ball, then when ball comes and hit the racket, press DOWN (left, middle or right) + LOB (A+B).. without great timing or the ball is not high enough , u will hit the ball into the net"
     
  12. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Btw, op gamefaqs hebben ze de europese release date gecorrigeerd van de 30ste naar de 23ste...
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, dit vond ik wel een mooie, reacties komen van M-F-z0r^ op de frontpage:

    :)
     
  14. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eigenlijk concluderen dat er maar 2 slagen zijn: de top spin en de slice.Het lijkt mij dus snel vervelen!
    Het spel lijkt mij leuk voor eventjes maar dan staat die mooi onder mijn tv stof te happen.
    En nee niet in mijn kast;)

    Btw ik weet niet of het al te spraken is gekomen ,maar kan je nu online dubbelen?En echt online dus niet iemand bij mij op de bank....
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Yep dat kan:)
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0

    Whaha, je moet gewoon superveel moeite doen om de bal in het net te slaan. Het zou andersom moeten zijn.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    In het begin vond ik het ook irritant... :cool:!
    Ik sloeg geen bal hard over het net, en werd gewoon finaal van de baan gespeeld...

    Echter na even door zetten (het is ten slotte wel leuk) begon ik het door te krijgen.
    Positie op de baan is wel belangrijk, en je moet ook afstand van de bal houden zodat je goed hard kan meppen.

    Oftewel, zoals Supremacy al zei...
    Op naar de Full Game, want de Demo is nu weer te makkelijk... :9
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop dat ik hem woensdag wel ergens kan oppikken. Daarom heb ik hem niet gepreordered, in de hoop hem ergens vroeger op te pikken
     
  19. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel veel te arcade achtig.; de bal vliegt bijna nooit tegen het net of buiten.. Dus haal het spel niet
     
  20. basovich

    basovich Guest

    insidegamer geeft een 9 aan dit spel :)
    klik
    het is wel een algemene recensie en niet specifiek voor de X360, halen dus die hap :D!
     

Deel Deze Pagina