De 360 versie zal niet lang op zich laten wachten na de Release van de PC versie waarschijnlijk ... Kunnen we ons nog tegen die tijd vermaken met een DEMO van deze game? Of is dit helemaal afgeblazen...?
Ik hoop wel dat er een muis en toetseboard komt voor de 360.... anders is et niet te doen want lotr was echt zwaar bagger.
Ik denk dat je dat uit je hoofd kunt zetten, anders is het op Live natuurlijk niet eerlijk en dat wil Microsoft niet hebben. Als je perse met muis en toetsenbord wilt spelen zul je gewoon de PC versie moeten kopen.
Ik wil deze wel halen, maar twijfel over PC of 360 versie. Werkt de besturing op een 360 gewoon goed, of niet? Want die extra 360 dingen (Live Vision, achievements enzo) zijn toch wel tof .
Dat geldt alleen als de PC game ook daadwerkelijk Live Anywhere ondersteunt. Dergelijke titels zullen dit jaar zoetjes aan uitkomen, als Windows Vista wat meer geintegreerd is onder de gebruikers.
Omg krijgen we dat gezeur weer, dat bleek dus ontzettend mee te vallen tijdens tests. Zowel console gamers als pc gamers hebben beiden voordelen.
Dat wij hem niet hoeven te installeren en onze grafics altijd goed zijn, en niet dat we alles brak op Low moeten spelen *Speelt bij broeder alles op High, of course
Wehehe Minder lagg/fps lagg omdat je nogal een redelijk pc moet hebben om die game redelijk tekunnen spelen! En dan nog? Sluit je muis en toetsenbord erop aan en ohja je hebt ook groter beeld met HD kwaliteit surround enz enz
Net wat gelezen over de multiplayer opties voor de 360 en ik moet zeggen dat het interessant wordt. Je hebt Siege, Capture the flag, Capture and hold en King of the hill. metname siege lijkt me erg leuk te worden flink wat units bouwen tot de grenzen weg gaan en dan massaal aanvallen
Ik vraag me af hoe de controls worden op de 360. Want ik vind het juist op de PC's altijd zo makkelijk om met je muis te slepen, 30 units te selecteren, CTRL+1 te drukken en je hebt een team wat je weg kan sturen en snel weer terug kan vinden. De demo op de PC zag er indrukwekkend uit en het liep vloeiend ondanks dat mijn 7800GTX toch al bijna 2 jaar oud is.
Voor mij gaat het om de SP. Zal ongetwijfeld ook wel goedkomen. Ben toch wel benieuwd hoe dat zal spelen op een consle. Heb LOTR ook nog niet getest. Is volgens mij wel een 360 demo van.
Maar de voordelen van de PC gamers zullen altijd veel groter zijn. Een toetsenbord in combinatie met een muis is gewoon niet te overtreffen met een controller.