1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De release van de PC versie is dichtbij, 360 versie komt wat later. Geen idee wanneer precies.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    De 360 versie zal niet lang op zich laten wachten na de Release van de PC versie waarschijnlijk :)...
    Kunnen we ons nog tegen die tijd vermaken met een DEMO van deze game? Of is dit helemaal afgeblazen...?
     
  3. xJxExFxFx

    xJxExFxFx Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er een muis en toetseboard komt voor de 360.... anders is et niet te doen want lotr was echt zwaar bagger.
     
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    In de power unlimited van Maart staat dat hij zomer 2007 komt voor de 360
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat uit je hoofd kunt zetten, anders is het op Live natuurlijk niet eerlijk en dat wil Microsoft niet hebben. Als je perse met muis en toetsenbord wilt spelen zul je gewoon de PC versie moeten kopen.
     
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze wel halen, maar twijfel over PC of 360 versie. Werkt de besturing op een 360 gewoon goed, of niet? Want die extra 360 dingen (Live Vision, achievements enzo) zijn toch wel tof :D.
     
  7. Joost..

    Joost.. Keuning

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Met live anywhere kan je toch ook gewoon achievments halen op de pc?
    Of is dat dan nog niet?;$
     
  8. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij zit dat niet in de PC versie...
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geldt alleen als de PC game ook daadwerkelijk Live Anywhere ondersteunt. Dergelijke titels zullen dit jaar zoetjes aan uitkomen, als Windows Vista wat meer geintegreerd is onder de gebruikers.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je dat live-anyware hebt en je kunt VS cross-system met de pc :9 wordt je als xbox gamer geownt :cool:.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Omg krijgen we dat gezeur weer, dat bleek dus ontzettend mee te vallen tijdens tests. Zowel console gamers als pc gamers hebben beiden voordelen.
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf zijn dan de voordelen voor iemand die op de console speelt?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat wij hem niet hoeven te installeren en onze grafics altijd goed zijn, en niet dat we alles brak op Low moeten spelen :+

    *Speelt bij broeder alles op High, of course
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wehehe :p Minder lagg/fps lagg omdat je nogal een redelijk pc moet hebben om die game redelijk tekunnen spelen! En dan nog? Sluit je muis en toetsenbord erop aan en ohja je hebt ook groter beeld met HD kwaliteit 8) surround enz enz :)
     
  15. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    En de achievements niet te vergeten.

    Voor de gamenerds.
     
  16. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wat gelezen over de multiplayer opties voor de 360 en ik moet zeggen dat het interessant wordt. Je hebt Siege, Capture the flag, Capture and hold en King of the hill. metname siege lijkt me erg leuk te worden flink wat units bouwen tot de grenzen weg gaan en dan massaal aanvallen :D
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe de controls worden op de 360. Want ik vind het juist op de PC's altijd zo makkelijk om met je muis te slepen, 30 units te selecteren, CTRL+1 te drukken en je hebt een team wat je weg kan sturen en snel weer terug kan vinden.

    De demo op de PC zag er indrukwekkend uit en het liep vloeiend ondanks dat mijn 7800GTX toch al bijna 2 jaar oud is.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor mij gaat het om de SP. Zal ongetwijfeld ook wel goedkomen.
    Ben toch wel benieuwd hoe dat zal spelen op een consle. Heb LOTR ook nog niet getest. Is volgens mij wel een 360 demo van.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De pc versie kwam volgens mij deze week uit, hoe zit dat met de 360 versie?
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Maar de voordelen van de PC gamers zullen altijd veel groter zijn. Een toetsenbord in combinatie met een muis is gewoon niet te overtreffen met een controller.
     

Deel Deze Pagina