De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord mag in de eredivisie blijven.:+

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geen degradatie? :+

Edit: damn liep achter :mad:

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu maar hopen dat 020 geen kampioen wordt. dan nog liever de lampjes. en killaz mag ik je ff in je bek schijten stadsverrader?

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wajo, anders ga je eventjes op je woorden passen jij.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed, post maar weer normaal.. :) Dank.

6. basco

basco Guest

Net terug uit Eindhoven. We werder weer heerlijk gastvrij ontvangen door de boertjes. De wedstrijd zelf was gewoon éénrichtingsverkeer. P$V speelde zoals ze altijd doen, anti-voetbal. Dit kwam ze op flinke spreekkoren van ons te staan. Valfan kwam totaal niet aan de bak tegen Jaap. Titelstrijd gewoon weer helemaal open, PiSV stelt gewoon helemaal niéts voor zonder Alex. Heerlijke vernedering in eigen huis. En dan nog zo'n spandoen durven neer te hangen: In het land van hoeren en kaas, zijn de boeren de baas. Gewoon lachwekkend hoe kansloos. Die sfeeracties in eindhoven zijn misschien nogal zorgwekkender, verder dan BOEREN BOEREN zijn ze niet geweest. Maarja vanmiddag hebben we weer even laten zien wie de beste van NL is: AFCA.

Ps. Na 80 minuten waren 75% van de boertjes al weer naar hun boerderij. Over supporters gesproken.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heb ik genoten vanmiddag zeg. Echt een wervelende show :D

Jammer dat het waarschijnlijk al te laat is. Maargoed, wie weet.

Uitblinkers waren voor mij Gabri (zoals altijd); Davids, alleen al door dat schot [​IMG] en de daaropvolgende komische duikeling van Gomes; Babel speelde echt ge-wel-dig; Huntelaar deed alles goed, inclusief meevoetballen waar men altijd over loopt te zeiken.

Echt een fantastische voetbalmiddag. Ook Ibra weer twee keer gescoord voor Inter. Er scoren alleen maar Ajacieden vandaag [​IMG]

8. basco

basco Guest

Na de 2-0 iedereen: 10 10 10 10 :lol: Krijg toch steeds meer respect voor Heitinga. Die kerel zeurt tenminste nooit, speelt de laatste weken perfect. Uit een diep dal gekomen, maar wordt toch een echte topper. Lekker voor die kakkerlakken, gelijkspel tegen StillemII. Als we niet zovaak genaaid waren door oa Wegereef stonden we nu ruim 1e.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja daag_0/

Oooh Ajax Amsterdam...jalalalalala jalalalalala!!!

Joden zijn de baas in Eindhoven_O_

10. mars15

mars15 Guest

Dit slaat toch nergens op !
    een sprongetje, een grijns op ze porum en het handje omhoog....levenslang schorsen die hap

11. basco

basco Guest

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Whaha, moet niet kunnen inderdaad. Tuurlijk heeft iedereen zo zijn voorkeuren voor een team, ja ook scheidrechters zijn voetballiefhebbers, maar je moet je erdoor niet laten beinvloeden en je moet het ook niet tonen.

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

haha?:x

Vind het niet kunnen, ontslaan dat kreng:cool:

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Braamhaar praat zich er nog best goed uit ;)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha inderdaad.. Voordeelregel goed toegepast en daarom zo juichen 8)

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    idd, vond het een redelijk uitleg inderdaad maar ik vind het nog steeds niet kunnen.

Goede wedstrijd, mooi positiespel van ajax en mijn god wat een knal van davids zeg!:)

Gomes leek zich trouwens ook weer te blesseren toen hij de bal niet achter wilde laten gaan.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel heel erg slecht, hoor. Het is dat ie een goeie wedstrijd floot, maar zo duidelijk je voorkeur tonen is niet echt intelligent. Hij balt gewoon z'n vuist, wat een mafkees joh.

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn verklaring is geloofbaar, maar onrealistisch. Verder mooie wedstrijd vooral van Davids, en Gomes die daarna in elkaar zakt:+

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Geniale reactie van Braamhaar. Ik lachte me echt kapot toen ik die reactie zag.

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha wat een sukkel zeg.
    Maar wel mooi doelpunt van Perez btw.
    Hij keek rustig en 'hoppa'!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina