De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd beetje dubieus van braamhaar. Maargoed briljant gespeeld imo. En die bal van davids btw : Goud

2. mark8925

mark8925 Guest

het was echt geweldig..

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nou op mijn bril staat wel villeroy & boch? :emo:

De reden dat ik voor ajax ben is simpel, alkmaar vind ik een kutstad, dat ik 8 was en interesse kreeg in de eredivisie was az nergens te bekennen. Ben de enige die in alkmaar is geboren van mijn complete familie en me eerste wedstrijd die ik bezocht was Ajax - Cambuur. Zo samengevat een betere reden dan die 85 % die nu in het DSB stadion zit, waar was jij toen je 8 was? Dikke kans dat je met je wanhopige hoofd niet aan Az aan het denken was.
    Conclusie: Op een forum is iedereen dapper :emo:

OT: Tja, Braamhaar wat ga je weer de mist in, vol stadion en 50 camera's en dan durven te juichen =(

4. basco

basco Guest

Geniaal toen na de 2-0 ofnie? 10 10 10 10 _O_ :lol: Dat spandoek was echt om te huilen: In het land van hoeren en kaas, zijn de boeren de baas :lol: En dan met 5-1 afgaan.

5. mark8925

mark8925 Guest

waar is basokneus :')

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hehe :D 5-1 winnen na zo'n spandoek maakte het inderdaad nog grappiger [​IMG]

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Die braamhaar, ik weet niet of jullie debiteuren-crediteuren kennen maar braamhaar stift hem even flink af.

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke het kan dan miss een beetje raar er uitzien dat een scheids zo reageert, maar ook al was hij voor ajax hij heeft iig niet veel fouten gemaakt en dat is op het moment redelijk knap in nederland

9. basovich

basovich Guest

??
    heb me al een paar keer gemeld hier hoor..

1-0 dekkingsfout
    2-0 fout van culina, wel enigste mooie goal
    de 3-1, 4-1 en 5-1 kwam eigenlijk omdat psv met een 3mans verdediging ging spelen en een extra spits erin moest zetten. kansen waren naar mijn idee eerlijk verdeelt alleen maakt ajax gewoon beter hun kansen af.

en psv staat nog steeds 1e van nederland dus houdt jij je mondje nou maar dicht, markokneus!

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe ja:)

Had Braamhaar Ajax niet ontiegelijk genaait een paar jaar geleden met V.d Vaart met PSV-Ajax, terwijl PSV daarvoor al drie keer rood moest hebben?8)

Maar wel de ongelooflijk afgeslacht_0/

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hahaha! Wat een wedstrijd! Prachtig! _O_

+ Gomes en Davids _O_

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, zo ziet een PSV'er het dus. Vergeten dat Ajax bij vlagen geweldig voetbalde en Babel zo'n beetje iedere verdediger 7 keer gedold heeft en wij meer kansen kregen en twee keer op de kruising hebben geschoten en 5x gescoord hebben en jullie maar 1x?

Het was een slachting [​IMG]

Mooi ook dat al die boeren op internet ons altijd betichten van het hebben van een grote bek en arrogantie maar zelf haantje de voorste zijn momenteel (ik zeg niet jij, basovich, meer in het algemeen) en dat ze nu allemaal kei- en keihard op hun snavel zijn gevallen [​IMG]

Ok, niet allemaal. Er zitten ook een paar sportievelingen tussen.

13. Cybercon

Cybercon Guest

Leuk om te zien dat de PSV'ers zich nu allemaal terugkrabbelen door te zeggen dat PSV niet der PSV's speelde. Maar in zulke wedstrijden moet je er gewoon staan, zeker wanneer je je een kampioen wilt noemen. Zoals gezegt PSV speelde vandaag niet al te best, maar zonder Ajax in de min te zetten wil ik even zeggen dat ze vandaag de gehele wedstrijd domineerde. Ze hadden vandaag duidelijk een veldoverwicht en dat hebben ze verdiend weten om te buigen in 5 doelpunten. Stuk voor stuk op eigen kracht. Maar goed mogen ze eens een keer, in de Arena ging PSV ook al zo goedkoop met de overwinning er vandoor.

14. basovich

basovich Guest

zullen we anders even hierover beginnen:)

20/3/2005 Ajax PSV 0-4

het is ook terecht dat psv verloor vandaag, ze gaven alle kansen zo'n beetje weg, maargoed nog 5 wedstrijden te gaan en nog 5 punten voorsprong, moet goedkomen.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Doe die PSV Bril eens af. Ik weet dat je voor PSV bent, maar je mag best toegeven dat Ajax veel beter speelde. Kijk maar naar wat Cybercon hierboven mij zegt. Wel een mooie kans voor Mendes overigens.

Edit @ Basovich: Ouwe koeien uit de sloot halen. :emo:

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En die kutFarfán om kaarten vragen toen ie een duwtje kreeg van Emanuelson! [​IMG]

Hels was ik. Die gore kutdolfijn ligt alleen maar te dwijlen en we zijn niet vergeten wat er enkele PSV-Ajax'en geleden is gebeurd in het Philips stadion.

Die vieze, vuile ......... [​IMG]

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jullie zijn toch dat klootjespubliek dat het altijd alleen maar over het heden willen hebben? [​IMG]

Zo kan ik er ook nog wel even 29 landskampioenschappen, 4 Europa Cup 1's/CL's e.d. bij gaan halen, gogem [​IMG]

Wees een man en neem je verlies sportief op. Ajax was beter en PSV kreeg voetballes.

Dubbelpost, excusé moi.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Amen.

19. basco

basco Guest

Bedoel je Valfan?

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ondanks het feit dat ze keihard zijn afgemaakt vandaag en dat het lachwekkend is, klopt het spandoek wel. PSV heeft dit seizoen van AZ en Ajax gewonnen in de uitwedstrijd.

Hopen dat PSV nog wat punten verspeeld en dat Ajax nou ook eens blijft winnen en niet knullig punten gaat verspelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina