De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laten we het verleden erbij halen, lamlul_0/

Dan kan ik net zo goed over PSV-FC Wageningen 1-6 beginnen, in de beker in de jaren 70:thumbs:

2. basovich

basovich Guest

ik zeg toch ook niet dat ajax allemaal mazzelgoals had, psv speelde gewoon klote en het is dom van ze dat ze de 2e helft begonnen met een verdediger eruit te halen terwijl ze toch wel wat 100% kansen hadden (schot mendez, kopstoot cocu)..ajax speelde gewoon meer overtuigend en psv speelde veelste soft.

3. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wel dikke respect voor Kluivert hoor :thumbs:

4. basovich

basovich Guest

idd, mooi dat hij weer een goaltje meepakt:)..hopen dat hij weer op zijn oude niveau komt. schot van sneijder zat er ook weer knap raak in:)..jammer dat hij het niet bij nederland doet, die afstandschoten erin knallen;). Huntelaar mag ik persoonlijke totaal niet:x..altijd met z'n smerige overtredingkjes en dan een beetje onwetend naar de scheidsrechter doen!! maargoed dat is mijn mening.

5. Cybercon

Cybercon Guest

Nou je het over Kluivert hebt.... Uitgerekend een Ajacied heeft de tegengoal moeten maken :emo:

Ik ruik pure frustratie. Huntelaar was vandaag de hele verdediging van PSV de baas. Het is leuk dat je zijn nare trekjes erbij haalt, maar vandaag was daar absoluut geen sprake van.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  6. basovich

basovich Guest

wat dacht je van huntelaar?

7. mark8925

mark8925 Guest

hoezo hypocriet.. vennegoor kon er nooit wat aan doen:lol:

haha en die gomes hahahaha echt genoten van die gast. Eerst gaat ie vol op zn bek bij de cornervlag voor t vak, en later gaatie tegen de grond door dat schot van edje haha.En dat liedje was ook lekker: gomes heeft een JODENneus gomes heeft een JODENneus

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  8. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de hout.

9. basovich

basovich Guest

ik snap de lol niet om iemand uit te maken voor JODENneus..het is ook niet eens grappig aangezien die gozer het niet eens verstaat..

maargoed het zal wel amsterdamse humor zijn.

10. Cybercon

Cybercon Guest

Als ik over een speler praat die van een club was, dan praat ik toch echt over zijn succes bij de club. Huntelaar heeft gewoon geen speelminuten gehad en heeft daarvoor ook de kans niet gehad. Maar goed PSV vond Huntelaar zogenaamd niet goed genoeg en heeft vandaag maar weer eens zijn gram gehaald. Absoluut een domme zet om zo'n grote spits makkelijk af te serveren. Het zal me niet verbazen dat ze nog steeds slapeloze nachten hiervan hebben :emo:

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou zweren dat jullie ook nog ene Farfan in de selectie hebben?

12. Cybercon

Cybercon Guest

Fixed :) Maar inderdaad, dat is pas een walgelijke speler. Loopt constant om een kaart te smeken en vind het altijd zo nodig om theatraal te gaan liggen. Bah! =(

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd, vond het goed dat hij niet uitbundig aan het juichen was toen hij scoorde. Goede tegenover de ajax aanhang, omdat hij niet vergeten is waar hij vandaan kwam.

14. basovich

basovich Guest

ik heb het daar over overtredingen van hem, niet over schwalbes en gezeur..

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Boehoe :emo:

Als je constant door 2 man of meer gedekt word mag je de tegenstander laten merken dat je er bent. Elke verdediger staat scherp om Huntelaar uit te schakelen, dan mag je je soms laten zien als speler. En klaag maar eerder over het spel van sommige psv'ers. Ik noem ene Farfan die totaal anti voetbal is en al valt als een speler bij hem in de buurt even hoest. :emo:

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wel ja joh....:emo:

@Sostic: maar aanvallers worden altijd uitvergroot als het om overtredingen gaat ;)

17. mars15

mars15 Guest

met zn allen tegen 1 tof man

18. Cybercon

Cybercon Guest

:emo:

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geweldige wedstrijd vandaag die heeft bewezen dat het kampioenschap open ligt, en dat Ajax in topvorm is.

PSV heeft nog een zwaar programma met NAC, NEC, FC Utrecht, Vitesse en FC Twente. Dus ajax zal gewoon alle 5 de wedstrijden moeten winnen, en dan hopen dat PSV ergens puntjes gaat morsen.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De rest van de PSVauers is teruggekropen in hun eierdop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina