Geert Wilders - Mohammed is springlevend

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 feb 2007.

1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wilders is de nieuwe profeet van het westen.

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hij profeet van het westen? Hij heet islamfobie man.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    He vriend, als je het mij vraagt zitten jij en Wilders ongeveer op dezelfde lijn. Hij acht alleen de Islamisering van Nederland op het moment belangrijk met alle dingen die daar uit voortvloeien en jij het christendom en alles wat daar bij komt kijken. Ligt ENORM dicht tegen elkaar...erg apart dat je dan toch zeer negatief over zijn politiek succes bent *)

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me af of Geert Wilders een beetje suïcidaal is?

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Politiek verlies? Ik ben geen fan van de man, maar je kunt moeilijk ontkennen dat hij politek tot dusver politiek succes heeft. Hij heeft in één klap negen zetels en blijft in de peilingen stijgen, daarnaast is hij de gene die regelmatig punten op de politieke agenda zet.

Daar gaat het hem toch ook niet om? Hij verwijt in eerste instantie Moslims dat ze niet integreren. Daarnaast is het zo dat het Christelijke geloof verre van vreedzaam is geweest, maar het zijn tegenwoordig niet de geradicaliseerde Christenen die met regelmaat de kranten vullen.

6. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Jullie mogen het zien zoals je het ziet... Maar ik heb niet zo'n hoge pet op van Geert Wilders zijn politieke praatjes... En een vergelijking tussen mij en die rare nep-Mozart vind ik wel erg ver gaan... Enkel en alleen omdat ik aangeef dat de Christenen ook geen lieverdjes waren, en zijn... De Christenen gedragen zich redelijk gematigd, dat is waar... Maar CDA en CU willen toch hun ouderwetse waarden langzaam maar zeker weer introduceren... Dat was alles wat ik er over te zeggen had...

Ik heb absoluut niets te maken met Geert Wilders, en wil er ook niets mee van doen hebben... Ik vind dat hij radicaal is tegen wil en dank... Een oproerkraaier, een clown... Dat een groot aantal mensen hem steunen via hun stem is op zijn minst merkwaardig te noemen... Blijkbaar is er iets gaande in Nederland, dat is wel opvallend ja...

En ik had het in mijn post hierboven uitsluitend over Geert Wilders en zijn uitspraken... Of een aantal moslims hier in Nederland slecht integreert, daar doe ik verder geen uitspraken over...

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Jep, het is zeker, jij denkt 100% zoals de heer Wilders! :b: .

"Maar CDA en CU willen toch hun ouderwetse waarden langzaam maar zeker weer introduceren... "

Vervang nu eens CDA en CU door de islam en het komst op dezelfde toekomstverwachting neer. Hulde.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jij hebt duidelijk zijn partij programma niet gelezen met de verkiezingen. Persoonlijk heb ik dat wel gedaan. Niet op hem gestemt maar ik wil wel graag weten op wie ik kan stemmen. Anyways. Het partij programma van Wilders staat vol met andere punten, waaronder rechten voor dieren etc.

Das nagenoeg onmogelijk. Die gast heeft 2952 bewakers 24/7 om zich heen staan. Die schieten hem eerder dood dan dat hij zelfmoord kan zeggen:+.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en in dat verlengde zou je in die plaats ook de PVV in kunnen vullen. Hulde.

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien, maar ik zou dan eerder zeggen dat hij 'nieuwe' invloeden van buitenaf juist wilt weren... Althans, daar ligt meer de nadruk op als je het mij vraagt.

11. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whoehahaha ik hetzelfde denken als Geert Wilders...

Flauwekul ten top... Misschien probeer je me uit de tent te lokken of zo... No way... Daar ga ik in ieder geval niet op in... No flamewar s.v.p. Je kent me niet eens, dus houd s.v.p. op met mij te vergelijken met een ander... Ik ben ik en niemand anders... Erg flauw heren...

Maar ga maar lekker door met discussieren hoor... :lol:

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    slaat echt nergens op!?!

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Beter lezen mijn vriend, het lijkt me vrijwel duidelijk dat Hellspawns gedachtengoed zich mijlenver bevindt van het gedachtengoed dat Wilders aanhangt.Hij beschouwt de CDA en de christenunie terecht als een gevaar voor de huidige samenleving wegens hun hang naar het oude gedachtengoed.
    En de heer Wilders bevindt zich nog een eindje méér naar rechts en hangt eigenlijk hetzelfde ideaal aan.Die richt zich zuiver uit populisme tegen de islam,omdat dit dank zij de verzurende maatschappij op korte termijn het meeste stemmen opbrengt,en met deze visie hangt hij hoe dan ook kort tegen de CDA en christenunie aan,aangezien hij met zijn hetze tegen de islam het christendom promoot.Hellspawn ziet Wilders dan ook eerder als een potentiëel gevaar op maatschappelijk gebied wegens zijn algemene visie en die dank zij de snelle stemmengroei het rechtse gevaar bij een volgende verkiezing wel héél erg groter maakt.Zodat een alliantie tussen deze rechtse partijen wel eens een terugkeer kan worden naar die oude christelijke waarden van 100 jaar geleden...

Die goede oude CD&V probeert hier in belgië die oude christelijke er wéér door te drukken,dus wat dat betreft is nederland niet de enige...Denk eerst na alvorens je stemt, neem nu euthanasie...daar zijn ze dus tegen.Moet je maar eens zoals ik je vader zien sterven na een onomkeerbare slopende ziekte waarbij hij wekenlang in volle pijn zijn dood moest afwachten , omdat euthanasie toen not done was.Zelfs voor dieren was men toen genadiger dan voor mensen,die krijgen een spuitje zodat ze niet nodeloos moeten lijden.
    Als je zoiets meegemaakt hebt denk je er wel anders over dan die hele diep-christelijke reutemeteut tesamen

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mensen zoeken de extremen op omdat de grote politieke partijen het overal vrijwel over eens zijn, er zijn alleen wat verschillen in de nuance. Het gaat vooral om de cijfertjes achter de komma op de begroting. Dat de kiezer de wat extremere partijen opzoeken vind ik dan ook niet meer dan begrijpelijk en gezond. Het is mijn inziens wel jammer dat het voornamelijk de PVV en SP (en de CU profiteerd op kleinere schaal) zijn die ervan lijken te profiteren, want het zijn mijn politieke stromingen absoluut niet maar er gebeurd in elk geval iets.

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is toch een beetje het idee van terug naar de jaren '50.

Bovendien is hij niet alleen reactionair als het op de islam aankomt, maar ook op Europa. Hij lult maar een end raak over trots zijn op Nederland, de Nederlandse (danwel Joods-Christelijke of Humanistische) identiteit, etc. Dit zijn allemaal nationalistische ideeën. In een tijd van opkomend 'internationalisme' (waarmee ik niet verwijs naar de multiculterele samenleving, maar naar steeds nauwer wordende politieke en economische betrekkingen tussen op de eerste plaats Europese lidstaten, maar ook andere Westerse landen) zijn deze ideeën overduidelijk achterhaald, ouderwets, of, om het nog zo min mogelijk negatief te bestempelen, tenminste reactionair te noemen. Wat je hier van vindt is een tweede, maar het toont in ieder geval aan dat Wilders op verschillende vlakken oude waarden opnieuw wil introduceren.

16. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat had je dan in gedachten... Dat ik "serieus" in zou gaan op het feit dat er hierboven werd gezegd dat ik precies op dezelfde manier zou denken als Geert Wilders? Ik wil gewoon niet met een ander geassocieerd worden, laat staan bijna vereenzelvigd... Zeer zeker niet met Geert Wilders, dank u... :D

Maar Svennies heeft precies verwoord wat ik bedoelde... Die snapt het meteen... En of ik vóór of tegen Geert Wilders ben, dat is totaal niet belangrijk... Ik vind het een rare snijboon, maar goed... Afgezien daarvan vind ik dus inderdaad dat we niet steeds de zwarte piet moeten zien bij de moslimgemeenschap, maar zeer zeker hand in eigen boezem zouden moeten steken... Dat we onze eigen fundamenten van vrijheid (die al een heel stuk is ingeperkt door mooie woorden als integriteit, normen, waarden, blabla) zeer goed in de gaten moeten houden... Want er wordt stevig door onze eigen Nederlandse politici gezaagd aan de pilaren van onze vrijheid, en vandaag de dag zijn er ambtenaren die bezwaar hebben tegen het sluiten van het homohuwelijk, maar morgen is het weer wat anders waar bezwaar tegen is...

Ik ben zelf ambtenaar bij de sociale dienst... Ik moet dagelijks beoordelen of mensen recht hebben op bijstand, samen met de kwaliteitsafdeling... Stel dat ik opeens gewetensbezwaren zou hebben wat de verstrekking van bijzondere bijstand betreft als ambtenaar... Dan kan ik mooi opzoute... Ik mag namelijk geen verschil maken, de wet moet worden uitgevoerd... Dus is het logisch dat er (gelukkig) weerstand komt tegen de zogenaamde gewetensbezwaarde ambtenaren van de burgerlijke stand die opeens geen homohuwelijk meer willen sluiten... Wat mij betreft mogen ze meteen ontslagen worden als ze ook maar één huwelijk weigeren te sluiten... Het is de wet dat man en vrouw mogen trouwen... het is de wet dat twee vrouwen mogen trouwen en het is ook de wet dat twee mannen hier in Nederland mogen trouwen... Simpel als wat... :)

DAT is wat ik dus bedoel... Het gemorrel aan onze vrijheid... Ik heb weinig respect voor Geert Wilders als politicus... Ik zeg niet dat alles wat hij zegt per definitie onwaar is, maar het is een man die uiterst gevaarlijke uitspraken doet... Ik heb over het algemeen sterk de indruk dat hij "de" buitenlandse mensen hier in Nederland overal de schuld van wil geven... Dat is toch wel behoorlijk extreem, nietwaar? 8)

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge die Hellspawn en zijn Belgische maat zijn weer lekker bezig hierzo zeg... Wat dat betreft lijken jullie wel wat op GW. Altijd maar weer kritiek hebben op iets wat je niet aanstaat...

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Moet je dan niet eerst even de hand in eigen boezem steken richting de christenen vriend? Beetje alles over een kant scheren dat we terug naar de jaren 50 gaan vind je niet extreem? Die gasten zijn voor het eerst sinds tijden weer eens aan de 'macht', doen niet extreems, maar jij weet wel even hoe het zit. Buiten dat spreek je jezelf vaak tegen. Zei je niet zoiets van dat je niet ging oordelen over GW? Je posts staan er bol van.

GW heeft iig het argument dat er door de jaren wel een hele hoop veranderd is in het straatbeeld in Nederland en met de wereldwijde politiek met betrekking tot de islam. En dat zie je terug in zijn stemmen.

19. Victor

Victor Guest

Jij bent anders ook iemand die meestal niet verder kijkt dan zijn neus lang is. _0/

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, wie we hier hebben,dat is lang geleden.hebben ze jou weer losgelaten op de vrije wereld.Zonde toch......:lol:

Deel Deze Pagina