Natuurlijk is Ninja Gaiden dat, maar dat is naar mijn mening niet genoeg. God of War DMC4 Heavenly Sword. Nu is het nog maar de vraag of Ninja Gaiden 2 exclusief blijft of timed exclusive wordt. (wat gaat het sigma team na sigma?) Microsoft is er niet met Ninja Gaiden alleen. Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ze meer games zoals Ninja Gaiden moeten maken ipv een Kameo of Viva Pinata. Het is een mening en wat Ninja Gaiden speculatie.
Ik had een lijstje gemaakt met nieuwe franchises van Sony en Microsoft.
En in die lijst komen meer games uit voor het jongere publiek aan de kant van Microsoft, dan van Sony.
Ik zie bij Sony opeens Resistence van de makers van Rachet en Clank.
Of Uncharted Drake's Fortune van de makers van Jak en Daxter.
Dit zijn toch wel 2 belangrijke ontwikkelaars en je ziet dat Sony de koers zet richting de oudere gamer.
Dit betekend dus meer keuze voor de oudere gamer. Microsoft brengt games uit voor de jongere gamer wat automatisch betekent, minder keuze voor de oudere gamer. Ok keuze zat wat betreft shooters, andere genres mogen wat mij betreft wel bij gespijkerd worden.
Je hebt gelijkt dat Sony er al meer kiddy games heeft. Microsoft dus minder. Wat is hun strategie meer kiddy games om ook het jongere publiek aan te trekken. Ik begrijp Microsoft wel, maar ik heb er geen baat bij.
Laatst bewerkt: 19 mrt 2007