32 mb is meer dan genoeg voor savegames, gemiddelde savegame is niet groter dan 500 kb, dus heb je meer dan genoeg voor 50-60 spellen. Echter kost 1 gig tegenwoordig niet veel meer en met 1 gig kunnen er lekker veel demo's en mp3's of videootjes op. Bovendien is de firmware update 21 mb, dan is een 32mb kaartje erg lastig.
Online kan zowel tegen mensen in de buurt, zoals een LAN zeg maar via Wifi of echt online, zoals bijvoorbeeld Socom, Syphon Filter, Medal of Honor, Field Commander.
Zelf heb ik draadloos internet en de PSP werkt er probleemloos op, zelfs beter dan de pc's die op het netwerk hier zijn aangesloten.
Het is lekker snel, zowel het downloaden als het online spelen zelf.
Internetten kan wel, maar het is natuurlijk wat beperkt, vooral omdat het geheugen zo snel vol is. Er zijn echter wel wat PSP sites, onder andere een mooie van Sony zelf (Connect) voor veel PSP filmpjes.
Ook de RSS functie vind ik wel handig, zo heb je snel toegang tot bijvoorbeeld geluidsbestanden of video. Op de pc maak ik er nooit gebruik van, maar op de PSP vind ik het erg handig.
Al met al is alles een stuk beter geregeld dan bij de concurrentie (DS), waar je naast de console ook nog eens een internetkaartje, een mp3 kaartje en dan nog eens los geheugen moet halen om ongeveer hetzelfde te kunnen (video's schijnt ook te kunnen, maar PSP zal alles beter doen uiteraard vanwege de hardware).
Beetje lang antwoord, maar hopelijk wel nuttig.
Laatst bewerkt: 2 mrt 2007