1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh ok bedankt alvast. Dat surfen op inet via een draadloos netwerk, gaat dat (bij jou) redelijk soepel? Je kan zo blijkbaar sommige spellen online spelen, wordt dat eigenlijk ook veel gedaan, kan je dus op elk moment van de populaire spellen online games vinden?
    En iets meer over gewoon op inet browsen, lukt dat nogal zonder toetsenbord?
    Ps: 1gb mem kaarten zijn de grootst-beschikbare op dit moment voor de psp juist?

Edit: Heb ik het nu fout of kan je enkel tegen mekaar spelen als je in mekaars buurt bent, of is het zo dat je (analoog aan xbox live) tegen mensen over de hele wereld bepaalde spellen kan spelen wanneer je draadloos met je psp aan het inet verbonden bent?

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mmm, wel een verbinding gevonden maar er zit een wachtwoord op. Iemand een id hoe ik daar voorbij kan komen?

3. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de eigenaar van die verbinding de code vragen :)

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij een WEP 128bit of WPA kan je aan het zoeken blijven naar de juiste code.

Wil je graag draadloos PSPen dan heb je 2 opties.

1. Koop een goedkope 11Mbps wireless router.
    2. Wifi Max van Datel ( prijs ongeveer € 40 ).

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    32 mb is meer dan genoeg voor savegames, gemiddelde savegame is niet groter dan 500 kb, dus heb je meer dan genoeg voor 50-60 spellen. Echter kost 1 gig tegenwoordig niet veel meer en met 1 gig kunnen er lekker veel demo's en mp3's of videootjes op. :+ Bovendien is de firmware update 21 mb, dan is een 32mb kaartje erg lastig.
    Online kan zowel tegen mensen in de buurt, zoals een LAN zeg maar via Wifi of echt online, zoals bijvoorbeeld Socom, Syphon Filter, Medal of Honor, Field Commander.
    Zelf heb ik draadloos internet en de PSP werkt er probleemloos op, zelfs beter dan de pc's die op het netwerk hier zijn aangesloten. _O_
    Het is lekker snel, zowel het downloaden als het online spelen zelf.
    Internetten kan wel, maar het is natuurlijk wat beperkt, vooral omdat het geheugen zo snel vol is. Er zijn echter wel wat PSP sites, onder andere een mooie van Sony zelf (Connect) voor veel PSP filmpjes. :)
    Ook de RSS functie vind ik wel handig, zo heb je snel toegang tot bijvoorbeeld geluidsbestanden of video. :) Op de pc maak ik er nooit gebruik van, maar op de PSP vind ik het erg handig.

Al met al is alles een stuk beter geregeld dan bij de concurrentie (DS), waar je naast de console ook nog eens een internetkaartje, een mp3 kaartje en dan nog eens los geheugen moet halen om ongeveer hetzelfde te kunnen (video's schijnt ook te kunnen, maar PSP zal alles beter doen uiteraard vanwege de hardware).

Beetje lang antwoord, maar hopelijk wel nuttig. ;)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Even een nieuwe post ipv edit om het wat overzichtelijker te houden.

Heeft iemand de nieuwe Jak en Daxter al gespeeld?
    Had gehoord dat er ergens een demo van was te downloaden, maar kan het nergens vinden.

Overigens is Test Drive weer uitgesteld, dit maal tot eind mei, dus nog een week of 3. Nu maar hopen dat het zo blijft, tenzij nog meer uitstel nodig is om wat bugs eruit te halen (bleken er nog aantal te zijn in uitgelekte versie las ik op Gamefaqs).

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutsite, krijg allemaal popups en nieuwe schermen. :mad:
    Bovendien waren de demo's nogal groot, dus lijkt me niet helemaal te kloppen.
    Kwam niet eens tot het downloaden door al die reclame shit, ik bedoelde eigenlijk een legale, normale website zonder al die zooi. ;)

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn idd geen officiele demos, maar werken prima. Gebruik zlef firefox en heb geen 1 pop up. Demos werken prima!

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe krijg je die demo's aan de praat?

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je niet Ratchet & Clank? Die game is wel leuk :)

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Oops ja die bedoel ik idd. :)
    Had er al een en ander over gelezen, schijnt kort maar krachtig te zijn dus wacht wel tot de prijs gezakt is, vind ongeveer 10 euro per uur speeltijd wat prijzig. ;)

Bij die demosite stond overigens overal ISO, volgens mij is dat niet helemaal legaal. Zullen wel niet werken als je de nieuwste legale firmware hebt (zoals ik)?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    FF dezelfde vraag als ik ook in het DS topic had gesteld: waar is de PSP het goedkoopste te krijgen? (wss de MM, maar die kan ik niet via i-net controleren)

+nog een 2e vraagje: hoe lang gaat de batterij mee> en wat is de oplaadtijd van de batterij?

O-)

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    natuurlijk kan ik het ook googlen, maar als ik het aan jullie vraag weet ik zeker dat het betrouwbaar is :D :+

*slijm*

16. Cybercon

Cybercon Guest

De levensduur van de batterij is van korte duur moet ik zeggen, namelijk 3 á 4 uur. Maar goed wat wil je ook met een high-tec handheld die als een kreng zuipt :emo:

Voor 199 euro heb je een PSP (standaard basepack) en voor zo'n 230/250 euro heb je er een inclusief spel :)

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    189 bij MM :D

18. Cybercon

Cybercon Guest

Nou Dulle sla je slag :+

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan met mijn accu zonder problemen bijna 6 uur gamen.
    Vaak denk ik dat er iets speciaals met mijn PSP aan de hand moet zijn.

Heb de PSP sinds de Launch in Japan (December 2004) , maar de PSP vertoond nog steeds geen problemen.
    Heb zelf nog steeds geen dode pixel , alles werkt nog steeds 100%

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    haha :9 Nu nog een keuze maken tussen een aantal dingen (dus oa. de PSP)
    Ik ben gewoon schandalig slecht in het maken van keuzes :emo: (zouden er pilletjes voor zijn? :+)
    is iig positief nieuws :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina