De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je naar ons mooie Arnhem?

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wtf ben je voor een supporter?
    en waarom noem je jezelf een jood?
    je bent niet joods en je kwetst echte joden ermee, want ik geloof niet dat zij geidentificeerd willen worden met mensen die zulke opvattingen hebben zoals jij.

3. basovich

basovich Guest

zegt iemand die voor een club is waar het al bijna het hele jaar onrust is, en nu eindelijk een x winnen:emo:

4. basco

basco Guest

Zegt iemand die voor een club is waar altijd en overal anti-voetbal gespeelt wordt en met datzelfde voetbal zondag grof klop heeft gehad van 'míjn Ajax.

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Net of jij staat te janken als je daarmee kampioen word. |:-

6. basovich

basovich Guest

dat is jouw mening+al die ajacieden dat ze anti-voetbal spelen..anti-voetbal is iets heel anders dan verdedigend voetbal.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar het is geen reet aan:)

8. basovich

basovich Guest

meningsverschil:)

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, het scheelt 5 doelpunten met Ajax. Da's weinig, dat hele anti-voetbal gedoe slaat nergens op en lijkt voort te komen uit jaloezie.

10. basco

basco Guest

Nee man heel hun selectie is op anti-voetbal afgestemd. Hoe komt het anders dat als Kone niet fit is ze persé met één spits moeten spelen? Simpel omdat ze niet meer spitsen hebben. Voor antivoetbal heb je ook niet meer spitsen nodig. Als er bij lampen een verdediger niet fis is, is dat totaal geen ramp. In hun selectie hebben ze nog wel 5 verdedigers over.

11. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wilde er ook al een keer op reageren, maar vond het niet de moeite waard aangezien hij er toch niets mee doet. Zal wel een leeftijdskwestie zijn.

12. basovich

basovich Guest

dus in ajaxtaal is anti=verdedigend, mooi..dacht altijd dat ik iets anders verstond onder anti-voetbal.

13. basco

basco Guest

Leuke bijdrage, volgende keer liever per pm.

14. Victor

Victor Guest

Ik weet weinig van voetbal, maar het lijkt mij niet dat je een wedstrijd leuk vindt waar alleen maar verdedigend wordt gespeeld.

15. basovich

basovich Guest

kan iemand mij trouwens een reden geven waarom psv nou verdedigend speelt, het is (volgens mij op AZ na) de ploeg met de meeste doelpunten gescoord in de eredivisie.. oke ze hebben ook wel de minste tegen gehad (vóór zaterdag;)) maar je kunt niet zeggen dat ze anti-voetbal spelen en alleen maar verdedigen.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan ook heel erg boeiend zijn :)

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Utrecht uit was ie anders erg goed. Het is een speler met veel potentie. Zoals eerder al genoemd werd is hij erg snel, maar waar degene dan 0,0 techniek en aanname vandaan haalt?

Kaartjes Bremen uit en thuis zijn binnen! :thumbs:

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is niet zozeer verdedigend maar ze pogen niet om mooi voetbal te spelen. Als je kijkt naar een stapel wedstrijden van voor de winterstop moet je bekennen dat het voetbal vaak van dramatisch niveau was en dat er wedstrijden uit dode spelsituatuaties werden beslist of met één enkele counter.

Daar houden Ajacieden niet zo van ;)

Ik kan zelf overigens erg genieten van uitgekookt countervoetbal (niet van PSV natuurlijk, maar dat even terzijde ;)). Hoe Espanyol bijvoorbeeld speelde in de ArenA was zwaar frustrerend maar oh wat deden ze het sluw en scherp.

Prachtig om te zien gewoon...

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    a la italiaans ;)

als fan van een club zie ik liever een klote wedstrijd die gewonnen wordt dan een mooie wedstrijd waar je vernederd wordt met 5-1 om maar een uitslag te noemen.

20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Of bijvoorbeeld hoe Valencia vorig jaar door Real Madrid werd aangepakt. Ik las de dag na de wedstrijd dat veel voetbaljournalisten vonden dat Valencia zwaar beter was. Je kon echter gewoon merken dat Valencia volslagen kansloos was. Ze hadden iets van 2 kansen, en voor de rest was het een beetje paniekvoetbal. Ik weet dat niet iedereen dit kan waarderen, maar het resulteerde wel in het eerste verlies van Valencia in hun eigen stadion in een jaar of zoiets. Het was gewoon een uiterst slim spelletje van Real Madrid. Zoals het in AD Sportwereld was geformuleerd: "zuinig, maar dodelijk efficient".

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina