Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens. Lil Jon heb zich wel aangepast. Nummer is nou ook weer niet zo bepaald CRUNK. Nummer vind ik trouwens super, maar kleine Jon heeft zich wel aangepast

Enne, heb je trouwens een lijst van producers of niet. Want voor een paar nummers zijn ze nog onbekend voor mij.

Ja daar zit zeker wel wat in ja. DA helemaal dope, maar BTW baggerslecht. Daar klopt iets niet. Imo waren Buck's lyrics ook een stuk doper dan die van Game.

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ze praten over dat mijn smaak niet klopt ofzo.. lol mafkezen

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nou kom je weer met zoiets. Blijf dan gewoon weg.

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, en dan moet ik wegblijven..
    Omdat mijn smaakt niet klopt in jullie smaakboekje..

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beerie je zeg dat als je the game cd goed vond je young buck's cd ook goed moet vinden? oftewel je geef toe dat die aftermath shit allemaal hetzelfde klinkt?

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het niet over smaak, ik vind het gewoon opvallend dat je 2 albums die denk ik niet erg veel van kwaliteit (zowel beats als lyrics) verschillen toch als 2 uitersten beoordeelt. En als je het dan over kwaliteit wil hebben, laten we dan de lyrics van het nummer met de meeste inhoud van beide albums naast elkaar zetten.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge. Wat ik bedoel heeft Leo al gezegd...

^^

8. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... Maar ik luister naar meer dan de lyrics misschien.. is dat al in jullie opgekomen misschien? Of hebben jullie van beide albums alleen de acapella versies gecheckt?

Ok, sorry voor dit misverstand dan.

9. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ ga me nou niet vertellen dat er kutbeats op btw staan

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hij maakt het alleen maar erger. Straks zijn de producties weer bagger:) Nouja, haters zullen er altijd blijven. Schaam je er niet voor THRM.

11. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ dat komt niet eens in me op ik hoop bij jou ook niet

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat niet, ik vind het gewoon kut. Dat jullie daar niet mee kunnen leven is niet mijn probleem, maar die van jullie.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    grappig : niemand mag over jou smaak oordelen, maar als iemand het niet met jou eens is komt ie op jou
    *mompelt iets over hypocrisie enzo

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Pas op, he! Straks kom je nog op zn "jou neem ik niet meer serieus"-lijst. :+

15. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag het wel niet met me eens zijn, maar om komen te beweren dat het niet klopt dat ik The Game dope vind en Young Buck niet en dat ik daarom maar een hater of weet ik veel wat ben.. dat is een ander verhaal.

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    dat je er van niet van houd enzo dat geloof ik best dat moet je zelf weten, ik geloof alleen niet dat het verschil objectief gezien zo groot is

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is er ook gewoon niet. Maar sommige Game fans hebben gewoon afkeer tegen alles wat G-Unit uitbrent. Zo is dat ook met G-Unit dickryders. THRM is er gewoon zo eentje. Maakt verder niet uit, maar ik zou toch proberen er over heen te komen man. Buck The World is daarom wel vet;)

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    your point being ? Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat het grappig is dat je zelf loopt te bitchen dat men niets kan zeggen over jou smaak bla die bla. Maar ME die de nieuwe devin niks vind doet af en wordt niet meer serieus genomen door jou

Aka: Je vind zijn smaak , het niet diggen van devin, dus eigenlijk niet kunnen.

Dus ik zeg : das beetje hypocriet. Heb het niet over dat je de 1 wel digt en de ander niet. I dont care, jou smaak, jou feestje.

19. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben het er totaal niet mee eens, onze meningen staan lijnrecht tegenover elkaar, ik neem die andere meningen over muziek van hem niet meer serieus. Verzin een artiest die je echt gigantisch slecht vind en iemand anders roept dat ie dat hartstikke goed vind, neem jij de volgende keer dat ie over een album zegt dat het heel erg goed is hem dan serieus.. Denk je dan ooh die moet ik gauw checken, want hij vind em ook dope? Nee toch?

Dat iemand het niet met mij eens is, best. Maar deze mannetjes komen mij vertellen dat mijn mening niet klopt, omdat ik een dickryder ofzoiets ben.

Dat zijn 2 TOTAAL verschillende dingen. Ik vind die albums gewoon KUT, en die van The Game vind ik DOPE.

En dat ik die albums kut vind, wil niet zeggen dat ik vind dat er geen dope dingen opstaan, ik geef al die albums altijd een kans, en vaak ook meerdere. Want vaak staan er toch nog wel een aantal goeie nummers op, zo ook in dit geval. Op Buck The World vind ik dope: Say It To My Face, Buss Yo Head en Puff Puff Pass. Op Rotten Apple vind ik You Know The Deal en One Night Stan d dope. Op Blood Money vind ik alleen Put Em In Their Place dope. De rest van die albums vind ik gewoon KUT. En dat hebben jullie gewoon te accepteren, want dat is MIJN mening, MIJN smaak en dat heeft verder geen ene reet te maken met Game-dickriden of whatever. Jullie zijn eerder G-unit-dickriders omdat jullie zo snel op jullie teentjes zijn getrapt als iemand de heilige Young Buck NIET dope vind.. Fucking groupies..

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tog klopt er nog steeds geen flikker van :)

Deel Deze Pagina