Ik snap helemaal niks van de poorten openzetten en ga zo maar door.
Maar ik heb eigenlijk problemen als ik gear of war wil hosten dan lukt dit niet hij zegt dat mijn firewall instellingen niet goed zijn en bij call of duty3 geeft hij de melding kan niet alle spelers bereiken ofzoiets.
Ligt het probleem van call of duty nu aan de router of is dit spel online gewoon niet goed.
Ik heb wel vaker gespeeld bij call of duty 3 en kan iedereen horen en zelf ook praten dus het lijkt mij dat dat dan wel goed is.
Ik heb adsl easy met een speedtouch 780 wireless maar hij is wel gedraad..
Als ik het dan goed begrijp, ja het is al honderd keer verteld maar ja wil altijd bevestig hebben van mij eigen vragen.
Ik schrijf het ip en dns op wat de 360 nu automatisch aanmaakt.
Daarna zet ik de 360 op statisch vul wat ik net opgeschreven heb daar opnieuw in.
Nu ga ik naar mijn router browser 10.0.0.138 en ga naar mijn toolbox en vul daar in het ip adres in wat ik net heb opgeschreven van mijn 360.
Hij veranderd niks voor de rest aan mijn mac toch.
Welke poorten worden door Planet Internet geblokkeerd?
Antwoord
$naam_pgm blokkeert de volgende poorten:
* Poort 25 (SMTP) ter voorkoming van spam en openrelay. Meer informatie over het ontvangen van inkomende mail, verzenden van uitgaande mail, en het draaien van een eigen mailserver vindt u hier.
* Poorten 135, 137, 138, 139, 445. Deze poorten worden gebruikt voor Microsoft bestand- en printerdeling en worden vaak misbruikt in virussen.
Er zitten geen poorten tussen die op de eerste pagina staan.
Dus de poorten die open moeten staan staan open.
Is call of duty3 gewoon niet zo lekker met joinen want met andere spellen heb ik geen problemen.
rainbow, ghost2 gearsof war ik kan allemaal zo joinen
Laatst bewerkt: 2 apr 2007