@DS]i[Ninja: Die hellfire move krijg je al vanaf het begin. De Dood kan hem niet afpakken omdat hij geen magic afpakt, maar wel je equipment. De move zelf staat ook al verklapt in de help-file (onder volgens mij "how to play").
Je kunt de trial zo ver spelen als je maar wilt, maar je bent wel beperkt aan die 15 minuten speeltijd. Volgens mij kun je daar de eerste echte boss mee halen (die twee demonen) als je echt flink doorrent.
@Z3R0-P4R4DOX: Ik zit dus een stukje verder "vast". Snap er niks van. Heb de game nooit zelf gespeeld, maar wel bijna helemaal gezien bij een vriend die toendertijd een PS1 had. Ik ben het echt vergeten haha...
In ieder geval, een hint: je zit goed met die wolf... maar zodra de boel instort ben je genaaid (de brug komt namelijk niet terug en wanneer je naar beneden stort en die sprong opnieuw probeert haal je het dus niet meer met de wolf). Probeer de tweede sprong nog eens, maar spring dan meteen weer op en de brug stort niet in (of wel, maar inmiddels ben je alweer in de lucht). Mocht het nou toch mis gaan, loop dan helemaal het veld uit (deur rechts door totdat je weer bij de "outer walls" komt en dan weer terug)... en de bruggen zijn weer gefixt. Ik vond het persoonlijk ook een erg irritant stukje. Kiezen op elkaar dus zou ik zeggen.
Hoop dat dat helpt. Ik zit net een scherm verder vast... weer die verrekte medusa hoofden (en onderaan val je ook nog in het water bij een verkeerd getimede sprong) en ik moet op de een of andere manier naar een erg hoog platform zien te springen, maar daar kom ik dus niet. Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb overgeslagen. Ik kom er nog wel achter.
Verder niet verklappen, maar wat had je ook alweer aan die scene als je door die verrekijker tuurt helemaal onderaan de "outer walls". Je ziet dan een ventje op een boot... vissen ofzo? Is dat een belangrijke scene?
EDIT: Flinke edit voor de spelling.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2007