Oke dan....
Bakken vol crap games? Uhm heb je überhaupt wel op de PS2 gespeeld. Kwalitatief gezien was het spellenaanbod van de PS2 duidelijk een klasse beter dan die van de Xbox en wel 2 klassen beter dan de Cube(wat pas een overhypte console was). Shadow of the Colussus, MGS 3, Ico, Gran Turismo 3, Jak and Daxter, Ratchet and Clank, Sly Racoon, God of War, Okami, FF XII. Nee wat dat betreft heb je zeker gelijk, crapgames zijn het inderdaad *kuch*kuch*. En ja zeggen dat de PS2 overhyped is natuurlijk de grootste grap die je je kunt voorstellen. Verklaart u nader waarom de PS2 dan de meest succesvolle console allertijden is. Ja oke de concurrentie was dan niet zo groot als nu, maar het feit dat het een zeer sterke naam is heeft duidelijk ook aan het succes bijgedragen.
Wat betreft de kwaliteit van de PS2 heb ik niks te klagen, want ik heb de PS2 slimline ruim 4 jaar en hij werkt nog steeds perfect. Als je op hardware gebied een stuk piece of shit wil dien je bij de Xbox 360 te zijn. En de klantenservice is absoluut niet waardeloos zoals jij ons doet geloven. Een PS2 van m'n vriend ging stuk (de oude variant) en een dag later stond men al bij de deur en kreeg hij alweer een nieuwe. Ik weet dan ook niet hoe jij erbij komt dat klantenservice slecht is. Tenslotte wil ik nog even benadrukken dat het spellenaanbod van de PS2 kwalitatief absoluut grandioos was. Een mooi voorbeeld van een crappy spellenaanbod is zonder twijfel de Cube. Maar goed geniet jij maar weer lekker verder van de oh zo geweldige games voor de Wii.
Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2007