1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat de PS2 ook 550 euro was toen al he? Just saying..

2. Cybercon

Cybercon Guest

Die Angry Video Game Nerd is zó geweldig he :emo: :lol:

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Was toen ook geen goedkopere concurrentie ;).

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Gho, met dat bedrag vloog ie inderdaad van de planken :thumbs:
    In de USA en Japan was de PS2 overigens een stuk goedkoper dan hier met de introductie....
    En lees onderstaande quote ;)
    Inderdaad .

5. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    en er kwamen veel (lees: bakken vol) crap-games uit op de PS2. plus dat ik het een overhypte console vindt.. en belachelijk duur!

zelfde geldt voor die PS3: ook enorm gehypt.. en te duur!

was bij de 1e Xbox wel anders.. ook wel wat crap-games, maar een handjevol en de Xbox heeft als newbie echt zichzelf moeten bewijzen.

de 360 is dan wel niet perfect, maar is nooit enorm gehyped. de launch was soepel en het spelaanbod redelijk uitgebreid.

maar voordat de PS3-fanboys opspringen.. ben een beetje Pro-Xbox, Anti-Plee-Station.

Waarom:

1.heb PS1,PS2 en PSP gehad. Gingen om de haverklap stuk.
    2.slechte klantenservice.
    3.duur in aanschaf.
    4.spelaanbod is groot,maar dit is geen pluspunt aangezien de helft vd de gamescatalogus voor alle PS's crap-games bevat.

6. Cybercon

Cybercon Guest

Je post zit met zoveel onzin vol dat ik niet eens de moeite neem om erop te reageren.

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Iemand die het verschil niet weet tussen dominant zijn en leiding nemen is niet de moeite waard. Ga eerst het verschil eens leren en kom dan maar terug om te discussieren. Op dit moment ben je namelijk meer van het niveau klein, klein kleutertje. _0/

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Damn zeg, er kan hier ook geen dag voorbij gaan zonder 'geruzie'. Als het voor een aantal mensen nu teveel is gevraagd om op een normale manier te discussiëren moeten er maar maatregelen worden getroffen. =(

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Soepel? De eerste maanden moest je hemel en aarde bewegen om er eentje te pakken krijgen als je er geen had gepre-orderd... .

1. Heb mn PS2 nu al zes jaar en die werkt nog zo goed als perfect en ja ik heb die gekocht voor nog €500-600 maar als de games er zijn wil ik dat wel neerleggen (wat nu nog niet het geval is bij de PS3 )

2. Geen ervaring met de klantendienst.

3. Koste de Xbox in het begin ook niet rond de €500? Ok, ze zijn wel snel in prijs gedaald maar dat was gewoon omdat ding voor die prijs niet wou verkopen.

4. Maar die andere helft die wel groot is, is nog steeds grotern dan het deel goede Xbox games. Heb dan ook altijd meer PS2 games gehad dan Xbox games. Maar dit is beetje een zinsloos argument (zowel dat van jouw als dat van mij) aangezien heel de situatie nu anders is.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  10. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de PS3 opgehaald.

Gekocht bij www.teleshop-online.nl voor ongeveer 340 euro bij verlenging van een t-mobile flex 20 24mnd.

2 vestigingen: Maassluis en Naaldwijk

11. Speedy NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dikgedrukt

..

12. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik vind dat er nogal veel show gemaakt wordt rond die "Cell processor". Eerlijk gezegd denk ik niet dat CPU van de 360 echt veel trager is. Specs zeggen niet alles hoor. Of heb ik het mis......

13. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    op een ps schiet je ze evenhard dood als op een 360 en andersom ook

14. Cybercon

Cybercon Guest

Oke dan....

Bakken vol crap games? Uhm heb je überhaupt wel op de PS2 gespeeld. Kwalitatief gezien was het spellenaanbod van de PS2 duidelijk een klasse beter dan die van de Xbox en wel 2 klassen beter dan de Cube(wat pas een overhypte console was). Shadow of the Colussus, MGS 3, Ico, Gran Turismo 3, Jak and Daxter, Ratchet and Clank, Sly Racoon, God of War, Okami, FF XII. Nee wat dat betreft heb je zeker gelijk, crapgames zijn het inderdaad *kuch*kuch*. En ja zeggen dat de PS2 overhyped is natuurlijk de grootste grap die je je kunt voorstellen. Verklaart u nader waarom de PS2 dan de meest succesvolle console allertijden is. Ja oke de concurrentie was dan niet zo groot als nu, maar het feit dat het een zeer sterke naam is heeft duidelijk ook aan het succes bijgedragen.

Wat betreft de kwaliteit van de PS2 heb ik niks te klagen, want ik heb de PS2 slimline ruim 4 jaar en hij werkt nog steeds perfect. Als je op hardware gebied een stuk piece of shit wil dien je bij de Xbox 360 te zijn. En de klantenservice is absoluut niet waardeloos zoals jij ons doet geloven. Een PS2 van m'n vriend ging stuk (de oude variant) en een dag later stond men al bij de deur en kreeg hij alweer een nieuwe. Ik weet dan ook niet hoe jij erbij komt dat klantenservice slecht is. Tenslotte wil ik nog even benadrukken dat het spellenaanbod van de PS2 kwalitatief absoluut grandioos was. Een mooi voorbeeld van een crappy spellenaanbod is zonder twijfel de Cube. Maar goed geniet jij maar weer lekker verder van de oh zo geweldige games voor de Wii.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2007
  15. Speedy NL

Leuk Bevonden:
    0
    De games die je nu noemt zijn ook stuk voor stuk danwel ook DE TOPGAMES voor de PS2. (ik had express geen titels genoemd omdat de gemiddelde gamer wel weet welke games op de PS2 van zeer degelijke kwaliteit zijn)

maar dat is in mijn ogen slecht ong. 1/3 van de hele PS2 catalogus.

Dat de PS2 succesvol is, is gewoon een feit. maar dat betekend niet dat ik die console de hemel in moet prijzen.
    en ieder zijn eigen ervaring met de hardware/klantenservice?

de 360 is idd niet bij iedereen even betrouwbaar gebleken, maar de klantenservice heb ik WEL een prettige ervaring mee.

De Cube had veel te weinig echt goede games, dat valt niet te ontkennen.

De Wii heeft wel al wat toppers staan bijv Excitetruck, Zelda Twilight Princess en Wario Ware Smooth Moves. maar het is wel nog wat magertjes verder. de VC is ook een groot pluspunt vd Wii (en er is 100% BC voor de GC, iets wat MS en Sony niet kunnen beamen voor hun vorige platform)

ik denk zo van: Ik ben blij met mijn 360 en mijn Wii, en jij bent blij met je PS3
    of zie het zo: wat jij voor die PS3 gaat betalen incl game (700,-) , heb ik een 360 met game + een Wii (429,- + 249,- = 678,-)

en mag ik je meedelen Cybercon, dat discusieren iets heel anders is dan wat jij nu doet.

16. Cybercon

Cybercon Guest

3 dagen wachten op je UPS label heb ik als iets prettig ervaren ja :{

Smaken verschillen nou eenmaal, maar de enige game die zich na 4 maanden een topper mag noemen is Zelda: TP welke je overigens ook gewoon op je Cube kunt spelen, wat je weer 250 euro scheelt. Excitetruck en Wario Ware zijn games die je uit de budgetbak graait, duidelijk niet de volle pond waard dus. Anderszijds kan ik me voorstellen dat de Wii bezitters deze games wél halen aangezien de line-up voor dit jaar sowieso al erg tegenvalt.

Ik denk zo van: mijn Xbox 360 voelt zich hier lekker thuis en de PS3 komt daar later dit jaar gerust bij. Om die 600 euro maal ik niet om, want ik weet dat ik met de Xbox 360 en PS3 de beste keuze maak als we kijken naar de levensduur. Voor de Wii vrees ik weer het ergste, wéér te weinig third-party support......

En tenslotte, wat doe ik nu verkeerd dan? Ik antwoord toch op jouw op onzin opmerkingen?

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2007
  17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Oe oe, leuk al dat ruzie :+
    Maar ik heb al op de Ps3 gespeeld, en heb een paar spelletjes gedaan.
    Vond dat de Xbox 360 veel mooiere spellen heeft.
    En begin nou niet dat het de lanch games zijn.

18. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 heeft idd meer crap games dan Xbox. Door het succes van de PS2 heeft het een markt gecreerd voor crap games. Daar is eigenlijk niets mis mee imo. Ik denk juist dat crap games mensen laten interesseren voor gamen. De matrix heeft misschien als film extra gamers aangetrokken. Door de release van Enter the Matrix. Als er alleen maar goede games worden gereleased, zoals Halo 3 en Masseffect. De non-gamers voelen zich niet gebonden met deze goede games. Dan zo de markt voor games minder hard groeien. Daar heeft de hardcore gamer ook weer baat bij.

Gerucht Microsoft koopt Take 2?
    http://www.vgcharts.org/news/news.php?id=195
    Zou dit de genade klapt zijn voor de PS3 of zou Sony het ook kunnen redden zonder GTA.

Dat GTA4 multiplatform is betekent dat het geen reden meer is om een PS3 voor dit spel te kopen. Als GTA4 exclusief gaat naar 360, dan zal Sony miljoenen verkopen mislopen.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb hem (de ps:cool: :9 gewonnen met de ps3 launch party in adam hotel arena, ik was de snelste met F1 :cool: betersssss

20. Cybercon

Cybercon Guest

:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina