De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn jullie toch triest bezig zeg....

Nu is het genoeg met dat gekloot in deze thread, jullie zijn per direct permanent gebanned.

2. basovich

basovich Guest

eindelijk\o/ !

sorry had echt een hekel aan die basco..

maargoed nu maar weer over voetbal hebben:)

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er aan de hand met die picornie ofzo? dat was toch een ajax supporter dacht ik?

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt. Ajax sup die overleed bij een vechtpartij tussen Ajax en Feyenoord supporters. Hier kun je iets meer erover lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Beverwijk

EDIT: Wel netjes trouwens die ban, is dat eeuwige gekwebbel hier tussen die oude wijven ook weer voorbij.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik nog geen rip carlo gezien van de ajacieden? ik zag het in de telegraaf, heel mooie rouwberichten. ik begin er dan maar mee ook al ken ik het 10 jarige mannetje niet.

RIP carlo.

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had er nog nooit van gehoord, maar hoewel het natuurlijk lullig is dat er iemand dood is gegaan vind ik iedereen die aan die rellen meedoet echt te dom, triest en laag voor woorden en wat ik van dat stukje van Wiki begrijp is er daar niemand per ongeluk terechtgekomen.

7. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hadden de ajacieden toch al wel gedaan?

8. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier op het forum bedoel ik.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ongelooflijk, check sommige reacties, dacht dat het hier al erg was =(

R.I.P. Carlo

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus christus, hun spellingsvermogen is lager dan dat van de edele dieren in de Apenheul en hoe kan je in godsnaam zo'n ziek liedje verzinnen ? dan moet je toch in een gesticht of onder de grond liggen.|:- :confused:

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    10 jarig mannetje? Hij is 10 jaar geleden overleden ja, maar was geen 10 jaar toen.

Omdat het meerendeel er niet eens iets vanaf weet. En ik hecht geen waarde aan het woord r.i.p.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind het heel vervelend voor hem en zijn familie, maar als je als hooligan, met al je hooliganvriendjes, naar een plek in beverwijk gaat, waar je afgesproken hebt met een andere hooligan, die toevallig van Feyenoord is, en daar dan uiteindelijk neer gehamert wordt, is het wel een heel klein beetje je eigen schuld.. Was waarschijnlijk niet echt een lekkertje..

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Fokken met Feyenoord word genadeloos afgestrafd, hatseflats:cool:

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :{

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ze zijn er verdorie nog trots op ook...|:- |:-

ik zal nooit die mensen uit de stad nooit snappen..

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb egt wel medelijden met zijn ouders heur, maar hij was zon randdebiel om een beetje af te spreken om te gaan knokken.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik snap er niets van eigenlijk :confused: Ik dacht altijd dat het een soort supporter was die op het verkeerde mement op d everkeerde plaats was, maar zoals ik het op wiki lees was het net als al die andere gewoon een ordinaire hooligan! Toch blijft het triest wat er gebeurd is en hebben de ajax hooligans er nooit meer wraak voor genomen?

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk niet dat die hooligans echt van plan waren om iemand te vermoorden, volgens mij was het toch echt een ongeluk wat achteraf flinkt word vergroot.

19. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, als je iemand met een hamer op zijn hoofd slaat, dan is de kans erg groot dat er zulke dingen gebeuren als toen, maar daar zullen de hooligans vast niet bij hebben nagedacht omdat de meesten onder invloed van drugs en alcohol waren.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat maken jullie je allemaal druk om de dood van een hooligan?? Een kind van 10 dat aan k*nker vind ik stukker erger dan de dood van een man die er min of meer "zelf voor heeft gekozen"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina