PS3 is echt sjiek. Online is het zelfs super! Zeer overzichtelijk, echt cool die Sony store,... En motorstorm is echt een game om online te spelen! En de ps3 is muisstil. Echt heel stil. This wel een zwaar ding, maar damn, mooi!
Nu verder motorstorm spelen .
edit: wilde nog even reageren op een zin van Fardo:
Toen de ps3 uit kwam in Japan en Amerika was het percentage van kinderziektes 1 procent! Dat is gewoon geweldig he. Normaal ligt het met dit soort toestellen rond de 2 a 2,5 procent. Met xbox 360 lag het rond de 4 a 5 procent! En zelfs nu ligt het percentage van xbox 360 nog steeds hoger dan ps3. Ik vind echt dat Sony qua hardwar met ps3 iets supers heeft afgeleverd. Zo weinig kinderziektes in zo'n mooi monster, geweldig toch
Ps: De ps3 is echt kunst op zich als je hem rechtzet. Dat ding blinkt zo mooi, en de grootte is cool met deze console . Maar begrijp me niet verkeerd, xbox 360 is qua uiterlijk ook niet mis natuurlijk .
Nu ga ik verder motorstormen!(bye the way, is echt sjiek online, zoveel voertuigen op het scherm, weinig lag, mooie statieken, en ps3 is echt zo overzichtelijk, en zeer makkelijk om éénder wat op te zetten, netjes )
Laatst bewerkt: 23 mrt 2007