1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    En die mensen die een normale controller hebben dan? :confused:

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    PS3 is echt sjiek. Online is het zelfs super! Zeer overzichtelijk, echt cool die Sony store,... En motorstorm is echt een game om online te spelen! En de ps3 is muisstil. Echt heel stil. This wel een zwaar ding, maar damn, mooi!
    Nu verder motorstorm spelen :).

edit: wilde nog even reageren op een zin van Fardo:
    Toen de ps3 uit kwam in Japan en Amerika was het percentage van kinderziektes 1 procent! Dat is gewoon geweldig he. Normaal ligt het met dit soort toestellen rond de 2 a 2,5 procent. Met xbox 360 lag het rond de 4 a 5 procent! En zelfs nu ligt het percentage van xbox 360 nog steeds hoger dan ps3. Ik vind echt dat Sony qua hardwar met ps3 iets supers heeft afgeleverd. Zo weinig kinderziektes in zo'n mooi monster, geweldig toch :)

Ps: De ps3 is echt kunst op zich als je hem rechtzet. Dat ding blinkt zo mooi, en de grootte is cool met deze console :). Maar begrijp me niet verkeerd, xbox 360 is qua uiterlijk ook niet mis natuurlijk :).
    Nu ga ik verder motorstormen!(bye the way, is echt sjiek online, zoveel voertuigen op het scherm, weinig lag, mooie statieken, en ps3 is echt zo overzichtelijk, en zeer makkelijk om éénder wat op te zetten, netjes :))

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die zijn het bokje. :)

4. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals we gewend zijn van Sony

5. -Pegasus-

-Pegasus- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een ouwe Xbox en wil overschakelen naar de PS3 of de Xbox 360, maar ik schrok van al die negatieve berichten over de 360... en van de prijs van de PS3.

Bloody hell! What to do? PS3 of Xbox 360?
    PS3 heeft eigenlijk (te) veel fancy techniek erin (ik heb geen HD tv), en als ik al het commentaar lees over de 360 dan durf ik daar geen 400 euro voor neer te leggen. Dat ding is nu ook al meer dan een jaar op de markt, je zou toch mogen verwachten dat het kinderziektevrij is.
    Maar aan de andere kant zijn er ook wel weer goede berichten.

Misschien blijf ik toch maar een Microsoft-Meisje...

Is de 360 nog steeds zo luidruchtig? En raden jullie aan zo'n cooler-ding aan te schaffen, helpt zoiets?

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mwah, ik denk dat het met het aantal defecte xbox-en over het algemeen best meevalt. Ik kan me niet voorstellen dat elke xbox een keer kapot gaat, of 80% ofzo.
    Je leest de positieve verhalen eigenlijk niet, dus dan ga je al snel doemdenken.

Op dit moment zou ik als ik jou was een xbox halen. De graphics verschillen niet zo heel veel van elkaar, de prijs echter wel. Voor een kale ps3 heb je ook een xbox met een paar leuke games.
    Later daalt de prijs van de ps3 toch wel (laten we zeggen binnen nu en driekwart jaar) dus dan zou je het altijd nog kunnen overwegen.

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmiddag een behoorlijk wow gevoel. Resistance online met 40 man, wat een gekkenhuis! En dat allemaal zonder lag en super snelle matchmaking, en op dedicated servers! En gratis! Dit heb ik zelfs op de 360 nog niet meegemaakt, wat werkt dat super zeg!

Ik vraag me af wat Microsoft nu gaat doen, want de gedachte waarvoor ik in vredesnaam 60 euro per jaar voor betaal schoot vanmiddag toch wel even door mn hoofd :mad: Geen dedicated servers, vrij veel lag, alleen op het moment
    is de friendlist en de voicechat van de 360 nog beter. Maar toch, van mij mag MS Live nu ook wel gratis gaan maken, of anders betere dedicated servers neerzetten..

Sony mag trots zijn op hun online situatie op het moment.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat gevoel had ik ook. MotorStorm en Resistance (40 man online!!!) werken echt heerlijk. Super simpel en geen lag. Ook wel makkelijk dat je kunt selecteren welke taal er gesproken word op de servers, bijvoorbeeld alleen Nederlandstalige servers. Vreemd dat Msoft hier 60 euro per jaar voor rekent, terwijl mijn eerste gratis PSN ervaring een stuk positiever is dan mijn eerste ervaring met Xbox Live.

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel games heeft sony online op de ps3 en hoeveel heeft microsoft er op de 360. Logisch dat er bij sony geen lag is de games die online kunnen zijn op 1 hand te tellen.

10. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook. De vraag is hoe gaat het gesteld zijn met het online gamen als het aantal spellen en het aantal gebruikers stijgt?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk zijn er de eerste tijd minder servers. Echter, op dag 1 van de 360 kan ik me de lag van Perfect Dark Zero nog erg goed herinneren. De lag was er toen al en die is er nu nog steeds bij games.

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de lag wel onder controle kan worden gehouden met deze dedicated servers..

En niet alleen het gebrek aan lag is heerlijk ook gewoon de opties in het spel zelf..
    Van Neogaf

13. JeePee

JeePee Guest

Als je met 8 man in GoW al godsgruwelijke lag hebt en nu met 40 man Resistance zonder lag dan zal dat over een tijdje echt niet anders zijn hoor.

14. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de 360 niet met dedicated servers werkt zal er altijd wel lag zijn, maar hierdoor is elk spel ook wel online te spelen op de 360 aangezien ze werken met peer to peer.
    Bij ps3 zijn het dedicated servers, maar niet elk spel zal online te spelen zijn omdat de uitgevers zelf moeten opdraaien voor de kosten van deze servers. De spellen die door sony worden uitgegeven zullen wel goed online te spelen zijn, maar hoe zit het met de andere ontwikkelaars? Veel geld gaan die daar niet insteken denk ik.

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, denk maar aan Virtua tennis 3 op de 360 wel online en op de ps3 niet.

16. Cybercon

Cybercon Guest

En wie ga je dat nu verwijten? Het netwerk van Sony? Dikke bullcrap natuurlijk, want waarom gaat een andere titel van Sega, genaamd Full Auto 2 wél online. Ik weet niet wat het is, maar Sega geeft volgens mij niet echt om online gaming.

En ja wat de online service van de PS3 betreft. Laten we gewoon even lekker een paar maanden wachten voordat we nu al voorbarige dingen gaan roepen. Het begin is er in ieder geval al met titels als Motorstorm en Resistance, nu de rest nog....

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2007
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm Sony is alleen p2p hoor :eek:

18. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    PSN online zal een grotere community krijgen omdat het gratis is. Al denk ik wel dat de diversiteit aan online games groter is op 360.

Om online te gaan moet de ontwikkelaar het zelf regelen (PSN). Met LIVE gaat het allemaal wat makkelijker. Daarom zal Virtua Tennis 3 LIVE zijn en niet PSN.

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.psu.com/node/9108
    Wil er iemand tekenen? O-)

Ik denk niet dat het verkeerd is dat Sony zich eens mag bewijzen met voornamelijk firstparty titels. Aan de andere kant begrijp ik ze wel. Een exclusieve titel is vaak beter dan multiplatform.... Het is/was goede serie is dat nog steeds zo?

Tja eigenlijk twijfel ik totaal niet aan RE5 ook Capcom en dat is wel een belangrijkere titel voor mij. Ik denk dat de DMC4 fans een beetje overdreven bezig zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina