De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat hij is vermoord door een Feyenoorder, een hoog aangeschreven lid was van de F-Side, het headline nieuws werd en het gisteren dus precies tien jaar geleden is dat het gebeurd is.

Bovendien kan je de dood van een 10-jarig kind aan ****** niet vergelijken met een moord. Ik zeg niet in de mate van hoe erg het is, maar de dood van Carlo staat volledig los van een kind dat ernstig ziek is. Het is een compleet andere situatie.

Carlo was voor veel F-Siders een bloedgabber. Ik vind het dus helemaal niet zo vreemd dat ze nu rouwen.

Respect btw voor de Bunnikside met hun advertentie.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, vraag me af of ik er wat van moet zeggen, maar als je daar op een weiland staat en je hebt afgesproken om te gaan rellen moet je niet zeuren als je paar tikken krijgt. Dat men wapens meeneemt valt te verwachten bij zoiets.

Het klinkt misschien wat radicaal maar zet ze op een weiland met z'n allen en laat ze lekker hun gang gaan. Zijn we er voorlopig vanaf.

En ja, ik heb gister '300' gezien O-)

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg eigen schuld dikke bult hoe hard ook klink ik kan geen medelijden mee hebben prima dat er 1 overleden is trekt misschien mensen hun ogen is open. Die knuppel heb zelf risico genomen en resultaat is dat ie tussen 6 planken ligt. Ik ben zelf neutraal met dat hooligan gebeuren want ik heb wel een idee van die rivaliteit betrap mezelf er ook vaak op als je in zo stadion ben dat je soms kwa rivaliteit buiten je grenzen wil treden. Maar ik ben gelukkig nog verstandig genoeg niet te doen ook al is je adrealine rush heel hoog soms. En zelf zit ik natuurlijk ook niet in die groep denk als je eenmaal in zit er ook geen stoppen meer aan is. Goed voorbeeld is gewoon Green Street Hooligans

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie Feyenoord en PSV ook als rivalen maar meer op sportief gebied. Best leuk om mekaar een beetje te jennen natuurlijk, dat hoort er bij. En ik moet zelfs bekennen dat ik PSV en Feyenoord best wel eens vervloek tijdens wedstrijden tegen Ajax, maar daar blijft het toch wel bij.

Rellen om voetbal slaat helemaal nergens op. Sterker nog, rellen slaat helemaal nergens op O-)

Dus inderdaad; eigen schuld, dikke bult.

5. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar durf wel te wedden dat je er bij ga staan kijken en eigenlijk toch wel mooi vind. Veel mensen zeggen het maar ik ben er tegen. als ik ga kijken bij vitesse zijn er toch wel veel mensen die het wel willen zien als er wat gebeurd.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ah, je kent me? =(

Hou dergelijke 'beschuldigingen' voor je a.u.b.

Stond vrolijk te doen op het Leidse Plein afgelopen jaar. Opeens begon iedereen te rennen en te vliegen, kreeg een vriend van me een glas in z'n nek en ik, terwijl we rustig een jointje stond te rollen, een gummiknuppel in m'n rug.

Erg fijn als je daar komt om een klein feestje te bouwen.

Nee hoor, ik moet er niks van hebben. Ik kom voor het voetbal en niet om naar rellen te kijken :{

7. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar geloof je echt niet. Ik zie dat teveel om een stadion heen dat mensen het toch wel willen zien en weten. Geweld is ook vermaak voor velen denk dat net zoals tv werkt iedereen vind geweld in een serie ofzo prachtig daarom kijken ze er naar en het zal wel mens eigen zijn. Misschien dat ik nu heel stom klink maar goed mijn mening. Jij zal misschien geleerd hebben van die klap en je er niet in te willen mengen omdat je weet wat de consequenties er van kunnen zijn. Maar er zullen ook veel van zijn die dat niks doen en wat je al zegt net van vervloeken jij kent die adrealine rush dus maar al te goed.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dude, ik vind het best dat jij voor iedereen een mening klaar hebt maar zou je die alleen willen delen als je de desbetreffende persoon ook daadwerkelijk kent?

En dan nog, al zou ik er naar kijken, wat is dan je probleem?

Staat 'kijken naar' gelijk aan meedoen?

9. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet wat ik heb gezegd dat je reageer van ik ben er zo erg tegen terwijl je dat dan helemaal niet zo bent werkt wel als je vermaak

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebt. Er staat drie keer een vraagteken.

Maar volgens mij is er met jou geen discussie mogelijk dus ik staak hier de strijd. Als je tegen alles in je eigen, niet onderbouwde, mening (die zelfs nog over mijn mening gaat ook) door wil blijven drukken doe je dat maar lekker bij iemand anders.

Ik heb geen zin in een welles-nietes ruzie.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, en ze mogen rouwen van mij, maar ik heb er geen naar gevoel bij ofzo..

12. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Houd je iig lekker bezig :p

13. basovich

basovich Guest

fijn Alex, Salcido hoeveel verdedigers moeten er nog komen om tegen liverpool te gaan spelen met een B-verdediging:confused:..hoop dat het toch mijn kaartje waard wordt!

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer is jou het kaartje het waard dan?

15. basovich

basovich Guest

als psv met een goed elftal in het stadion staat;)..niet dat het hem dan nog niet waard is maar vind het dan jammer..is een van de weinige keren dat ik er naartoe ga dus wil ik ook weleens wat zien he:).

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ff wat nieuws uit Engeland, om de thread misschien weer wat in beweging te brengen.

Vraag me af wat voor bedrag Man. U. voor Huntelaar over heeft. En toch Twente voor Andy?

Mooi. Hoef ze allebei niet bij Barça, en ook niet bij een directe concurrent uit Spanje. Laat ze maar lekker blijven waar ze zitten.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Laat huntelaar ook maar zitten waar die zit..

Denk ook niet dat ie al weg wil.. MU is een grote stap.. (of nouja, ik hoop het meer..)

Zondag naar Ajax - Heracles! Hopen dat het dit x beter gaat..

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nepper. :9

Grygera ook weer geblesseerd. Wat een gast is het ook.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn alweer... Man van glas ofzo:{

Is Vermaelen btw alweer fit?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft Grygera al bij Juventus getekend?

Topicstatus: