1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een zoete Profitamole of Mallowolf voor me?

    Dus niet de zure :p
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen met het kweekproces voor alle vlinders... Boring maar wel humor om snel te levellen...
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werken die fruitbomen?

    ik heb nu een appelboom en een hazelnotenboom, maar er komt maar geen fruit in.

    ik kan maar 3 kleuren mest kopen en die werken allemaal niet op mn appelboom (de hazelnootboom heb ik nog niet geprobeerd)
     
  4. Robin360

    Robin360 Viva Pinata

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dan dat ze dood zijn aangezien ik eerst ook niet appels etc. kon krijgen.

    gewoon ff goed in de gaten houden :)
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    uit 1 boom vallen nu appels, dus die andere zullen zo ook wel beginnen.

    ik had nog een vraagje over zo'n zure vleermuis.
    hij wil mn pompoenen maar niet eten, hoe krijg ik hem zover dta hij het wel doet?
     
  6. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een Jack 'O Lantern van je pompoen maken, dmv Bart's Exchange.
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze al ge-upgrade? :)

    Edit: Zoals hij zegt ^^
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me al af wat die bart deed :+
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game ook maar weeres spelen hehe.
    Ik vind de game goed maar ik heb gewoon geen zin om viva pinata uit me kast te pakken:p
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal je die Taffly achievement met mest maken ofzo?

    gr jasper
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    gewoon je taffly een bloem laten eten..


    achievement unlocked :)
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat werkt bij mij niet hoor, hij eet gewoon de bloem op en dat is het.

    ook die romancer achievement lukt me niet, ik heb al een stuk of 10 soorten een romantische dans laten doen maar ik krijg hem niet, wat doe ik fout?
     
  13. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarvoor moet je de Master Romancer Award hebben, deze krijg je door van een bepaald soort beest er 7 van in je tuin te hebben.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb ook weer een paar vraagjes:

    1. Ben nu druk bezig om master romance achievement te halen. Heb nu 15, moet er nog 5 dus om die laatste te hebben. Heb ook alle pinata's 7x gekocht die je kon kopen. Ik wil nu weten of er niet een snellere manier is dan 7 stuks te laten vangen door Gretchem Fet.. nog wat? Weten jullie dat?

    2. Ivor de Bedelaar vraag: Hij gaat toch wel meer verhandelen of is dat alles wat hij heeft? Ik meende dat hij zo nu en dan ook zou reizen om nieuwe spullen te vinden, en als dat zo is dan heeft hij dat nog niet één keer gedaan. Kan iemand mij daar ook bij helpen? Gaat hij nog meer spullen verhandelen, of is datgene wat hij heeft als hij winkelier geworden is het enige?

    3. Doenut: Dat beest is nog niet één keer in mijn tuin geweest terwijl ik al meerdere keren 10x goosberrie heb gehad en zelfs nog 10x blackberry. Dat beest duikt iedere keer de plaatselijke grot in achter de sourtower. Weet iemand hier meer van?

    4. Heeft iemand nog nuttige weetjes betreffende Bart en zijn exchange service. Ik weet zeker dat ik nog lang niet alles heb ontdekt. Ik wil ook weten welke exchange bepaalde gevolgen hebben voor Pinata's die naar je tuin komen en noem ze maar.

    5. Ik heb nu met twee zoete Pinata's Dastardos verward, zijn er nog meer die dat kunnen? En kan je ook met bepaalde Pinata's andere zure Pinata's verwarren? Bijvoorbeeld dat zure aapachtige geval?

    6. Als Ivor meer spullen kan halen, zie vraag 2, betekent dat dan ook dat ik eindelijk die laatste Spade Upgrade kan kopen? Ik heb er nu veel, maar ik kan, zoals ik hier las kan je dastardos ermee meppen, dastardos nu nog niet meppen? Er gebeurt niks.

    Ik weet dat ik veel kan vinden op www.pinataisland.info, die link mailde Mirik mij ook al, alleen mijn Engels lezen is niet al te best, vandaar dat ik ervaren mensen wil vragen deze vragen te beantwoorden. Ik kom hier ook mede om dit spel, omdat hier genoeg zijn die het spelen. Wil iemand me aub helpen?
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    1. Door ze gewoon te maken door een romantische dans te doen.

    2. Zie deze link

    3. Je moet ook 6% lang gras hebben

    4. Bart kun je gebruiken om sommige voorwerpen om te toveren. Sommige pinata's hebben iets nodig wat Bart maakt om gelukkig te zijn. Als je brons pakt heb je 25% kans dat het lukt, zilver 50% en goud 100%. Zie deze link wat hij allemaal kan omtoveren

    5. Volgens mij alleen met de Crowla en een Sherbat.

    6. Die kun je kopen als je level 20 bent.
     
  16. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je het meeste geld verdienen met Orchideen?
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben je bezig voordat je hem uitgespeeld hebt en is 't leuk.
    ik denk erover om hem ook te halen maar ik weenie hij lijkt me te kinderlijk weetje
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    En gaatje graven in grond, orchidee dan 3 x bemesten. Als ie volgroeit is sla je al z'n bloemen er af( dan komen er ook nog eens 3 nieuwe zaadjes te voor schijn), dat zijn er geloof ik 4, elk 450 chocomunt, de plant zelf is ook nog wat waard, dan kom je ongeveer uit op 2100 per plant, en ze groeien best snel, Maar let op, als je tuin te vol staat, en dan opeens overvol is, als je dan op de plant slaat verdwijnt de bloemknop in het niets, dus wees altijd prepared dat er niet te veel zooi in je tuin staat
     
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet het niet, ik heb hem geleend, en ik heb er op gegeven moment een infosite van internet gebruikt, om meer te weten te komen over elk beestje en planten om de optimale dingen te krijgen, deze gebruikte ik ook voor de achievements, maar als je eenmaal op 1000 zit vond ik hem niet echt erg vet meer, ja, misschien om even naar je lieve pinata's te kijken en ze leuk te bekleden en ze een leuk kleurtje geven. Dusja, diit was mijn ervaring
     
  20. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Op de Amerikaanse marketplace staat een demo. Gewoon ff downloaden en een uurtje of anderhalf spelen, dan kan je vrij goed zelf een oordeel maken of de game voor jou het geld waard is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina