Ik heb ook weer een paar vraagjes:
1. Ben nu druk bezig om master romance achievement te halen. Heb nu 15, moet er nog 5 dus om die laatste te hebben. Heb ook alle pinata's 7x gekocht die je kon kopen. Ik wil nu weten of er niet een snellere manier is dan 7 stuks te laten vangen door Gretchem Fet.. nog wat? Weten jullie dat?
2. Ivor de Bedelaar vraag: Hij gaat toch wel meer verhandelen of is dat alles wat hij heeft? Ik meende dat hij zo nu en dan ook zou reizen om nieuwe spullen te vinden, en als dat zo is dan heeft hij dat nog niet één keer gedaan. Kan iemand mij daar ook bij helpen? Gaat hij nog meer spullen verhandelen, of is datgene wat hij heeft als hij winkelier geworden is het enige?
3. Doenut: Dat beest is nog niet één keer in mijn tuin geweest terwijl ik al meerdere keren 10x goosberrie heb gehad en zelfs nog 10x blackberry. Dat beest duikt iedere keer de plaatselijke grot in achter de sourtower. Weet iemand hier meer van?
4. Heeft iemand nog nuttige weetjes betreffende Bart en zijn exchange service. Ik weet zeker dat ik nog lang niet alles heb ontdekt. Ik wil ook weten welke exchange bepaalde gevolgen hebben voor Pinata's die naar je tuin komen en noem ze maar.
5. Ik heb nu met twee zoete Pinata's Dastardos verward, zijn er nog meer die dat kunnen? En kan je ook met bepaalde Pinata's andere zure Pinata's verwarren? Bijvoorbeeld dat zure aapachtige geval?
6. Als Ivor meer spullen kan halen, zie vraag 2, betekent dat dan ook dat ik eindelijk die laatste Spade Upgrade kan kopen? Ik heb er nu veel, maar ik kan, zoals ik hier las kan je dastardos ermee meppen, dastardos nu nog niet meppen? Er gebeurt niks.
Ik weet dat ik veel kan vinden op
www.pinataisland.info, die link mailde Mirik mij ook al, alleen mijn Engels lezen is niet al te best, vandaar dat ik ervaren mensen wil vragen deze vragen te beantwoorden. Ik kom hier ook mede om dit spel, omdat hier genoeg zijn die het spelen. Wil iemand me aub helpen?
Klik om te vergroten...