De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich heb je nog wel aardig wat keuze zo..
    Ieder toestel met schuifsysteem dat een beetje recentelijk is uitgebracht voldoen wel aan je verdere eisen..

    Heb zelf momenteel de Samsung SGH D600... heeft 2.0 megapixels, maar ook langzame sluitingstijd.. Een nadeel dus wanneer je foto's schiet in een discotheek...:mad: Voordeel is wel dat ie tegen bier kan en dat ie meerdere keren gelanceerd kan worden zonder kapot te gaan...:+

    Nou... Denk dat je weer erg veel aan m'n input gaat hebben...:x
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha echt wel belangrijke details voor mij hoor ;)

    Thanks both.. Misschien ook nog even kijken naar de nieuwe LG shine.. Ziet er ook wel leuk uit :)
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de samsung SGH D900.

    Goede camera veel functies en lekker dun.

    Enige minpuntje niet zo'n sterke accu. Om de drie dagen wel opladen. Maar nu kijk ik er ook best wel veel filmpjes op enz, en maak veel foto's.
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe mobiel gaan kopen, maar ik weet niet wat goed is, dus weet iemand een goede.
    Merk maakt mij niet uit, als provider wil ik graag telfort (prepaid). Verder wil ik een camera en voor mij het belangrijkste, goed geluid met 2 tot 4 gb geheugen. De prijs maakt niet zoveel uit, als het maar een beetje redelijk blijft. En een mooi design is ook wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Abbonoment of prepaid?

    Je snapt dat je die 2/4 gb geheugen er waarschijnlijk zelf moet bijkopen doormiddel van een flash/sd kaart.
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Prepaid. Hoeveel geheugen heeft een goede ongeveer.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou even wat weten, ik heb tijdje geleden de K750i gekocht van T-Mobile inclusief 300 gratis smsjes oid. Weet iemand misschien toevallig het nummer wat ik moet bellen om te kijken hoeveel gratis smsjes ik nog heb? Heb namelijk een keer al mijn smsjes verwijderd, dus ook diegene waarin stond welk nummer ik daarvoor moet hebben.,
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1345
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De Sony Ericson W810i, hier kan een geheugen kaart bij van 2 GB wat wel genoeg is voor mij. Weet iemand of de geluidskwaliteit ook een beetje goed is.
    Met de baterij heeft zo'n 8 uur spreektijd, is dit ongeveer het zelfde voor muziek luisteren of verbruikt hij dan meer energie.
    Hoe werkt zo'n geheugenkaart, kan je die er gewoon inschuiven en laten zitten?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  10. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    mag over paar maanden nieuwe telefoon uitzoeken want dan is me abbo afgelopen waarschijnlijk wordt het een:

    Nokia 3250 (xpress music) met 2gb geheugenkaartje

    zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben.. heb al op verschillende sites en is allemaal erg positief
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheugenkaart is hetzelfde als bij mijn telefoon, de K750i. Je opent aan de zijkant een klepje (wat erg kut gaat), doet de geheugenkaart daarin (die klikt vast) en je doet het klepje weer dicht.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend de Samsung E900 besteld, ik ging zowiezo voor een Samsung maar twijfelde nog tussen D900, E900 en X830. De X830 viel af omdat ik het liefst een slide phone wilde, en de D900 verloor het van de E900 omdat de camera van de eerste trager schijnt te zijn. Bovendien is dat touch pad op de E900 heel geil :p

    [plaatje]http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/images/e900_open_side_l.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/images/e900_close_side_l.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/images/e900_close_l.jpg[/plaatje]
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de SE W810i gaan kopen, iemand die nog ervaring heeft met de geluidskwaliteit en de batterij.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  14. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um nu een half jaar, helaas wel vodafone branded mja.

    Geluidskwaliteit en batterij is echt super goed. Ik laad um 30min op en kan dr dan een week mee doen. Als je veel muziek luistert denk ik 4 dagen ofzo.

    Enige nadeel vind ik dat uiterlijk snel verveelt mja:)
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben overgehaald. Weet iemand of gsmplaza.nl een goede site is om te bestellen?
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Check even de kvk...

    M'n Samsung E900 is binnen, hij is heel chic *)
    Ligt nu in de oplader
     
  17. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    kvk?
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    kamer van koophandel ;)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook ff E900 besteld.. Mijn huidge Samsung begint er ook mee te kappen :{

    Gaat lekker hier 8)
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan daar niets vinden over gsmplaza.nl. Over geen enkele site trouwens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina