PS3 vs xbox 360
Het is toch een zware strijd hoor. Natuurlijk, qua gamesaanbod wint xbox 360 op dit moment met gemak(anders zou het maar erg zijn he). Maar ik vind wel dat Sony op dit moment de beste racer heeft, namelijk motorstorm. Geen racegame op xbox 360 is zo goed(mooi).
het logischste is, als je zegt pgr3. Qua graphics op het eerste zicht evenmooi. Maar met motorstorm komt er zoveel meer kijken: Realistische modder, realistische schade, veel meer voertuigen op het scherm(ook online). En online super, zonder lag!
En kijk dan naar resistance. Oké, ik kies onmiddellijk gears of war, maar online, mm, dat weet ik niet hoor. Met resistance 40 man online, zonder lag he! En Sony zijn hele menu ziet er gelikt uit. De playstation story is bom. Veel gratis zoals GT HD(gelikt, alleen gameplay is niet veel, maar ooh, 5 gaat iets worden). En noem maar op. Sony is online echt goed bezig.
Daarbij, Sony heeft een hele andere manier van werken dan Microsoft. Met Microsoft werken ze eigelijk niet goed! 1 iemand is de host, en als die host zijn connectie suckt, suckt alles. En die host heeft voordelen,... Met playstion 3 is eigelijk iedereen de host! Ik zeg het, iedereen altijd maar lachen met sony zijn online netwerk,... zelfs ik zei ooit, playstation online gaat nooit in de beurt komen van xbox live, ik begin mijn mening drastisch te herzien. En binnenkort met home,...
Nu, gamesaanbod is natuurlijk het belangrijkste. En dat moet nog komen met ps3, anuwel er een paar superfun games zijn nu. Maar toch, ik hoop dat heavenly sword niet te lang van zich laat wachten.
En qua hardware is ps3 gewoon super. en design. Damn, in begin zoveel kritiek, ik vind het gewoon de mooiste console ooit gemaakt. Natuurlijk, pure mening. Maar damn, dat ding is een klein beetje doorschijnend, dat ding blinkt, dat ding is muistil, dat ding voelt goed aan. En zo weinig stukken in de wereld.
En je kan alles op je ps3 zetten, eender welk formaat film, alles is zo simpel. Dat is zo'n dik multimedia toestel, niet normaal...
Alleen zou je zeggen dat de verkoop niet echt geweldig is. Maarja, dat was met ps1 en ps2 ook niet. Trouwens, echt veel reclame heeft Sony nog niet gemaakt. Nu komen de hardcore mensen de ps3. één van dees reclame, en hopelijk kan voor Sony de verkooprecord binnenvloeien zoals ps2 toen die een tijd op de markt was .
Laatst bewerkt: 24 mrt 2007