1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Internet is nog niet snel genoeg om het binnen een aanvaardbare tijdsspanne binnen te halen. Bovendien is er nog steeds zeker een landje dat kleine limieten hanteertde snelheid laag houdt en de prijzen hoog |:-.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Umm op de PS3 heb je ook gewoon 1 naam voor elk spel hoor.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, je hebt gewoon één gamertag, netzo als bij de 360.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Volgens mij is men in de war met de Wii welke gebruik gaat maken van dit schijtsysteem:

Bron

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2007
  5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als hij 2 uur staat te downloaden over zo'n bestand (bij mij in elk geval) moet je wel even wachten ja. Al moet je ook bedenken dat je anders eerst naar de videotheek heen en terug moet. Meestal weet je toch wel 2 uur van te voren of van die avond een film gaat kijken.

Voor de rest heb ik blijkbaar weer allemaal onzin verkondicht :+ Ik dacht echt dat er kritiek op sony was doordat je geen vaste friendslists e.d. bij elk spel had... mijn fout.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vandaag even in de lokale Toys'R'Us staan kijken naar de PS3. Motorstorm zat erin. Eerste reactie was erg positief, ik vond het er goed uitzien. Ik hou vooral van die mooie belichting en schaduwen die next-gen gebracht heeft. Maar na een tijdje kijken viel me wel op dat sommige textures erg onscherp waren en dat de struiken om te huilen waren.

Dat boeit echter niet, want het is de gameplay die telt en die heb ik...helaas...niet kunnen uitproberen. Want met mij stonden een hele groep 10-jarigen te kijken en die zaten te dringen om te spelen. :mad:

Het viel me trouwens op dat op al die hoestjes 720p stond. En ik maar denken dat bij Sony elke game 1080p zou gaan draaien...

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is inmiddels al een tijdje bekend dat niet elke game 1080p zou zijn. Een aantal wel, maar het merendeel nog niet. De keuze ligt bij de developer.

8. Cybercon

Cybercon Guest

Sony stelt deze mogelijkheid beschikbaar voor de ontwikkelaars, maar op heden zijn er nog maar weinig spellen die er gebruik van maken. Dat Sony heeft gezegt dat elke PS3 game voorzien zal zijn van deze resolutie is niet correct.

Gamed

Ook de Xbox 360 raakt dus exclusives kwijt.....

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil weten welke dat zijn:p Aangezien elke topgame die exclusive is op de 360 door m$ zelf wordt uitgebracht.

10. Cybercon

Cybercon Guest

Tsja dat moeten we dan maar afwachten he. Lost Planet, Dead Rising en BioShock zijn mogelijkheden.....

Edit: KOTOR en Splinter Cell 5 zijn ook mogelijkheden, beluister de podcast.

11. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Pleur dan Motorstorm naar ons toe....

12. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben colin mcrea:DIRT

is ongeveer hetzelfde

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik weet dat alleen Saints Row ook op de ps3 komt. Zoals rikkel al zei, het zullen waarschijnlijk geen toptitels zijn.

14. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden de ps3 gamers van de gameplay pftewel de gameplay met de ps3 controller?

Heb de graphics vergelijkingen allemaal gezien. Moet zeggen dat de licheffecten van de ps3 net ff iets beter zijn. Maar het feit dat de 360 controller zo heerlijk in de hand ligt.... weet dat ik van de ps2 controller altijd kramp kreeg.

15. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    kramp van de ps2-controller? :confused:

daar heb ik echt nog nooit last van gehad, ook nog nooit van gehoord!

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    PS3 vs xbox 360

Het is toch een zware strijd hoor. Natuurlijk, qua gamesaanbod wint xbox 360 op dit moment met gemak(anders zou het maar erg zijn he). Maar ik vind wel dat Sony op dit moment de beste racer heeft, namelijk motorstorm. Geen racegame op xbox 360 is zo goed(mooi).
    het logischste is, als je zegt pgr3. Qua graphics op het eerste zicht evenmooi. Maar met motorstorm komt er zoveel meer kijken: Realistische modder, realistische schade, veel meer voertuigen op het scherm(ook online). En online super, zonder lag!
    En kijk dan naar resistance. Oké, ik kies onmiddellijk gears of war, maar online, mm, dat weet ik niet hoor. Met resistance 40 man online, zonder lag he! En Sony zijn hele menu ziet er gelikt uit. De playstation story is bom. Veel gratis zoals GT HD(gelikt, alleen gameplay is niet veel, maar ooh, 5 gaat iets worden). En noem maar op. Sony is online echt goed bezig.
    Daarbij, Sony heeft een hele andere manier van werken dan Microsoft. Met Microsoft werken ze eigelijk niet goed!:eek: 1 iemand is de host, en als die host zijn connectie suckt, suckt alles. En die host heeft voordelen,... Met playstion 3 is eigelijk iedereen de host! Ik zeg het, iedereen altijd maar lachen met sony zijn online netwerk,... zelfs ik zei ooit, playstation online gaat nooit in de beurt komen van xbox live, ik begin mijn mening drastisch te herzien. En binnenkort met home,...
    Nu, gamesaanbod is natuurlijk het belangrijkste. En dat moet nog komen met ps3, anuwel er een paar superfun games zijn nu. Maar toch, ik hoop dat heavenly sword niet te lang van zich laat wachten.
    En qua hardware is ps3 gewoon super. en design. Damn, in begin zoveel kritiek, ik vind het gewoon de mooiste console ooit gemaakt. Natuurlijk, pure mening. Maar damn, dat ding is een klein beetje doorschijnend, dat ding blinkt, dat ding is muistil, dat ding voelt goed aan. En zo weinig stukken in de wereld.
    En je kan alles op je ps3 zetten, eender welk formaat film, alles is zo simpel. Dat is zo'n dik multimedia toestel, niet normaal...
    Alleen zou je zeggen dat de verkoop niet echt geweldig is. Maarja, dat was met ps1 en ps2 ook niet. Trouwens, echt veel reclame heeft Sony nog niet gemaakt. Nu komen de hardcore mensen de ps3. één van dees reclame, en hopelijk kan voor Sony de verkooprecord binnenvloeien zoals ps2 toen die een tijd op de markt was :).

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  17. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Der zijn wel meerdere mensen die kramp krijgen als ze te lang met de ps2 controller spelen. Ergonomisch valt er veel te verbeteren aan deze controller.
    En dat is algemeen geweten.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat snap ik dus niet. Sommigen hebben de wereld in gezonden dat de sticks niet zo mogen staan. Wie geraakt er nu niet met zijn linkerduim aan? Iedereen toch...
    Anyways, ik moet wel zeggen dat ik de controller van de xbox 360 misschien één van de beste ooit vind, dat wel. Alleen vind ik die sticks niet zo goed. Moet meer rubber in verwerkt zijn, meer grip wil ik daarop,...

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    er zou natuurlijk ook wel iets verschrikkelijk mis zijn als het niet mooier was dan een game van meer dan een jaar oud.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, maar ik vind motorstorm veel mooier, met wat er allemaal bij komt zien. Op het eerste zicht zijn ze even mooi, maar door het geheel is motorstorm veel mooier...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina