ja idd ik heb de crackdown demo ook best veel gespeeld en de auto's blijven gewoon echt voor eeuwig staan zo'n beetje. Ik had een auto in zo'n grot gedumpt en een kwartier later kwam ik terug en stond hij er nog. De auto's in Saint's Row verdwenen gewoon voor je ogen dat was helemaal stom. Ze zouden ook gewoon superlang moeten blijven staan in GTA IV, ok: hij wordt af en toe gejat als je in de ghetto bent (SA), want dan is er zo'n gast die amal auto's jat. Dan ging hij Sweet's auto jatten en dan scheurde ik er achteraan om wraak te plegen voor mijn broer . Je zou ook moeten tanken, dat zou wel lol zijn: zit je in een politieachtervolging, zie je op je meter dat je benzine op is, spring je eruit en sleur je iemand uit zijn auto om daar mee verder te racen.
Verder zou het spel ook gewoon ultra-realistisch moeten zijn. Bijvoorbeeld iets grappigs: als je gewoon superhard aan het rennen bent en je bent bij een trap en als je daar té hard vanaf rent dat je dan van de trap af ketst. En dat je ziet dat je ventje ook echt op de treden loopt, net als bij Hitman: Blood Money (wat ik trouwens ongeveer het beste aan die game vond). En als je dan een beetje hard van de trap op/af loopt dat je dan gewoon een paar treden overslaat.
Je moet ook weer kunnen eten en al die skills moeten er ook weer in, de gym ook. En er zouden ongeveer net als saint's row een soort activities in moeten. En alle minigames zoals in SA: basketballen, arcadegames, etc.
en ja ik kan echt lang lullen over GTA
Laatst bewerkt: 25 mrt 2007