Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    alsof ik na het gezicht continu ga kijken, maar de grapisch kunnen wat beter....ik hoop gewoon dat het giga groot is kwa speel wereld en niet alles op mekaar lijkt :D En ik hoop dat je ff goed kan tunen op motors rijden en al die voertuigen die ook in SA zaten, looks veranderen enz dat zou echt super zijn 8)

2. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet veel groter willen hebben dan just cause hoor, want daar ben je met een helikopter zelfs vaak nog veel te lang onderweg..

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik hoop ook dat het echt nog veel groter wordt als SA. En als tuning moet er gewoon heel Midnight Club 3: Dub Edtion inkomen, je zou ook vleugeldeuren op elke auto moeten kunnen zetten, en elke auto moet tunebaar zijn. En er moet veel te doen zijn in de wereld. En je moet snel vervoer hebben dat je niet superlang onderweg bent.

4. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Of het schieten onderbrengen in een van de twee analoge sticks dat je kunt schieten wanneer je em indrukt bijv.

@danemans24 :9
    [magheteenonsjemeerzijn] jazekrs [/magheteenonsjemeerzijn]

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij wilt met je rechterduim tegelijkertijd kijken en schieten? Dat is mijn ogen het probleem.
    Óf je moet de triggers gewoon voor de auto's laten, rechterstick om te kijken/richten en de rechter-button gebruiken om te schieten. Dat zou wel moeten kunnen.

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je waar ik altijd een hekel aan had... dat het af en toe zolang duurde voordat je een auto tegen kwam bv op een brug... of dat als je in een bepaalde auto zat... die veel vaker tegen kwam...

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Of net zoals in de meeste shooters gewoon shieten met de rechtertriger en inzoomen met de linkertriger.
    Dan heb je A,B,X en Y nog over voor actiemoves zoals springen,bukken.
    Linkerstick dan gewoon om te bewegen en rechterstick om rond te kijken/richten.

En als je dan in een voertuig stapt, dat dan je controls zeg maar veranderen, en dat je dan gewoon met rechtertriger gas kunt geven en met de linkertriger kunt remmen/achteruit rijden.

Naja, controls zullen ze vast wel in orde maken lijkt me! Ik hoop wel dat je auto-aim kunt uitzetten, anders word het wel wat makkelijk.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ze moeten ook het garage-systeem anders maken. eerder als in saint's row. dan had je, in SA, eindelijk genoeg geld om je auto helemaal te pimpen. maar je bent hem binnen 2 minuten kwijt! je kunt er ook geen missies mee doen want dan weet je dat je hem kwijtraakt. je kunt er eigenlijk alleen maar mee naar de binco rijden want ergens anders weet je al dat je wordt opgejaagd door andere gangs en dan is je bumper weer naar z'n mallemoer.

9. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    das waar , irriteerde me ook hard :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het garagesysteem was in Saints Row inderdaad érg goed. Waar je ze ook kwijt raakte, ze waren opgeslagen in je garage. Zelfs als ze kapot gingen. :thumbs:

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ze zouden het nog mooier kunnen maken, in crackdown kun je een auto gewoon neerzetten ergens en dan uren gaan springen en rond rennen... dan zal die auto er gewoon nog steeds staan i.pv. te verdwijnen nadat je wegloopt... dat is erg netjes gedaan.

12. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met supercar wel met andere niet hoor

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ja idd ik heb de crackdown demo ook best veel gespeeld en de auto's blijven gewoon echt voor eeuwig staan zo'n beetje. Ik had een auto in zo'n grot gedumpt en een kwartier later kwam ik terug en stond hij er nog. De auto's in Saint's Row verdwenen gewoon voor je ogen dat was helemaal stom. Ze zouden ook gewoon superlang moeten blijven staan in GTA IV, ok: hij wordt af en toe gejat als je in de ghetto bent (SA), want dan is er zo'n gast die amal auto's jat. Dan ging hij Sweet's auto jatten en dan scheurde ik er achteraan om wraak te plegen voor mijn broer :9. Je zou ook moeten tanken, dat zou wel lol zijn: zit je in een politieachtervolging, zie je op je meter dat je benzine op is, spring je eruit en sleur je iemand uit zijn auto om daar mee verder te racen.

Verder zou het spel ook gewoon ultra-realistisch moeten zijn. Bijvoorbeeld iets grappigs: als je gewoon superhard aan het rennen bent en je bent bij een trap en als je daar té hard vanaf rent dat je dan van de trap af ketst. En dat je ziet dat je ventje ook echt op de treden loopt, net als bij Hitman: Blood Money (wat ik trouwens ongeveer het beste aan die game vond). En als je dan een beetje hard van de trap op/af loopt dat je dan gewoon een paar treden overslaat.

Je moet ook weer kunnen eten en al die skills moeten er ook weer in, de gym ook. En er zouden ongeveer net als saint's row een soort activities in moeten. En alle minigames zoals in SA: basketballen, arcadegames, etc.

en ja ik kan echt lang lullen over GTA:+

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    over die traptreden.... of je het gelooft of niet maar bij het uber-oude spel the pirates of caribean (die eerste ja) zag je dat ook al als je langzaam liep deed hij steeds 1 trede en met rennen er steeds 2 :emo:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nou daar kunnen veel games dan een voorbeeld aan nemen. Bij veel (nieuwe) games, waaronder SA, ren je gewoon een schuin vlak op.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vond de garage in GTA wel goed dat je je autos daadwerkelijk kon zien als ze er in stonden en het was ook veel realistischer dat er maar 1 of 2 autos in 1 garage konden staan.

Wat je in Saints Row niet had daar kon je oneindig veel autos in stoppen, in een mini garage en je ze niet rustig kon bekijken waneer je maar wou.

Dus eigenlijk zouden ze het moeten mixen dat je gewoon 1 auto in een 1 auto garage kan neer zetten en een eventuele motor/fiets, en dat als je de garage deur open doet je em ook gewoon ziet staan. Maar wel als die eenmaal erin staat dat die gesaved word en je em daar oneindig vaak uit kan halen als die eenmaal kapot is gegaan. En misschien dat je zelfs gewoon je oprit kan gebruiken als plek waar je, je auto kan neerzetten.

17. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tanken zou volop tof zijn. En het zou ook tof zijn als je gewoon in veel meer huizen naar binnen kan om te overvallen ofsow. En dat je gewoon huizen kan opblazen ofsow.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    over die garage dan: je zou idd gewoon het systeem van saint's row moeten hebben, alleen dan dat je je auto's gewoon in je garage ziet staan. En niet dan van: You can't put any more vehicle's in this garage, gewoon voertuigen erin zetten totdat er geen plaats meer is, dus maximaal 2 auto's en een (motor)fiets. En dat je dan grotere huizen kan kopen met meer ruimte in de garage.

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kon je ze niet rustig bekijken, je hoefde alleen maar een knop extra in te drukken...

Maar ik ben het er mee eens dat ze het garagesysteem van SR moeten gebruiken, kun je al je gepimpte auto's tenminste kwijt.

Daarnaast hoop ik op echte raceauto's. Bv Nascar, Indy of F1 _O_ zou toch vet zijn als je zo'n auto kon jatten en dan met 300 door de stad heen te scheuren. ben alleen bang dat dit iets teveel wishful thinking zal zijn :{

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  20. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn lijstje van dingen die ik hoop:

- ongeveer even groot als just cause, miss iets groter
    - openbaar vervoer die je kan kapen ( vliegtuiglijndiensten!!!)
    - een ECHTE snelweg
    - en het onmogelijke maar ik blijf het willen: dat je als je met een auto, vliegtuig of wat dan ook in een gebouw rijd/vliegt, dat je dan ook dwars door de muur heenrijd en dat de auto en het gebouw in puin ligt, en dat het gebouw vervolgens instort\o/ maar ja, c'est impossible... dat is echt veel te veel werk
    - gebouwen en vooral BRUGGEN die je kan opblazen ( en bij een volgende spawn mogen ze er van mij gewoon weer staan, zoals in mercenaries)
    - nee, ik ben geen ziekelijk persoon maar een soort sidemissions dat je aanslagen kan plegen ( bijvoorbeeld dus een brug opblazen ofzo, niet zelfmoordterrorist)
    - dat de politie je echt zoekt, niet dat ze meteen weten waar je bent, dat je op de radio hoort dat je gezocht word :)
    -afpersingen zoals in de godfather, lijkt me ook wel leuk in GTA
    - en de stijl van Vice City of gewoon nu, GTA3 was me de grauw en San Andreas te ''nigga''. zo, weten jullie dat ook weer_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina