Je hoeft voor dit soort onzin geen account aan te maken hoor. Resistance mag de veters van GoW nog niet strikken. En zeker niet kwa graphics.
Heb dan ook op de PS3 mogen gamen. Resistance en Motorstorm gedaan. Resistance is een prima shooter, maar ook niet meer dan dat. GoW gaat er op alle fronten heel dik aan voorbij. Desondanks niks mis mee.
Motorstorm is de PS3 game op dit moment. De feel en looks zijn gewoon goed. Het heeft echt een videogame uitstraling zoals ik het dan altijd maar zeg. Mooie graphics & physics en ongelooflijk veel fun. Hoewel het niet het soort game is wat mij aantrekt vind ik de game een dikke 8 waard. Technisch echt goed.
Het heeft me overigens nog niet aangespoord om een PS3 te gaan kopen. Totaal niet. Laten we namelijk niet vergeten dat de ontwikkelaars van Motorstorm net zolang aan die game hebben gezeten als dat Epic over GoW heeft gedaan. Dat Motorstorm een launchgame is hier doet daar niets aan af, want de PS3 had vorig jaar al in de winkels moeten liggen volgens Sony.
Nee, voor mij als casual gamer is de Xbox 360 gewoonweg nog steeds het systeem. Genoeg games nu en in de toekomst en een niveau wat gelijkwaardig is aan de PS3.
Laatst bewerkt: 25 mrt 2007