qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door qG I Nemesis, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet vrij weinig van de Gamebattle playoffs, maar is het niet zo dat er altijd aan het einde van elk seizoen playoffs zijn?
     
  2. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    TW ligt waarschijnlijk morgen voor mn deur.. (nee, niet Team Win) Wel jammer dat hij er een dag eerder is in Zuid Korea.. Ik zie al van die boosters met 15-0 enzo ;)
     
  3. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe alles met CoD3 ;)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Hebben jullie ook van TzZ gehoord? (Team Zero Zone) Ik weet dat ze aardig kunnen PGR3'en, maar ik kwam laatst ook zo'n TzZ gast tegen in GoW. Wat die allemaal deed met een sniper was echt briljant. Hij was welliswaar host, maar toch. TzZ is ook een multigaming clan, pas opgericht (hun site is nog niet af e.d.)
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Het zal allemaal wel meevallen Darkraver. Team Win is gestopt na het 1e seizoen, we verloren van hun in rondes (we wonnen met matches) dankzij die teringhost van Inferno (ontken het aub niet, heel het GB forum staat er vol mee), en dat team van AK47pro is niks vergeleken met het team dat we nu hebben. GoW is nog lang niet dood, ik snap niet waarom TW ermee gestopt is.

    iG (TGz) speelde een paar matches op PDZ, en op COD2 een stuk of 60. Ze waren goed maar speelden voornamelijk tegen UK clans, een enkele keer eAxis ofzo. iG is geen ''Multi-Gaming-Clan'', ze spelen alleen GoW (en een petit-peu GRAW2). Feit blijft dat ze maar een spel spelen, op het moment dat ze aan een ander spel beginnen laten ze het huidige spel als een baksteen vallen en switchen ze met alle 9 members over naar de 'nieuwe' game. Tegen iG zullen we ongetwijfeld nog een keer spelen, als ze weer een beetje actief worden op Gamebattles.

    eAxis versloeg ik met aVIP op CTF en HQ, maar ik moet eerlijk bekennen dat eAxis de best georganiseerde multi-gamingclan is. Ze spelen veel matches op veel games, en hebben een prachtige website, maar ik ben er vrijwel zeker van dat we ze op GoW aankunnen, we zullen binnenkort eens tegen ze spelen.

    Voor de rest heb ik eigenlijk nog maar in één clan gezeten, de basis van mijn team nam ik altijd mee en ik switchte een paar keer van naam. Geloof je het niet, je vraagt het maar aan bijvoorbeeld BaRaKa, Deadbringr of AztacK, en Nemesis of Just1ce kunnen er ook ongetwijfeld over meepraten.

    Ik begon met 360 Guerilia Squad (GS Smartie NL), die veranderde ik in Team aVIP (aVIP Smartie). Met aVIP won ik harde matches, en verloor ik er geen één. Er zaten echter teveel mensen in die niks deden, en ik begon een nieuw team: AK47pro (AK47 SmartieZ). Die naam van de clan had teveel verbanden met geweld en wapens, en dus veranderde ik de clannaam in een degelijke fatsoenlijke naam. Quality Gaming. That's about it.

    en nee JeePee, ik heb nog nooit van TzZ gehoord..

    Hierbij dus ook gelijk een vraag aan jullie, wat noemen jullie een multi-gaming clan, aangezien wij met qG dalijk 5 teams hebben, en dus ook actief zijn op 5 games
     
  6. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    alweer geowned net zoals ik op GoW 2.0 tread zeg .. wat een defensie zeg ..
     
  7. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    1. TW is gestopt omdat ze de game saai begonnen te worden na 4/5 maanden we staan nog steeds 9de na 4 weken niet meer gespeelt te hebben.

    2. iG is wel een multigaming clan...

    cod2 (beste CTF team in EU)
    PDZ
    GOW (imo gedeeltelijk eerste met TW in EU)
    GRAW (stopte wel na 2 weken)
    Graw 2

    TW is ook een multi gaming clan:
    Q4 (Beste EU clan)
    PGR3 (we hadden 2 top racers)
    GRAW (2 playoffs gewonnen en 3rde waren we 2de)
    COD 2 (weinig gespeelt wel paar clans verslagen)
    GOW (zelfde verhaal als iG beide #1)
    GRAW 2 (nu staan we op 7 wins en 1 loss en we kennen niet eens alle 18/19 maps)

    en ja jullie zijn ook multi gaming aangezien je meer als 1 game speelt

    pc clans spelen CS 1.6 al voor 6 jaar ofzo.
    cod clans spelen alleen maar cod/cod2

    dat is niet multigaming. (komt ook winig in pc wereld voor)

    + bij TW en iG is meestal de zelfde spelers op een nieuwe game dus geen 60 members omdat elke suad andere spelers hebben. oftewel geen multi gamers.
     
  8. Niet liegen!!
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Geef mij dan eens één score, op de site www.team-avip.com stonden alle scores en er was geen een loss..

    Daarbij Darkraver ik vind een clan niet multi-gaming als hij van het ene spel overschakeld naar het andere spel. Feit blijft dat ze maar een spel tegelijkertijd spelen en die bummen tot die dood is.

    Er is veel vooruitgang geboekt sinds het 1e seizoen, ik neem even een voorbeeldje Darkraver, op COD2 begonnen de ''echte'' matches pas na 5 maanden, hoezo heeft TW dan de belangrijkste play-offs gewonnen, namelijk die van het 1e seizoen? Hoe verwacht je dat de spelers op hun hoogtepunt zitten na 2 maanden spelen? Als je perfectie wilt tonen in een spel heb je nou eenmaal tijd nodig. No offence hoor, TW staat zijn mannetje zover ik gezien heb altijd.

    Daarbij dat van iG klopte niet. NM versloeg ze op CTF én HQ, dat weet TGz en ze geven het ook gewoon toe. GRAW1 en GRAW2 spelen ze niet op hoog competatief niveau, ook dát geven ze toe. Vooral toen bekend werd dat GoW WCG game werd, kozen ze ervoor om GoW te blijven doen.

    een clan is multi-gaming als ze meerdere spellen doen, ipv zich doodbummen op één game.

    P.S. waar is iG eigenlijk? ze staan zwaar non-actief op GameBattles..
     
  10. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    iG speelt graw 2 wel op hoog niveu ze hbeben 2 van TW gejat.

    ene seizoen 1 is belangrijkse want dan zie je wleke clan goed zijn in een korte tijd. wij stoppen met een game aangezien matches saai worden en we niks te bereiken hebben. anedre teams kiezen er voor om het door te blijven spelen aangezien ze in de eerste 3 maanden hun reputatie/skills niet hoeg genoeg kregen.

    sorry maare bummers? wij switchen van game en op graw 2 heb ik nog niet eens veel uren gestoken en TW dat dat ook nie op GOW (laatst 1/2 maanden)

    dus wie zijn er dan de bummers????

    ik ben hier weg je hebt geluk dat iG loco geen nederlans kan anders wa sje geflamed van hier tot tokyo.

    en je 2de regel zegt het al inplaats van dood bummen op 1 game.

    move on and expand don't try to take a bit of glory after good teams have left. vya :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Simpel toch? Gewoon een clan die meerdere games speelt, en dan nog het liefst verschillende genres door elkaar. Als je als clan actief bent in bijvoorbeeld PGR3, TDU, MotoGP'06 en Ridge Racer, dan vind ik niet dat je een multigaming clan bent. Het moeten echt shooters, RPG's en racers door elkaar zijn.

    Maar over die TzZ... mocht je één van hun een keer tegen komen dan mag je er lekker voor gaan zitten. Ze hebben aardig wat public matches in Execution.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hoeft niet, toen jullie speelde stonden wij er niet eens op. We kwamen 6 dagen voor de Playoffs op GameBattles en hadden 9-0 toen de playoffs begonnen, stonden 19e gerankt..

    Daarbij zeg ik niet dat TW de game-bummer is, maar ik zeg dat iG elke game die ze spelen bummen tot de dood. GRAW2 hebben ze naar mijn weten laten vallen, aangezien ze 2 teams willen afvaardigen naar de WCG.

    En hoezo worden matches saai? Als je een game met de vollle 100% speelt wil je altijd beter worden, en TW is ongetwijfeld een ster geweest op GoW, maar ik had begrepen (van Phaz B) dat ze geen GoW team meer hebben. Dit is toch jammer want sommige clans zijn nu ontzettend gegroeid.

    Misschien een uitdaging voor TW om weer terug te komen, en een kansje te nemen voor de WCG. GRAW2 is over paar maandjes weer dood, en GoW zal nog wel een lange tijd meegaan, iig totdat GoW 2 uitkomt..

    Een team dat na TW 1e wordt heeft het 100% verdiend, maakt niet uit of er een team weg is. Als ze de glorie keer op keer op BLIJVEN eisen horen ze maar eens gewoon terug te komen en te bewijzen dat ze de glorie nogsteeds waard zijn..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Oh en JeePee, heb je misschien wat gamertags van die luitjes, ik ben wel benieuwd nu hoor.. Weet je toevallig ook uit welke oude clans ze zijn opgericht?
     
  14. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    yep helaas is jammy boy (jamz B naar iG gegaan aangezien TW Caparzo, TW indoormartin inactive waren na playoffs dus hij zag het vertrouwen niet meer in :mad: )

    we hebben nu een team voor graw 2 en een lkkr team for halo 3

    BTW loco wou mijn verta;ing en antrwoord van hem was:

    Josh | zegt (0:18):
    ok
    Josh | zegt (0:18):
    well tell them
    Josh | zegt (0:18):
    they're shit
    Josh | zegt (0:18):
    and we're sponsered
    Josh | zegt (0:18):
    and we played less matches
    Josh | zegt (0:18):
    than all the top teams on GoW
    Josh | zegt (0:18):
    and were still the best overall
    Josh | zegt (0:18):
    and had the best record etc.
    Nick. Hardcore is a way of life 28-04 One man // Half machine zegt (0:19):
    ill just copy this cba making a story
    Josh | zegt (0:19):
    ok
    Josh | zegt (0:19):
    and tell them to stop paying for people to join their shit clan
    (woorden gaan rond dat qG eGo 60 auro wou betalen om te joinen)
    Josh | zegt (0:20):
    because it is the pinnacle of patheticness

    maar iG reageert vaak zo helaas want het is een top clan alleen hun gedrag is vaak iets te onsportief.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    1. Lees nog eens een keer goed terug Darkraver, ik praat namelijk nergens negatief over iG.
    2. Waarom zouden we in hemelsnaam een UK-member proberen om te kopen? Daar hebben we dus gewoon helemaal niks aan, hoe werkt zoiets op bijvoorbeeld WCG of op een LAN. Daarbij zouden we altijd nog Loco vragen, 10x beter dan eGo. xD
    3. We're sponsored.. zooooooooooooooooooooo grote jongen. het is een spelletje, daarnaast zijn wij ook gesponsord en ik durf met grote zekerheid te zeggen dat we er al meer uitgehaald hebben dan de TGz boys bij iG
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Loco? Is dat niet die flame loser op de TGz site? Terwijl Headshot em altijd inmaakte op CoD2. En 'Best Overall'? Nah..
     
  17. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hij speelde nooit cod2 op 2 weken na dan.

    en ja ik weet dat je negatief leest over hun imo hebben ze een te groot ego en denken ze dat ze onverslaanbaar is maar vergis je niet ze hebben paar losses gehad die ze niet eens laten zien omdat er dan weer een excuus bijzit.

    op SC:DA hadden ze 2 tgz members en 1 andere wonnen ze 12 matches en verloren er 1 toen zeide ze die telt niet want het waren niet allemaal tgz members.... maar de wins die telde weer wel.

    je kan gerust overall op de games met hun tournooien best wel ongeveer 10 losses bijtellen.
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaten jullie vroeger ook bij telekids roepend: "Nee de jongens zijn beter!!"?

    Als ik bitter was geweest had ik nu gezegd: "Komt me bekend voor, qG?". Maar laat ik het maar niet doen.

    Hoeveel game jij eigenlijk voor je clan Darkraver? En hoelang zit je er al in?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  19. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    zat in TW voor graw 1 maar dsf bestond toen nog en was toend e tijd niks mis mee dus zei nee voor gow,vegas

    daarna werd dsf beetje puinhoopje en had ik het niet naar me zin en kon ik joinen voor graw2/halo 3 etc...

    dus jah 3 maanden graw 1 toen ff maand/ 2 maanden cod2 en saint row.

    en nu weer sinds een maand dus 6 maanden zeg maar.

    ene qG heeft 2 losses.

    1 van ons en 1 van yanks maare hoe zit het met die loss uit xbw tournooi? want die ahdden ze tog nie gewonnen of wel soms?

    hoop nie dat ze zelfde kant als iG gaan.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    qG verloor in de finale van het XBW toernooi
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina