Het zal allemaal wel meevallen Darkraver. Team Win is gestopt na het 1e seizoen, we verloren van hun in rondes (we wonnen met matches) dankzij die teringhost van Inferno (ontken het aub niet, heel het GB forum staat er vol mee), en dat team van AK47pro is niks vergeleken met het team dat we nu hebben. GoW is nog lang niet dood, ik snap niet waarom TW ermee gestopt is.
iG (TGz) speelde een paar matches op PDZ, en op COD2 een stuk of 60. Ze waren goed maar speelden voornamelijk tegen UK clans, een enkele keer eAxis ofzo. iG is geen ''Multi-Gaming-Clan'', ze spelen alleen GoW (en een petit-peu GRAW2). Feit blijft dat ze maar een spel spelen, op het moment dat ze aan een ander spel beginnen laten ze het huidige spel als een baksteen vallen en switchen ze met alle 9 members over naar de 'nieuwe' game. Tegen iG zullen we ongetwijfeld nog een keer spelen, als ze weer een beetje actief worden op Gamebattles.
eAxis versloeg ik met aVIP op CTF en HQ, maar ik moet eerlijk bekennen dat eAxis de best georganiseerde multi-gamingclan is. Ze spelen veel matches op veel games, en hebben een prachtige website, maar ik ben er vrijwel zeker van dat we ze op GoW aankunnen, we zullen binnenkort eens tegen ze spelen.
Voor de rest heb ik eigenlijk nog maar in één clan gezeten, de basis van mijn team nam ik altijd mee en ik switchte een paar keer van naam. Geloof je het niet, je vraagt het maar aan bijvoorbeeld BaRaKa, Deadbringr of AztacK, en Nemesis of Just1ce kunnen er ook ongetwijfeld over meepraten.
Ik begon met 360 Guerilia Squad (GS Smartie NL), die veranderde ik in Team aVIP (aVIP Smartie). Met aVIP won ik harde matches, en verloor ik er geen één. Er zaten echter teveel mensen in die niks deden, en ik begon een nieuw team: AK47pro (AK47 SmartieZ). Die naam van de clan had teveel verbanden met geweld en wapens, en dus veranderde ik de clannaam in een degelijke fatsoenlijke naam. Quality Gaming. That's about it.
en nee JeePee, ik heb nog nooit van TzZ gehoord..
Hierbij dus ook gelijk een vraag aan jullie, wat noemen jullie een multi-gaming clan, aangezien wij met qG dalijk 5 teams hebben, en dus ook actief zijn op 5 games
Klik om te vergroten...