Resistance haalt het grafisch echt niet bij een Gears of War (het hoe en waarom even achterwege gelaten), en steekt volgens mij ook niet boven de gemiddelde shooter uit qua gameplay (plus het feit dat ik shooters liever op de PC speel, maar dat terzijde). Ik weet niet, maar ik vond het in ieder geval niet bijzonder. De wapens zijn wel gaaf, maar voor mij heeft een shooter meer nodig dan alleen dat. Kwestie van smaak, niet mijn sfeertje/setting en grafisch niet bijzonder. MotorStorm is gaaf om te spelen, maar ook die game gaf me geen "wow" effect. En dat is wat ik bedoelde met dat Sony misschien een beetje te laat is (kheb het nu alleen over de launchtitels he). De volgende generatie begon toch pas met hun PS3 ? Daar heb ik vooralsnog weinig van gemerkt, zo bedoel ik het. Wat ik wel grafisch indrukwekkende titels vind ? Heavenly Sword, Drake's Fortune en als het eindresultaat in de buurt komt bij de beelden uit 2005, Killzone 2....om er maar een stel te noemen. Ik kraak de PS3 dus niet af, ik zeg alleen dat ik grafisch nog niet bijzonder onder de indruk ben na het zien van een Resistance en een MotorStorm.
Laatst bewerkt: 27 mrt 2007