[PS4] [PS3] Resistance: Fall of Man

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen CTF? Thats a bummer :{
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Waaruit concludeer jij dat?

    Zit er dus gewoon in.
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    We hadden het erover in welke types je met 40 man kan spelen..

    CTF weet ik eigenlijk niet of dat kan, heb ik nog niet gedaan..
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    Verschilt het maximaal aantal spelers per gamemode dan? Lekker is dat dan...
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik eigenlijk niet lol, heb alleen nog maar team deathmatch gedaan
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kan het begrijpen, ook ik heb erg weinig met Capture The Flag :+
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels 5 of 6 levels gespeeld maar het blijft maar suf, er is inmiddels een derde type monster geintroduceerd en dat is het wel. Ook nog even met een tank mogen rijden maar daar is ook niets aan :mad: De verschillende wapens heb ik totaal nog niet nodig gehad. Onbegrijpelijk hoe deze game van die hoge scores weet te bemachtigen.
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is briljant! En de Singleplayer wordt beter naarmate je verder speelt..
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel van het weekend bij een maat van mij gespeeld, op een HD Plasma. Moet zeggen dat het erg soepel (lees : lekker) stuurt. Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik grafisch verre van onder de indruk was. Ditzelfde geldt overigens ook voor MotorStorm. Misschien dat Sony toch wat te laat is met het "wow" effect ?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, ben ik niet helemaal met je eens. Vind zowel Resistance als MotorStorm grafisch gezien 2 sterke titels, F1 en Virtua Fighter 5 horen hier ook bij. Games die in mijn ogen allemaal gelijk staan aan 360 games of er boven staan. Vooral bij MotorStorm heb ik toch echt al een paar keer het 'wow' effect gehad en niet alleen op het grafische gebied. Maar ook bij Resistance, vind deze game grafisch heel sfeervol en scherp en verder gewoon erg mooi. F1 vind ik zelf een van de mooiere titels. De zeer mooie en realistische graphics dragen heel veel bij aan de beleving van deze game. Het is net of je de TV aan hebt staan. Wat vind jij dan grafisch gezien wel een mooie PS3 game?
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    F1 grafisch sterk? Ik ben net naar de E-Plaza geweest en daar was F1 speelbaar op een Sony Bravia LCD-TV. Het enige wat ik kan zeggen is dat het me zwaar tegenviel.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Persoonlijk vind ik F1 de allermooiste game die er is verschenen op de PS3. Wat vind jij er niet mooi/ viel je tegen dan?
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is motor storm de wow-ervaring, grafisch sterk en ook lekkere orginele gameplay. Resistence is zielloos ik mis sfeer, als je resistance naast een call of duty zet ga ik zeker voor cod. F1 vind ik er zeker niet slecht uit eigenlijk is het gewoon heel netjes.

    Wat me opvalt is alles wat ik tot nu toe gezien heb op de ps3 ontzettend soepel draaid (multiplatform titels heb ik nog niet gezien). Alles is zonder framedrops heerlijk soepel te spelen op 60 fps en dat is ook best wel wow.
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    de game doet me een beetje denken aan Gear of War alleen lijkt die me leuker
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik vind dit niet bepaald tegenvallen:

    [​IMG]

    Maargoed, back to Resistance, laten we deze discussie anders even voortzetten in de PS3games thread. :)
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    f1 is idd een hele mooie titel, al vind ik motorstorm toch mooier. Resistance vind ik ook grafisch erg tegenvallen, de ps3 is tot meer in staat.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Resistance haalt het grafisch echt niet bij een Gears of War (het hoe en waarom even achterwege gelaten), en steekt volgens mij ook niet boven de gemiddelde shooter uit qua gameplay (plus het feit dat ik shooters liever op de PC speel, maar dat terzijde). Ik weet niet, maar ik vond het in ieder geval niet bijzonder. De wapens zijn wel gaaf, maar voor mij heeft een shooter meer nodig dan alleen dat. Kwestie van smaak, niet mijn sfeertje/setting en grafisch niet bijzonder. MotorStorm is gaaf om te spelen, maar ook die game gaf me geen "wow" effect. En dat is wat ik bedoelde met dat Sony misschien een beetje te laat is (kheb het nu alleen over de launchtitels he). De volgende generatie begon toch pas met hun PS3 ? Daar heb ik vooralsnog weinig van gemerkt, zo bedoel ik het. Wat ik wel grafisch indrukwekkende titels vind ? Heavenly Sword, Drake's Fortune en als het eindresultaat in de buurt komt bij de beelden uit 2005, Killzone 2....om er maar een stel te noemen. Ik kraak de PS3 dus niet af, ik zeg alleen dat ik grafisch nog niet bijzonder onder de indruk ben na het zien van een Resistance en een MotorStorm.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  18. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu Fall of Men of Fall of Man want volgens mij klopt de topictitel niet :confused:

    /Mod Arjan: thx, nu wel ;)
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    /Edit

    Laat maar :+

    (Dyslexie van mij) Hehe
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zoals ik al aangaf denk ik daar toch wat anders over. Weet daarnaast ook niet of je deze game met Gears of War moet vergelijken. Grafisch gezien vind ik persoonlijk niet zoveel mis met de game en reken ik hem tot de mooiere shooters. Vind de game heel sfeervol ogen en dat reken ik er ook bij. Qua gameplay is het een shooter, niks meer en niks minder. Het is lastig om qua gameplay het shootergenre opnieuw uit te vinden. Om even terug te komen op Gears of War, qua gameplay was dat ook redelijk normaal. Ben even de naam kwijt, maar het hele cover verhaal zat al in een PS2 game. Als je dat dus weglaat, dan blijft er qua gameplay ook niet iets over wat ver boven de rest staat.

    Het ligt eraan wat je onder het 'wow' gevoel verstaat. Ik had de physics zoals in MotorStorm nog niet gezien op de 360, daar kreeg ik een wow gevoel van. Als je kijkt naar de grafische kwaliteit van de games en als je kijkt naar de soepelheid waarop de games lopen en spelen (goede framerate, bedoel dan de games die ik heb gespeeld), daar kreeg ik een wow gevoel van. Van eigenlijk niks een zowat gelijkwaardig online systeem aan Xbox Live gratis aanbieden, daar krijg ik een wow gevoel van. Van de Blu-Ray speler kreeg ik het wow gevoel. Van F1 kreeg ik het wow gevoel, dit is een game die grafisch enorm veel bijdraagt aan de spelervaring. Van een next-gen console met ingebouwde voeding die niet warm word en niet als een stofzuiger klinkt krijg ik ook het wow gevoel. ;) Het kan dus wel! :+ Tenminste, mijn 360 klinkt als een stofzuiger en produceerd de warmte van zowat een oven. :D

    Ik vind de 360 een fantastisch apparaat waar voor mij zeker aardig wat games op komen die ik heel tof vind. Echter, er zijn een aantal zaken waarom de PS3 bij mij nu toch een stapje voor heeft. En tja, next-gen begint pas met de PS3, dat is een stukje marketing van volgens mij 2 jaar terug, daar heb ik dus niet zoveel mee.
    Als ik nu kijk naar de grafische kwaliteit en de soepelheid van de PS3 launchgames, dan ben ik dus echt heel erg benieuwd waar de PS3 games volgend jaar wel niet staan. Maargoed, het is en blijft een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak.

    Edit: misschien eigenlijk meer een discussie voor de versus thread. :)
     

Deel Deze Pagina