De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat publiek :lol: :lol:

Weggezongen door 1600 Roemenen, 5 minuten voor tijd vertrekken. Volgende keer ook opdonderen met die (*#^# trommels en ratels. Carnavalspubliek, bah.

Over de wedstrijd maak ik geen woorden vuil. Oranje kan me sowieso maar weinig interesseren.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mij ook niet. Ben blij dat ik naar 300 ben geweest. :)

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    300 is meer vermaak dan 5 wedstrijden oranje je zal kunnen geven :cool: :+

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij het nederlands elftal komen alleen maar van die stakkers. van die mensen van als je aan ze vraag voor welke club ze zijn: eh dat weet ik niet. oh ja het nederlands elftal. bah.

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest serieus controleren of het wel echt een thuiswedstrijd was. Dacht de hele tijd 'waarom word er nou weer gefloten als Nederland aan de bal is?' Nou, daarom dus...

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gast! Vertel eens wat nieuws:)

Ben twee keer naar Oranje gegaan. 80% van het publiek is een gemiddelde randdebiel. Ze lopen 90 minuten lang de polonaise, en aan het einde fluiten ze het team uit. Ik ga liever naar mn cluppie, daar zitten tenminste mensen met passie:)

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja hoor, de Nederlandse supporters zijn ook weer aanwezig:

"Het is stil aan de overkant", zingen ze.

:lol:

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja wat zal ik er eens van zeggen. Het is niet goed, maar wel leuker om naar te kijken dan afgelopen zaterdag. Jammer van die enorme kansen van mathijsen maar het is niet anders.

Het loop gewoon niet lekker, veel passes komen niet aan en er is erg veel miscommunicatie tussen iedereen. Hopen dat ze nog een goaltje maken anders wordt het wel heel erg.

9. basovich

basovich Guest

whaha, of je vader loopt in de 80e minuut geirriteerd en scheldend weg 8)!!

maar echt dramatisch zeg, dit elftal:emo:..

EDIT: te triest, v Bronckhorst scoort (na 4 jaar), 2x aangeraakt door de verdedigers..allemaal innemen dat salaris!

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2007
  10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In elk geval 3 puntjes. En het 1e kwartier van de 2e helft was zeker tof om te kijken. Jammer dat we geen goeie spits hebben (of opstellen :+).

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Pfff ik snap van basten ook niet.. Waarom blijf je meteen 4-3-3 systeem spelen als je geen rechtsbuiten in je selectie hebt? Babel is een spits eventueel linksbuiten. Robben is ook linksbuiten en daar kwam in de 2e helft de meeste dreiging vanuit dus snap ook niet waarom hij weer naar rechts toe moest.

Middenveld was ook klote aangezien je met affelay en sneijder 2 aanvallende middenvelders hebt, en gio is gewoon een linksback. Het gat tussen de aanval en de verdediging was onwijs groot, en daardoor kreeg slovenie nog best grote kansen ook.

Maar ach, in ieder geval 3 punten gepakt en 1e in de poule gebleven.:)

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

Op een gegeven moment had ik echt het idee dat hij in z'n 1tje tegen Slovenië aan het voetballen was 8)

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is waar, het laatste kwartier speelde hij erg goed. Maar ik heb hem in de 1e helft niet gezien.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een prachtige uithaal van Gio. Zo zie je maar waar Van Basten goed voor is. Wat een wereldgoal. Wat nou Van Basten helpt dit Oranje naar de verdoemenis? Ik zag vanavond weer eens lekker prachtig aanvallend voetbal en een ongelofelijk goed Nederland, dat van het altijd ijzersterke Slovenië met ongelofelijke cijfers (0-1) weet te winnen! Vanavond hebben we de nieuwe Europees kampioen gezien. Ode!

=(

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een kneuzenzooi is Andorra zeg. :eek:

Echt te bealchelijk voor woorden weer. Alleen maar irritant doen en achterlijke overtredingen maken die niets meer met voetbal te maken hebben.. En ik heb nog maar een paar minuten gezien

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het is jammer om te zeggen, maar van Basten maakt er een zooitje van. Hoe kan het dat hij het team waar hij zaterdag nog alle vertrouwen in had, op 7 plaatsen wijzigt 3 dagen later?!

Vreemd dat Seedorf niet in de basis stond terwijl hij volgens van Basten de vorige twee wedstrijden wel goed had gespeel (voor Roemenie). Wat dit elftal het meeste mist is Mark van Bommel, dat zou enorm veel schelen! Je kunt er best iets moois van maken:

van der sar

heitinga boulahrouz mathijsen emanuelson

van bommel

seedorf sneijder

van der vaart

huntelaar van persie

En dan kun je het nog anders invullen ook met Robben, de Zeeuw en Kuijt achter de hand.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    van bommel? nee dat is een pottenbreker :emo:

de zeeuw of schaars (als hij weer fit is) zie ik veel liever daar dan die arrogante kwal

Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Arrogant is hij misschien maar je gaat toch niet zeggen dat je de Zeeuw of Schaars op voetballend gebied beter vind dan van Bommel?

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf... mensen, waarom zet van Basten in godesnaam de man die de grootste staat van dienst heeft van heel oranje op vd Sar na op de bank?
    Dit is toch ongelooflijk? Dit valt toch met geen woorden te beschrijven? Hij deed het ook al tegen Roemenië dat Clarence even 5 minuutjes mocht spelen.
    Nou... 'wiehoe', en dan zet je een back op het middenveld.. Nee, ook al werkte het een beetje gisteren, ik kan er gewoon niet bij.

Ik vind van Basten gewoon kut, zijn hele houding, zijn selectiebeleid alles gewoon. Ik vond Advocaat vele malen beter. Het is gewoon dat koppie van die gast en zijn verleden wat hem tot de status in de media brengt. Hij hoort eigenlijk al lang afgemaakt te worden door de kranten kritieken... Maar nee, het is van Basten weet je wel/:mad:

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Volgende zomer zijn we van hem af ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina