[Tijdschrift] GMR magazine

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door basovich, 3 jan 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
    Ja, en de kwaliteit is weer belachelijk. Een serieuze game een lager cijfer geven omdat er geen humor in zit... ja, duh...

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog steeds abbo opzeggen, zeker ff doen zo...
    Maargoed, laat ik hem eerst maar ff doorlezen :p

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, ik heb hier precies hetzelfde. Heb toen ook bericht gehad dat ze hadden ontvangen dat ik mijn abonnement had opgezegd etc.
    Toch ontvang ik dit baggerblad elke keer weer |:-

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm ook nog niet binnen. Misschien omdat we nog betaald hebben. :+ Maar 't stomme is, wil ik 'm annuleren, blijkt dat dat 2 maanden van te voren moet. Komen ze nú met een afschrift en dat bericht. Dus dat schiet ook niet echt op zal ik maar zeggen. En als 't nummer echt zo bagger is, dan zal 't zo ie zo wel niet lang meer bestaan.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
    Ik ga hem gewoon opzeggen, dan maar geen 2 maanden van tevoren. Zij komen zelf ook niet hun afspraken na, dus waarom niet? (We hebben ook nog een aantal nummers tegoed van XBM)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, da's waar. Ga'k zo maar doen ja. Ik bedoel, wat voor shit is dit?!

7. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik die nmmrs nog te goed heb dan loopt het daarna toch gewoon af?

8. basovich

basovich Guest

ik heb er 2x een brief van gekregen dat hij vanzelf afliep.
    Vind het nummer opzich wel goed eruit zien, alleen staat er volgens mij geeneen onvoldoende in..sommige cijfers zijn echt veel te hoog:confused:..zo krijgt def jam een 7.2

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem na het vorige misbaksel stopgezet, en nu gelukkig niks ontvangen. Gewoon een boos mailtje dat je XBM verwacht en deze prut krijgt voorgeschoteld, en dat je je geld terug wil en klaar is Kees

10. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen dik tegen GMR 8)

Ik trouwens ook. Ik zeg 'm op, en abboneer me wel op de Power Unlimited. Niet dat dat echt n proffesioneel blad is, maar leuk is ie wel.

11. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het eigenlijk wel een goed blad :{ Had ook liever weer gewoon XBM maar om mezelf nou nog dieper te laten zinken door een abbo op de PU te nemen, liever niet..

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nummer inmiddels redelijk gelezen en vind het een prima blad. Spreekt mij aan, omdat ik wat meer intellect schijn te hebben dan de gemiddelde PU lezer? :eek: Enig punt van kritiek is dat het wel erg lang duurt voor er een nieuwe nummer verschijnt. De inhoud is prima.

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ben het ook eens met de twee hierboven.

Het blad is gewoon goed geschreven, integenstelling tot de PU. Daar draait het bijna alleen maar om de grapjes, nee GMR is toch een stuk informatiever. Daarnaast voelt het blad ook gewoon lekker serieus. Je moet misschien wat langer wachten, maar daar krijg je wel wat voor.

En hoezo er word met te hoge cijfers gestrooid? Ik vind dat toch wel en beetje kort door de bocht. Misschien is het een idee om de reviews eens eerst goed te lezen voordat men blindelings van de cijfers aan gaat nemen dat GMR niet kritisch genoeg is.

Het is geen perfect blad, maar het is ook verre van prut.

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de reviews verder niet gelezen, maar ik vind het bijzonder goed dat GMR eindelijk eens de achtergrond zoekt. Ze gaan wat dieper op onderwerpen in met achtergrondverhalen en daar zijn ze de eerste in van de Nederlandse gamespers.

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de special geweld in games ook zeer geslaagd!

16. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee voor xbwm ofzo (xboxworld magazine)? Of moet ik hier een apart topic voor openen om over te disscuceren

17. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me vrijwel onmogelijk. Men heeft het met de site al druk genoeg.

18. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey ik woon ook in appingedam:9

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft het volgende exemplaar? Duurt wel heel erg lang voordat er een neiuwe verschijnt steeds 8)

20. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en het is inmiddels mei geweest,
    en uiteraard nog niets ontvagen (zou eind mei zijn, dat de nieuwe kwam)

Het begint te wennen...
    Ga nu toch echt definitief mijn abbonement opzeggen, vondt het al behoorlijk tegenvallen, en dat het dan ook nog eens altijd te laat komt maakt het er nu niet bepaald beter op

Deel Deze Pagina