[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die luizen vond ik juist fucking grappig :)

'I'm leaving with my bèbè' :lol:

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem best goed, een stuk beter dan die matige aflevering van vorige week iig.

Kenny's: "Not the socks, not the socks!!!" was erg goed.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, de nieuwe South Park is weer van hetzelfde niveau als de afgelopen drie stuks. Gaat wel...

Ze moeten toch echt weer eens met een geniale gaan komen want het wordt wat saai op deze manier :mad:

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmh... thuis maar ff checken dan, hier op de laptop op school doet die t niet :+

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond die parodie wel grappig.
    nextup: Lost en Bones :)

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k vond deze best goed, alleen wel wat voorspelbaar met d Britten e.d.
    Wel lol @ alle search engines e.d.

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vond deze echt lache, vooral als je 24 volgt zijn er veel dingen die bekend voor komen.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Super aflevering, helemaal als je 24 volgt idd. Echt té droog hoe al die cliché gebeurtenissen van 24 zo overdreven worden.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarin ben ik het totaal niet met je eens. De vorige aflevering was niet zo goed, een beetje saai zelfs. Die daarvoor, met Cartman en Butters, daarbij heb ik me werkelijk kapot gelachen. Dito voor de eerste van het seizoen, maar die had dan ook nog eens een goed verhaal.

Deze laatste aflevering vond ik weer helemaal geweldig, vooral de Cartman quotes
    Maar ook het gedeelte dat er steeds een andere macht boven komt in Kyles kamer

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kvond deze ook wel harstikke gaaf :D vooral dat stuk dat cartman met die gozer belt, en zo op t einde zegt... '' wait, im standing next to you '' :emo:

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja zou bijna zeggen dat het gejat is van Nieuw dier ;)
    neej, kvond hem een beetje flauw, iets te simpele humor, ik had dit nog wel kunnen verzinnen bijna. En nee het is niet omdat ik 24 kijk, want veel wat ze doen is waar, het enige echt grappige stukje vond ik:
    dat die kerels telkens binnen komenm "Not anymore you are"

12. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "What time is it now?"

12:00:00

:lol:

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    deze grap zat ook al in een bekend youtube filmpje, beetje simpele grap inderdaad.

wel vermakelijke aflevering verder :)

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die is al veeeeeel te vaak gemaakt, ik zat hem met een vriend te kijken en we wisten allebei al dat op welk moment hij gemaakt zou worden... Wat dan wel lachwekkend was natuurlijk 8)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is ook wel leuk, en ik kan er wel om lachen, maar dat gedoe met Cartman begint een beetje geforceerd te worden. Zoals dat begin waar Cartman van z'n stoel af kruipt omdat Bahir naast hem komt zitten, dat is gewoon té. Voelt gewoon niet zo spontaan als South Park normaal is.

Het niveau is niet meer zoals het in de eerste 4 seizoenen was. De vorige seizoenen hadden nog een heel stel absolute klassiekers in zich maar tot op heden vind ik seizoen 11 niet echt denderend. Alleen de eerste vond ik echt leuk. De drie daarna voelen een beetje geforceerd aan. Er moet weer eens écht een geniale komen, zoals AWESOM-O, Scott Tenorman, Christian Rock Hard of Ike's Wee Wee ofzo. Daar klopt alles gewoon en is het allemaal wat minder voorspelbaar qua grappen.

16. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje waar maar vind nu niet echt bepaald slechter in begin was gewoon droge humor nu snijd het steeds een actueel onderwerp aan is wel wat veranderd in de tijd

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, vind ik ook.
    Ze leggen tegenwoordig veel te veel de nadruk op recente politieke/maatschappelijke onderwerpen en minder op randomheid en vage verhaalijnen. Niet per se slechter, maar wel minder leuk om naar te kijken. Ze zouden eigenlijk een vervolg moeten maken op afleveringen uit de eerste seizoenen. Ik zou bijvoorbeeld Damian wel weer eens terug willen zien. ;)

Verder vind ik al een paar seizoenen dat de serie veel te veel de nadruk legt op Cartman en Butters.
    Kenny gaat nooit meer dood, Tweek zien we bijna nooit meer en ik zou ook wel een terugkeer van Mr. Hat of Mr. Twig willen zien. :D

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  18. Shizzel

Shizzel Guest

Helemaal South Park vergeten te kijken, kan nu dus episode 3 én 4 kijken. Episode 4 gaat best snel met 250KB/s, maar Episode 3 niet :mad:.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, ik vind het opzich niet erg dat ze zo maatschappijkritisch zijn (dat is overigens niet alleen van de laatste seizoenen) maar ik mis gewoon iets te veel karakterontwikkelingen enzo, zoals jij ook al aangeeft. Niet dat dat nou de fundering is van South Park maar daar ontstaan wel meestal de leukste afleveringen door.

En de stem van Cartman lijkt ook steeds lichtjes te veranderen ofzo... =(

Maargoed, wie weet komt er volgende week wel weer een geniale aflevering en worden de afgelopen 4 afleveringen ook wat leuker als ze langer in het vat gezeten hebben :)

20. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag towlie weer terug willen zien.

wanna get goddamn high.

Ik vond de laatste toch wel een goede hoor. Cartmen en z'n mobieltje.

Cartmen: WAIT, Let me mms you a picture
    Kyle; huh, what's that
    Cartmen: MY BALLSS

lol zo druug maar blijft leuk.

stem van cartmen verandert volgens mij van seizoen 4 op 5. Als je nu een afl. kijkt van season 2 hoor je dat heel goed zelfs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina