[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Tuurlijk is er een manier om van het eiland af te komen. Micheal en Walt zijn van het eiland af, voor zover we weten.

Vond het ook wel een leuke aflevering iig.

Maar iedere keer als John iets doet waar ik respect/medelijden voor krijg vind hij toch weer iets waardoor die respect weg gaat. 8)

Het einde van deze aflevering had ik wel verwacht. Toen Ben hem vertelde dat hij John de doos ging laten zien.

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mooie aflevering inderaad. Het einde was inderdaad voorspelbaar, ik had ook al zo'n gevoel dat Locke uit die flat gedouwd zou worden toen die zich omdraaide. Ben benieuwd naar 3x14 zeg!

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    damn, wat een klote aflevering, ze probeerde er ineens een detective serie van te maken, echt een grote afknapper.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kloteaflevering?? Nee man :confused:

Zwaar vet juist :thumbs:

Ik heb al zo'n schijthekel aan spinnen :9

Ben benieuwd of die twee er nog levend uit gaan komen.

En Paolo wist het dus al van the hatch, en Michael werkte voor The Others :9

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nee, hij werd gemanipuleerd om het te doen.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het was in het begin een beetje een vreemde/saaie aflevering. Maar ik vond het einde echt briljant! Zo kun je ook weer twee characters afschrijven :p Ben wel heel benieuwd of ze al die flashback stukken ook al eerder hadden gefilmd. Dat moet haast wel. Wel vet dat ze dat dan al vanaf seizoen 1, ep 1 weten wat ze willen ze gaan doen in seizoen 3.... Can't wait 'till next week!

:)

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze niet gedaan, gewoon dingen uit die afleveringen erbij gemonteerd, waarom die spoilers? :p
    Kdenk wel dat ze dood zijn, enne idd Micheal werd gemanupileerd, maar dat wiste we eigenlijk al ;)
    Maar ik vond het echt een klote aflevering omdat dit niet echt een Lost aflevering was, en omdat het meer een samenvatting was van wat er allemaal ongeveer was gebeurt. Einde was idd wel koning maar niet echt goed gebracht vond ik.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    even over epi 13,

We zagen dat Locke in de duikboot ging, toen was die droog.
    Even later zien we hem druifnat en achter hem een explosie, tevens zie je de duikboot niet bovenwater steken vlak voor de explosie.

Ik denk dat Locke de duikboot eerst heeft verplaats, toen is terug gezwommen en alleen de stijger heeft opgeblazen. Would make sense imo.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    is idd een veelbesproken theorie, zou wel een beetje dom zijn vind ik, als ze niet naar het wrak van de duikboot gaan kijken.

10. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    CSI Lost: Exposé

Dit was zeker te weten een filler episode, maar dat laat de pret niet drukken. Hoewel er worden ook wat dingen vertelt die essentieel zijn in de toekomst.

Zoals toen Nina in Pablo, eh bedoel Nicky en Paulo in de jungle waren en Paulo gebeten was door de spin. Hoorde je ''the black fog'' en kwamen er ineens een boel spinnen aan kwamen lopen.

Ik denk trouwens wel dat Sawyer wel wat diamandjes heeft achtergehouden. :p

En prachtig gewoon hoe Sawyer steeds maar niet wist wie Nicky was. :")

Oh en Nicky zal vast wel dood gaan. Aangezien ze levend begraven is, en daar kom je niet zo snel uit, uit het graf waar ze in ligt. Het kon natuurlijk ook nog een allerlaatste zenuwtrekje zijn.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ze deed d'r ogen open, da's geen laatste stuiptrekking. Maar ze zijn beide zo dood als een pier, onder zo'n berg zand kom je niet op eigen kracht vandaan...

Het was inderdaad een duidelijke episode om het aantal op te vijzelen, maar heb me prima vermaakt...

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh heb em ff opnieuw gekeken. En ja et was geen stuiptrekking. Want het gebeurde precies 8 uur geleden en laat dat nou net de tijd zijn, dat het duurt totdat de verlamming weer over gaat.

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ja duh, die spinnenbeet heeft ze ook niet gedood, ze zegt het nog ja "the bite of the medusa spider will paralyze you for 8hours and even drops your heartbeat" en dan iets over dat je hartslag zo laag word dat die niet meer waarneembaar is.

Als ze uit de jungle rend zegt ze tegen sawyer en Hurley "Paralyzed" maar Hurley denkt dat ze "Power lines" zegt maar al snel denken ze dat ze "paulo lies" zegt.. maar op het eind van de aflevering word het nog duidelijk gemaakt dat ze "paralyzed" zegt.

How obvious >_>

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als je hartslag zo laag wordt dat het niet meer te horen is, krijgen je hersenen en spieren niet genoeg zuurstof en sterven ze af. Dat vind ik een beetje vreemd verzonnen. Creatief, maar niet erg realistisch... :)

15. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    dat noemen ze schijn dood, er bestaan mensen die zo'n lage hartslag van zichzelf hebben dat sommige dokters ze dood verklaard hebben, terwijl ze alleen maar bewusteloos waren

ooit gezien in een docu:cool:

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toch vreemd. Hij word als eerste gebeten, maar zij word als eerste 'wakker'.
    Ik denk dat ze er volgende week alsnog uitkomen, op de een of andere manier.
    Lijkt me sterk dat ze een personage eerst verdiepen, om deze vervolgens zo 'gemakkelijk' er weer uit te flikkeren.

Al met al een erg leuke aflevering. Op naar de volgende. :cool:

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nikki werd zo'n 2 minuten later gebeten dan Paulo, dus zo ontzettend gek is dat toch ook weer niet? Bij de een zal het gif eerder uitgewerkt zijn dan de ander.

Verder zal het inderdaad best hard zijn dat je lange tijd voor nop meeloopt en dat je in je eerste aflevering waar jij centraal staat eruitgeflikkerd wordt.. 8)

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dat en paolo werd in zijn nek gebeten, nikki in haar been.

19. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vind het eigenlijk wel een mooie manier om samen uit de show geflikert te worden. Samen begraven worden met je dierbare diamanten die je de kop hebben gekost.

Maar denk dat ze wel dood zullen zijn. Al de personages die ik ineens later door bepaalde acties geweldig begin te vinden gaan dood. En nikkie is 1 van die personen die ik pas deze aflevering cool vond. 8)

De enige twee die nog niet dood zijn uit mijn favo lijstje zijn Sawyer en Kate.

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Misschien wat laat, maar ik las dat Lost stopt na 4 seizoenen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina