Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Part Of Me stond ook op de Hybrid Theory EP. Das de CD die werd verspreidt naar de platenmaatschappijen.

    Ennn dat nummer heeft een solo :D

    Project Revolution (CD) en Splitting The DNA (CD) zijn allebei nep. Op de eerste staan remixen van fans en 2/3 bestaande nummers op. Op Splitting The DNA staan live nummers, demos, en nummers van hun vorige band Grey Daze. Dus als je het op e-bay hebt gevonden, niet kopen :p

    Ik moet nu wel zeggen.. dat dit wel het beste topic van het hele forum is. Hier haal ik wel mn duizend posts mee :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Splitting the DNA en Project Revolution zijn opizch wel nep ja, maar een aantal nummers zijn best wel lekker hoor. Heb ze dan ook gedownload uiteraard. O-)

    En 't nieuwe album wordt hopelijk een lekker album, mag wel 's na al die noob-heid en gezooi dat ze de laatste tijd hebben afgeleverd. LPUnderground is wel lache, maar al die Live versie zijn zo slecht. :emo:
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Figure.09 is sowieso een nummer van ze, en zeker één van de betere. :)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vette muts van LP XD.
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kvond het kansloos van LPU3 CD >_> Dat was gewoon Live In Texas. LPU6 CD is wel superdik :9 Vooral met QWERTY (live > studio) en Reading My Eyes.
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Sorry voor de dubbel post, maar de single is gelekt _O_

    /Mod Uit het beleid: Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.
    Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights. - Orcrist
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou even goed gaan zoeken, want het hele album is namelijk al gelekt volgens mij. :x
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :thumbs: zal vanavond ook es kijken. Heb de cd al wel gepreordered, maar moet nog 7 weken wachten8)
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet nog even wachten wil ik het bevestigen of het echt of fake is. Maar volgens anderen is het wel een echte versie, dus ik gok erop dat het goed is.

    Overigens vind ik de single maar matig. Die Chester mag wel iets meer zijn 'rauwe' stem laten horen vind ik.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Laten we het legaal houden, sommige posts zijn op het randje.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is nep. ;) Ik had hem op AlbumBase zien staan, was ook allemaal fake.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    mjah zal me supply diensten maar niet meer aanbieden :p wist niet dat het niet mocht :)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Maja, wat maakt het uit. Iemand kan jou (of iemand anders) een PM sturen als ie dat dantoch persé wilt.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, dus toch. Dat wordt dan toch even wachten op het origineel. O-) Ik hoop wel dat de nummers ietsje harder worden dan What I've done, want het is nu al geen nummer meer dat ik kan blijven luisteren. Marja, dat is dus gewoon persoonlijke smaak.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tis idd de echte, heb em gewoon in online zaak gepreordered cdwow.nl, als het goed is komt ie op 15 mei uit. Hele album nog niet online gevonden though, wou em nu al wel luisteren:)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    15 mei inderdaad. Ik ken een LPU/LPR Insider en die zegt dat het er veel minder geschreeuw inkomt en bijna geen rap. o_O Ik vraag me dan af wat er nog overblijft? Of zou Chester opeens kunnen zingen? En zouden de gitaristen opeens heel goed geworden zijn? Ik moet 't nog zien...
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Pushing me away & het nummer Wth You vind ik van linkin park erg goed :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heel Hybrid Theory is eigenlijk vet, behalve My December. Dat zijn van die liedjes, net als In The End of Breaking the Habit, ze zijn wel leuk, maar ook alleen maar om aandacht te krijgen. Dat zijn namelijk liedjes die op TV komen om zo aandacht te krijgen voor je CD, waardan muziek opstaat die niet veel lijkt op de rest. Meteora is ook vet, maar heeft niet dezelfde feeling als Hybrid Theory of de Hybrid Theory EP. Met de High Voltage WTC Mix _O_
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Faint, Crawling, From the Inside, one step closer, figure 09 zijn de toppers voor mij, maar ben er nog een paar vergeten :+
     

Deel Deze Pagina