De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Psv 0 - 1 Liverpool

Goal Gerrard. Ik moet zeggen, hij kopte hem netjes in

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf de 16 toch, als ik het goed zag?

_0/ PSV

Jammer

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Pfff. psv krijgt nu echt voetballes.. verdediging is echt enorm slecht en de ene grote fout na de ander wordt gemaakt.
    Mendez en cocu misschien geblesseerd, farfan ook misschien.

Goede goal van riise, mooie trap en onhoudbaar voor gomes.

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    0-3, Crouch.

Afslachting dit...

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mendez geblesseerd, farfan geblesseerd. Gaat lekker daar in eindhoven.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wát een blamage zeg. Ik heb een voorliefde voor Liverpool maar ik kon hier niet eens om juichen. Het leek wel een amateurtraining in het park hierachter.

Tsjonge jonge jonge =(

Als PSV zo speelt de laatste wedstrijd in de competitie wordt Ajax met 9 punten verschil kampioen.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Wat een pak slaag van jewelste zeg :emo: Heerlijk dit! :lol:

En ja Liverpool is in bloedvorm de laatste tijd, wereldteam _O_

PSV wordt alsmaar dieper in de shit gedrukt wat wel eens heel goed kan gaan uitpakken voor Ajax \o/

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Nu niet allemaal psv gaan afzeiken, met een B-team was dit te verwachten. PSV heeft gelukkig (samen met AZ) weer de punten binnengehaald zodat we ondanks andere vroege uitschakelingen gewoon weer onze plaatsen behouden.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    B Team? Ze miste toch alleen Alex en Koné?

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Game over PSV. Dan moet Valencia maar de Cl winnen. En GEEN Engelse clubs in de finale.:)

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    YEAAAAHH thnx liverpool. Nu zit psv nog dieper in de dal en nu komt AJAX :p

12. Sjoerd89

Sjoerd89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afellay kreeg rust, Kluivert viel in maar was niet fit, Cocu was niet geheel fit, De jong en Zeefuik (oid?) waren niet speelgerechtigd.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Salcido niet 100%, Mendez geblesseerd, Farfan geblesseerd, Tardelli geen talent...

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vind het een beetje slap gelul. PSV speelde gewoon slecht, maar het grootste gedeelte van de basisspelers stond vanaf de aftrap gewoon in het veld. Dus een B-team is geen excuus. Anders kan ik ook wel gaan roepen dat wij 2x met een B-team speelden tegen Liverpool.:emo:

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik geef gerust toe dat ze slecht speelden hoor. Het begon nog enigszins redelijk met PSV. Maar het was na een tijdje niks meer en dan met name heel de tweede helft. =( Het is geen excuus en zo wil ik het ook niet gebruiken, maar het is wel zo dat er veel mensen, basisspelers, niet meer fit waren. Sowieso noem ik niet voor niets Tardelli, die gewoon veeeels te laag is voor dit niveau net zoals Sun Xiang eigenlijk. Da Costa vond ik het opzich niet eens zo slecht doen trouwens.

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Praat geen poep. Afellay was de hele eerste seizoenshelft geen vaste waarde. De Jong, Kluivert en Zeefuik net zo min.

Enkel Alex en Kone waren er niet bij. :lol:

17. Sjoerd89

Sjoerd89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet eens voor PSV, maar als De Jong, Kluivert en Zeefuik ingezet konden worden hadden ze meer opties. Nu moesten ze spelen zonder echte spits bijv, en Tardelli is gewoon te slecht. Kwa basisspelers waren Alex en Koné er niet bij idd, maar ook Afellay, is gewoon een basisspeler, zeker de laatste tijd.

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kluivert werd toch ingezet? De Jong is van het niveau Cambuur en Zeefuik hadden ze dan maar moeten inschrijven.

19. Sjoerd89

Sjoerd89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kluivert werd ingezet ondanks dat 'ie niet fit was. Dat van De Jong is een mening (mijns inziens niet waar) en dat laatste doet niks af aan het feit dat het zo wel zo is dat PSV zeer gehavend aankwam.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Kluivert is gewoon op, en dat vindt ik heel erg jammer. Hij mist sinds zijn vele knieblessures de beweegelijkheid. Duels gaat hij niet meer aan omdat hij bang is opnieuw geblesseerd te raken.

Als je Kluivert bijvoorbeeld vergelijk met Ronaldo (waarvan ik ook dacht dat hij op was) scheelt dat enorm. Ronaldo scoort nog erg makkelijk en is bewegelijk.

Jammer voor PSV, maar wel een knappe prestatie om bij de laatste 8 te komen :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina