De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind je nog steeds hypocriet, want ik heb je niet gehoord toen dezelfde berichten werden geplaatst over alex.:)

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noh, vanavond PSV tegen Liverpool. Eerst thuis en daarna uit. Wat wordt het vanavond? Zelf gok ik op een 0-0 of 0-1 voor Liverpool. PSV mist alex en koné teveel om het te kunnen winnen vanavond.

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet maar nooit de bal is rond. Maar ja idd meer kans dat liverpool door gaat

4. basovich

basovich Guest

over halfuurtje de trein naar eindhoven:)..heb er lekker zin in!! hopen op een klein stuntje. In de krant staat Tardelli in de basis :x..en culina linksback:eek:.. verwachte opstelling:
    -----------------Gomes--------------
    kromkamp--da costa--salcido--Culina
    ----------------simons---------------
    ------mendez---------------sun------
    -----------------Cocu---------------
    ------------Farfan----Tardelli----------

zelf denk ik dat Sun en Culina wisselen van plek en Tardelli zijn plek afstaat aan Kluivert.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is wel te hopen dat ze tardelli er buiten laten ja. Is overduidelijk de slechtste aankoop van PSV dit jaar.
    Volgens mij kan je nog beter alcides linksback zetten dan culina, aangezien culina gewoon een middenvelder is en zeker geen back.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij is die niet speel gerechtigd voor de CL, maar ik kan het fout hebben.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    of cocu meer in de verdediging, hij kan op veel plekken spelen, hij heeft volgens mij ook wel eens in de verdediging gespeeld ergens.
    En dan culina op het middenveld.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt. :)

Mwa, ik denk dat PSV vanavond thuis als het even kan nog iets wil forceren en ook druk voorin wil houden. Centraal achterin staat het denk ik wel goed, want Da Costa is in Europees verband tot nu toe iedere keer erg goed geweest (in tegenstelling tot in de competitie). Hij zou inderdaad overal kunnen staan, maar het lijkt me nu niet zo erg nodig omdat Salcido er al staat.

Edit: Klote, Tardelli start definitief in de basis.

Vreemde opstelling, want zo spelen ze eerder 3-1-4-2. Waarschijnlijk zal Cocu, Mendez of Vayrynen wel weer doorschuiven naar voren en als een soort schaduwspits of nummer 10 spelen. Dat denk ik tenminste.

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zeker met kuijt om crouch heen, levengevaarlijk, vooral als PSV gerrard niet kan houden..

10. Cybercon

Cybercon Guest

laat maar!

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem nog niet kunnen zien spelen. Ben benieuwd.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat is het hier stil zeg. Geen psv fans hier?????

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, d'r zit een meisje bij mij op school, die is voor PSV, heb het d'r ff ingepeperd :D

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Respect.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lol! Licht cynische lol :D

Roma gaat het afmaken in Engeland. Daar zijn ze relatief nog sterker...

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Roma was vandaag sterker, maar tóch heb ik het gevoel dat Manchester United doorgaat.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Roma is sterker in uitwedstrijden. Ze kunnen het spel wel maken maar ze zijn op hun best op de counter die ze megasnel uit kunnen voeren met De Rossi, Mancini en Totti. Daar heeft Inter aan het begin van dit seizoen ook kennis mee gemaakt in de Italiaanse Super Coppa. Al won Inter natuurlijk wel met 4-3 na met 0-3 achter gestaan te hebben \o/

En Italiaanse ploegen in Engelse stadions is altijd genieten _O_

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond allemaal kijken, galavoorstelling om kwart voor 9 op rtl 7! Om 10 voor 8 is al in te schakelen voor het ''deskundig'' commentaar van Johan Derksen, maar voor de echte show moet je tot kwart voor 9 wachten! Werder gaat eraan, Gallary Play gegarandeerd :D Wordt een fantastische sfeer vanavond!!!! :D:D:D

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bij AZ vinden we dergelijke opmerkingen leuk enzo maar als een Ajacied dat zegt zijn ze arrogant.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd dat was ook het eerste waar ik aan dacht..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina