[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is nou een nep-chromen kentekenplaat houder die ik zie?
    En ik vind je velgen niet echt bij de rest van de auto passen.

    Maarja, wie ben ik?
    Rij zelf in een 94 Civicje, zonder enige modificaties. Zelfs de orginele fabrieksvelgen zitten er nog op. :cool:
     
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het wel met je eens...

    en jij bent iemand die een auto met mogelijkheden heeft:eek: '94 civic, DE civic voor tuners man\o/
     
  4. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn licht uitgebouwde Opel Tigra

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  5. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice car, maar als ik jou was zal ik em niet verder uitbouwen. Ik denk dat die er niet mooier op wordt en helemaal niet met een grote zijsticker. Maar ja dat is mijn mening, maar hoe die er nu uit ziet :b:
     
  6. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej hij is wel klaar zo. Heb alleen de ice in de kofferbak nog aangepast. Verder staat hij er zo onveranderd al een tijdje bij
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dan heb jij al helemaal geen recht van spreken haha ;) maare ik snap alleen niet waarom je die velgen niet bij de rest van de auto vindt passen.. iedereen die hem gezien heeft vrienden en dergelijke vinden ze juist super mooi.. Maargoed maak niet uit, heb nog wel beetje toekomst plannen: me ICE wordt zaterdag aangesloten, binnekort waarschijnlijk een JMS lip vooronder, en achterdiffusor van Rieger zit ook in de planning, en uiteraard de zwarte kentekenplaat houders :cool: Die tijger is trouwens vet zo, niks meer aan doen :thumbs:
     
  8. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Je stoelbekleding past ook goed bij je auto's imagoO-) :+
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja percies dat vindt ik altijd jammer zien ze er van buiten vet uit en van binnen niet om aan te zien. Beetje interieur in carrosserie kleur gespoten :)
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mooie pics van die tigra man:thumbs: alleen wat waar is moet gezegd worden, de binnekant is echt te mager. mooie buitenkant, maar de stoelen zijn nog standaard, stuur, poke, dashboard, enz... eigenlijk wel jmmr voor een auto die dr zo uitziet. maar je ice is gister aangesloten? pics!!:)
     
  11. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    1,2,3,4 komt dr nog wat van? :cool: :9 :+
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    schroefsetje doet wonderen;) want hij mag wel minimaal 10 cm lager:+
     
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is iedereen?:9 allemaal geen tuning zin meer?:lol:

    als het daarbij blijf is dat nog jammer...
    wat ga je eigenlijk met de zijknipperlichten doen bij die tigra, sanrox? verdwijnen die? k hoop het eigenlijk wel. zou de looks zeeeeeeeeer ten goede komen, zeer zeker.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dan ligt die dus 1 a 2 cm vd grond..8) aangezien je hier in mijn wijk drempels heb liggen die niet normaal zijn kom je er met 7 cm al moeilijk over heen, was al met me corsa B zo.. en een schroefsetje van 10 cm weet niet waar je die vandaan haalt? dan loopt me velg aan moet weer worden uitgeklopt enz enz.. laatst liep me achtervelg al aan zat met ze 3e in de auto, alleen wat heb jijzelf voor auto mista Beer? want enige wat je kan is me auto afzeiken! ben wel benieuwd wat jij voor auto heb, ik probeer hem gewoon zo strak mogelijk te houden zonder grote bumpers en shit, die tijd heb ik wel een beetje gehad al
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt nu weinig te tunen voor me.
    Rij nu lease... Polo TDI.
     
  16. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen afzeiken? lezen is ook moeilijk... en aangezien ik nog maar 17 ben, heb ik nog geen auto:9 jmmr maar helaas. wel ben ik een verhitte tuning fan en ben dan ook echt van plan om van mijn auto een echte tuning bak te maken. als je even terugleest weet je wat ik zo ongeveer dr aan wil gaan doen (lijst is allang verdubbelt, zal hem binnenkort even updaten) en hoe ik over dingen denk.

    en ik zeik je auto niet af, vind alleen dat ie niet AF is, that's all. bnuitenkant is mooi gedaan, binnenkant is mager ten opzichte van de buitenkant. maar dat is, wat zoals veel mensen vinden, een mening. en in dit geval de mijne...

    EDIT: bijvoorbeeld over velgen, een van deze wil onder mn mini classic hebben, in 15":
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    en deze bodykit komt dr op (paintjob wordt anders, namelijik helemaal zwart met wat geel. maar niet zoals op de foto, vindt ik persoonlijk niet zo heel mooi...):
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nou dan hoop ik voor je dat je veel gespaard heb.. want alleen spuiten kost al een berg geld dan nog bodykit , en niet geheel onbelangrijk je rijbewijs :cool: dusja hoop dat het je gaat lukken een auto helemaal naar je eigen zin maken.. mazz
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet om je 'droom' de grond in te trappen ofzo...
    Maar eerst zien, dan geloven. Haal je eerst je rijbewijsje maar eens.
    Of je hartje daarna nog zo bij tuning ligt, dat zie je dan vanzelf wel. :)
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijbewijs is eerste stap inderdaad. Zorg daar maar eerst voor :).
    Ga dan ook maar flink sparen ;)...
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Het scheelt tonnen met geld als je het zelf doet of een kennis hebt die het kan en bereid is het met jouw te doen.
     

Deel Deze Pagina