De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo, je kan toch makkelijk zeggen dat het onverdiend is als je een andere ploeg beter vond.:confused:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik ben van mening als je na 34 wedstrijden boven aan staat kan dat nooit onverdiend zijn, dan ben je over een heel seizoen gezien gewoon de beste.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach stel je niet aan, wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Dat geplaag is een gewoonte in het voetbal, als het nu opeens over PSV gaat hoor je de pubers huilen :emo:

Vind het wel leuk trouwens dat echt elke PSV fan die ik ken er geen vertrouwen meer in heeft. Wat een vertrouwen hebben ze in hun ploeg zeg :b: Hoorde in de bus vanmiddag dat iemand zij dat dit een rampseizoen was voor PSV :lol: Gekke boeroe's hier :cool:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat meisje dus ook waar ik het laatst over had (ander topic denk ik)
    Die zei dat ze toch neit had verwacht dat ze zouden winnen van liverpool.. lekkere instelling...

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je geeft het zelf al aan: Het hoort bij voetbal. Toen Ajax verloor van Sparta met 3-0 was het ook al een klote seizoen volgens sommigen. Zelfde dus bij sommige PSV'ers.

Ben het er zelf overigens niet mee eens. Ik heb nog wel hoop en vind dat het seizoen toch wel geslaagd is. Voor de competitie startte zag ik vooral Ajax en PSV kans maken op de titel en dat is uitgekomen. PSV heeft het daarbij gewoon weer goed gedaan in de Champions League, dus ze voldoen precies aan mijn verwachtingen. :)

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je het over de meeste punten en ik ben het er niet mee eens dat dat altijd zegt dat zo'n ploeg ook het beste voetbal heeft gespeeld.

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt wel verdacht goed uit die plotselinge dip van PSV zo op het end. Nog maar 3 punten verschil met nog Utrecht en Twente te gaan. PSV is zwakker dan ooit en Ajax krijgt het kampioenschap zo op een zilveren plaat toegereikt. Beter kan niet. Wel hoop ik voor PSV dat ze volgende week de bal terugkaatsen naar Liverpool. Zou mooi zijn voor die arrogante engelsen. Hoop dat ze dr allemaal uitvliegen, met Chelsea voorop!

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Arrogante Engelsen? Van Chelsea kan ik me nog voorstellen, dat heeft wel dat gezicht gekregen met die miljoenenformatie en lukraak inkopen, die uitspraken van Drogba en Mourinho.. Maar Man U en Liverpool vind ik toch echt prachtploegen en zeker Liverpool heeft echt niks met arrogantie te maken. Hard werken met aanjager Gerrard en Kuyt voorop, ik vind het mooi om te zien, hoor.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad, opzich verschillen Ajax en PSV niet zoveel van elkaar dit seizoen (op nationaal vlak dan 8)). Ze hebben alleen op verschillende momenten de punten laten liggen. Toch vind ik het simpelweg te makkelijk om te zeggen dat PSV geen kampioen word, ze staan nog altijd 1e met toch 3 punten voor op Ajax.

Laat het even duidelijk zijn dat ik voor Ajax ben en het natuurlijk prachtig zou vinden als de titel zo vlak voor de finish word weggekaapt van PSV maar de speculaties gaan iets te hard imho.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat zeg ik ook niet; wie na 34 wedstrijden boven aan staat is gewoon verdient kampioen, dat heeft er niets mee te maken wie het beste/leukste voetbal heeft gespeeld

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    pardon.. is Alex de beste!

geef toe, sinds de blessure van alex is PSV niks meer dan een middenmotor..

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg AZ - Werder 3-1. En hoop vooral op een leuke wedstrijd :thumbs:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet alleen de clubs in Engeland, maar bovenal de supporters zijn arrogant als de pest. Stronthekel aan.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat zou ik niet zo goed weten. Als ik aan Engelse supporters denk, denk ik aan ongelofelijke fanatieke gasten die You'll never walk alone met z'n duizenden zingen. Superveel passie, het leeft zo erg daar. Maar de arrogante kant ken ik niet zo.. Wel de hooligans-kant na Green Street Hooligans te hebben gezien :)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat was een film...

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is het ooit stil in een engels stadion?

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    bij arrogante clubs denk ik eerder aan italiaanse club en sommige spaanse clubs, haantjesgedrag e.d.

AZ - Bremen 0-0
    Bremen gaf heel weinig ruimte weg, daardoor kon AZ niet zo goed combineren, vooral in de buurt van het strafschopgebied (daar zijn ze de eerste helft nauwelijks geweest). de tweede helft was beter, meer kansen en meer dreiging. Ik denk ook dat AZ niet helemaal voluit voor de aanval is gegaan, als je namelijk een goal tegen krijgt dan is dat zuur.
    Ik denk dat het op zich niet zo'n ongunstige uitslag is. Bremen moet thuis het spel maken, dus AZ zal een beetje hetzelfde spel kunnen toepassen als Bremen en niet vol voor de aanval gaan en beter combineren omdat ze veel ruimte krijgen.

19. basovich

basovich Guest

mooie kopbal van Bremen verdediger8).., jammer dat hij niet zat;).

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,beter een 0-0 dan een 1-1 uitslag.Werder bremen zal in zijn thuiswedstrijd óók niet voluit durven gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina