1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hadf het niet perse over overpowerd of niet (al denk ik dat die ghost troopers slim gebruikt een groot voordeel kunnen geven) maar welke vinden jullie het leukst om te spelen campaing wise (buiten de scrin om)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven dat ik de Campaign Mode nog niet eens aangeraakt heb. Heb alleen nog maar Skirmish en Online gespeeld, ook alleen maar met The Scrin trouwens. De GDI en de Nod kende ik al van de demo maar jah....aliens :cool:
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb nog niet echt tijd gehad om deze game te spelen, maar ik ben zeker van plan om hem dit weekend kapot te spelen.
     
  4. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de GDI uitgespeeld en ben bij nod bijna op het einde, tot nu toe vind ik nod leuker. }:]
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Hehe, precies :D Blijf maar spelen, wat een heerlijk spel weer.

    Ik wil ook wel eens online gaan, maar eerst de campaigns maar uitspelen. ;)
     
  6. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    heb em toch maar orgineel besteld \o/
    komt misschien morgen al binnen anders zaterdag denk ik.
    viel me trouwens ineens op, geen naval units meer?? wtf8)
     
  7. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Man.. Ik speelde deze morgen 3vs3 online... Gaat eerste teammate weg. gebouwen en Units gaan over naar andere teammate omdat hij ok met de GDI speelt. Gaat hij ook wel weg! Zat ik daar plots met 2 GDI-stichtingen en 1 Scrin-basis! Dat kon ik niet allemaal in controle houden... En mijn internetconnectie ook niet :+
     
  8. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk beter nod of gdi ? hebben ze allebei hun voordelen of is de een net iets beter dan de ander?
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Command & Conquer heeft nooit naval units gehad die je zelf kan besturen. Er zijn, net als in het eerste deel, wel naval units te zien maar je kunt ze dus niet zelf bouwen of besturen. Als je naval units wilt besturen dan zul je Red Alert moeten spelen.

    Houd je ervan om met vuur te spelen en sneaky iemand vanuit het niets aan te vallen: speel NOD. Houd je van grote tanks en vliegtuigen: speel GDI. Beide partijen hebben hun voor- en nadelen.
     
  10. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    red alert is ook Command & Conquer..
     
  11. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier mensen die lost kijken (de serie)? Ik vond het wel grappig toen ik de NOD missie's ging spelen, dat sawyer in de tussenfilmpjes voorkomt.
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Splinter Cell, Rainbow Six en Ghost Recon zijn ook van Tom Clancy...

    Red Alert is van een andere serie dan Command & Conquer. Ook al zijn het beide RTS games, ze staan los van elkaar net zoals dat bij Splinter Cell en Rainbow Six het geval is.

    Wat ik probeer te zeggen is dat het normaal is bij de Command & Conquer serie dat er geen bestuurbare naval units aanwezig zijn en bij de Red Alert serie wel.
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38

    Inderdaad :) Mis de Naval units ook wel, maar gezien de geringe hoeveelheid water kan je ze dit keer toch weinig inzetten. Naast de Naval units mis ik de honden ook wel. Gebruikte die in Red Alert juist erg vaak. Komen zeer goed van pas :) Helemaal nu de tegenpartij geregeld een grote group ground units naar je basis toestuurt :)
     
  14. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat de defenses van GDI tegen NOD beter/effectiever/langer volhouden dan andersom.
     
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daarintegen kost een Sonic Emitter 3000,- en een Obelisk maar 1800,-.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het is echt beide Command&Conquer, alleen is de link tussen red alert en Command Conquer bij deel twee een beetje verloren. Als je red alert 1 speelt merk je de link tussen C&C heel sterk (eindfilmpje red alert sofjets anyone? 'I lub Kane!'), deel twee is minder op betrekking met Command & Conquer, maar het zijn beide games in zelfde universum. Misschien gaan ze later wel wat doen om de verhalen samen te mengen. Bijv. het ore naar tiberium laten veranderen en Brotherhood erin betrekken. Who knows ;)

    En voor de duidelijkheid, tiberium wars is dus deel 3 van Command conquer, niet een opvolger van red alert 2 :)
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, de NOD defence`s zijn vrij crap, vooral tegen voertuigen als apcs blijf je echt manschappen verliezen. zoiezo zijn NOD`s manschappen over het algemeen een stuk minder durable dan de tegenhangers van GDI, kijk maar de fanatics bijvoorbeeld. Vind NOD daarom wel een stuk uitdagender
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Tegen voertuigen is Nod helemaal niks. De standaard laser cannons doen nauwelijks schade, of in ieder geval veel minder dan de guardian cannon. Ze zijn met z'n drieeën, maar toch.. De Obelisk is heel sterk, maar niet snel genoeg en GDI kan hem makkelijk omleggen met Firehawks.
     
  19. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    kutzooi nog steeds niks binne :p zal wel na pasen komen
     
  20. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou een weekje gekocht met wat maten, en vind hem echt supervet. Heb een paar missies van de GDI gedaan, en heb het met wat vrienden online gespeeld, echt heel vet spel, leuke sfeer, met die tussenscene's :), ookal zijn sommige stukjes superslecht geacteerd, maarja xD
     

Deel Deze Pagina