hadf het niet perse over overpowerd of niet (al denk ik dat die ghost troopers slim gebruikt een groot voordeel kunnen geven) maar welke vinden jullie het leukst om te spelen campaing wise (buiten de scrin om)
Ik moet toegeven dat ik de Campaign Mode nog niet eens aangeraakt heb. Heb alleen nog maar Skirmish en Online gespeeld, ook alleen maar met The Scrin trouwens. De GDI en de Nod kende ik al van de demo maar jah....aliens
Heb nog niet echt tijd gehad om deze game te spelen, maar ik ben zeker van plan om hem dit weekend kapot te spelen.
Hehe, precies Blijf maar spelen, wat een heerlijk spel weer. Ik wil ook wel eens online gaan, maar eerst de campaigns maar uitspelen.
heb em toch maar orgineel besteld \o/ komt misschien morgen al binnen anders zaterdag denk ik. viel me trouwens ineens op, geen naval units meer?? wtf
Man.. Ik speelde deze morgen 3vs3 online... Gaat eerste teammate weg. gebouwen en Units gaan over naar andere teammate omdat hij ok met de GDI speelt. Gaat hij ook wel weg! Zat ik daar plots met 2 GDI-stichtingen en 1 Scrin-basis! Dat kon ik niet allemaal in controle houden... En mijn internetconnectie ook niet
Wat is eigenlijk beter nod of gdi ? hebben ze allebei hun voordelen of is de een net iets beter dan de ander?
Command & Conquer heeft nooit naval units gehad die je zelf kan besturen. Er zijn, net als in het eerste deel, wel naval units te zien maar je kunt ze dus niet zelf bouwen of besturen. Als je naval units wilt besturen dan zul je Red Alert moeten spelen. Houd je ervan om met vuur te spelen en sneaky iemand vanuit het niets aan te vallen: speel NOD. Houd je van grote tanks en vliegtuigen: speel GDI. Beide partijen hebben hun voor- en nadelen.
Zijn hier mensen die lost kijken (de serie)? Ik vond het wel grappig toen ik de NOD missie's ging spelen, dat sawyer in de tussenfilmpjes voorkomt.
Ja en Splinter Cell, Rainbow Six en Ghost Recon zijn ook van Tom Clancy... Red Alert is van een andere serie dan Command & Conquer. Ook al zijn het beide RTS games, ze staan los van elkaar net zoals dat bij Splinter Cell en Rainbow Six het geval is. Wat ik probeer te zeggen is dat het normaal is bij de Command & Conquer serie dat er geen bestuurbare naval units aanwezig zijn en bij de Red Alert serie wel.
Inderdaad Mis de Naval units ook wel, maar gezien de geringe hoeveelheid water kan je ze dit keer toch weinig inzetten. Naast de Naval units mis ik de honden ook wel. Gebruikte die in Red Alert juist erg vaak. Komen zeer goed van pas Helemaal nu de tegenpartij geregeld een grote group ground units naar je basis toestuurt
Nee, het is echt beide Command&Conquer, alleen is de link tussen red alert en Command Conquer bij deel twee een beetje verloren. Als je red alert 1 speelt merk je de link tussen C&C heel sterk (eindfilmpje red alert sofjets anyone? 'I lub Kane!'), deel twee is minder op betrekking met Command & Conquer, maar het zijn beide games in zelfde universum. Misschien gaan ze later wel wat doen om de verhalen samen te mengen. Bijv. het ore naar tiberium laten veranderen en Brotherhood erin betrekken. Who knows En voor de duidelijkheid, tiberium wars is dus deel 3 van Command conquer, niet een opvolger van red alert 2
mee eens, de NOD defence`s zijn vrij crap, vooral tegen voertuigen als apcs blijf je echt manschappen verliezen. zoiezo zijn NOD`s manschappen over het algemeen een stuk minder durable dan de tegenhangers van GDI, kijk maar de fanatics bijvoorbeeld. Vind NOD daarom wel een stuk uitdagender
Tegen voertuigen is Nod helemaal niks. De standaard laser cannons doen nauwelijks schade, of in ieder geval veel minder dan de guardian cannon. Ze zijn met z'n drieeën, maar toch.. De Obelisk is heel sterk, maar niet snel genoeg en GDI kan hem makkelijk omleggen met Firehawks.
Ik heb hem nou een weekje gekocht met wat maten, en vind hem echt supervet. Heb een paar missies van de GDI gedaan, en heb het met wat vrienden online gespeeld, echt heel vet spel, leuke sfeer, met die tussenscene's , ookal zijn sommige stukjes superslecht geacteerd, maarja xD