Lol het heeft wat mij betreft de meeste gameplay ooit gemaakt... Cruisen is en blijft altijd leuk.
Yep maar ik heb hem nu verkocht omdat hij plaats moest maken voor mijn 8e Alfa GT......... Achteraf heb ik er best wel spijt van omdat hij heel handig voor de 180 MP/H Downtown is. Maargoed, ff de 180 mph downtown doen met een gehuurde ZO6 ( ) en ik koop hem weer. Overigens had ik hem niet getuned, standaard is ie al snel genoeg. Maar misschien tune ik mijn volgende wel!!
Je hebt helemaal gelijk, dat cruisen is top!!! En die ZO6, ik vind zeker ook dat ie een prachtig geluid heeft, maar hij is snél.....! En dat voor maar 71.000 dollar, da's hetzelfde waarvoor je een Audi A6 koopt! Dan zou ik het wel weten. Hij kan makkelijk een gemiddelde A-Klasser bijhouden, en hij is tien keer zo goedkoop. Oja, zitten er in MotoGP '06 ook gewone motoren (zoals er in TDU zitten), of alleen maar racemotoren? Zo ja, dan zou ik hem ook wel ff kunnen overwegen.
P.S.: Ik heb, zoals boven al beschreven staat, een Alfa GT gekocht, met de bekende opties, dus de 18 inch spaakwielen, Rosso Alfa en een beige interieur! Fantastische auto, met wat mij betreft nog steeds het mooste geluid in het spel. Vinden jullie ook dat de Alfa GT zo'n mooi geluid heeft? Ik heb verder nog die donkergroene E-Type, en dat is een prachtige klassieke wagen, waar heel goed rustig mee te rijden is. Ik ga ook nog een Corvette ZO6 weer terugkopen, en daarna misschien nog een Ford GT of een Spyker.
Heeft iemand trouwens al info over Carpack 4? Ik hoop dat in Carpack 4 deze auto's zitten:
Lambo Murcielago LP640 Roadster
Mazda RX-8 HP
RUF R.K. Spyder
Mercedes E 65 AMG
BMW M5
BMW M6
BMW M3 CSL
Dat zijn realistische auto's voor TDU, aangezien er toch geen busjes in zullen komen. Geen Porsche's ook, want omdat ze RUF al hebben zullen ze echt geen licentie van Porsche zelf gaan betalen.
Oja en dat er ook een update komt met ultra natuurgetrouwe uitlaat en motor geluiden. Want dat lijkt mij fijn bij de BMW's (M5 en M6 hoog V10 gesnerp, M3 CSL een prachtige luide brul), Mazda RX8 (hoog rotatiemotor gesnerp), Ferrari's (hoog, luid gesnerp) en Lambo Gallardo (Luide, hoge brul).
Laatst bewerkt: 7 apr 2007