1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    hehe:9 Wheelies trekken is echt heerlijk, en dan je camerabeeld beetje schuin houden zodat je zo langzaam dat voorwieletje omhoog ziet gaan. En dan op je 5de versnelling doortrekken naar je 6de blijft het ook heerlijk op je achterste staan8)

    Wel jammer dat je die Ducati en Agusta niet kan tunen:'-( Maar die Agusta geeft wel een bruut geluid zeg, word je gewoon eng van:D
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    kan wel. die augusta iig. neem aan die ducati ook gewoon.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ja is echt super zo je camerabeeld een beetje schuin houden zodat je zo langzaam die voorwiel omhoog ziet gaan! :D Dan is de omgevind helemaal blurry en dan is het beeld mooi op die wheelie gericht. \o/
    Optrekken tijdens een wheelie is ook erg leuk en cool idd.


    Ik vind dat geluid van die Kawasaki ZX-10R stage 3 getuned nog steeds het mooiste geluid uit het spel. Als dat ding optrekt, begint het daar onder te kriebelen!!!! :D :D :D _O_


    Ducati en Augusta kan je wel tunen. :9

    http://static.flickr.com/134/357023530_c3da602d84_o.jpg

    Bij de Forza Tuner kun je de Augusa en Ducati samen tunen. ;)
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    ..oh

    dan moet ik toch eens ff beter zoeken naar zo'n tuner. Of zover ben ik nog niet met het spel (23%)

    Naja, dan heb ik morgenavond wat te tunen 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En heb je hem al gevonden? :9





    Ik heb gisteren en eergisteren weer eens flink gecruised rond het eiland.
    Als ik op mijn ZX-10R rijdt, mis ik toch wel de besturing van een game zoals MotoGP '06, dan merk je dat de motoren besturing in TDU toch flink wat minder is. :9 Maar buiten dat vind ik het nog steeds geweldig om los te gaan met dat gruwelijke geluid van een ZX-10R!!!!

    Ook rijdt ik nu wat vaker in mijn Gallardo SE en mijn Aston DB9 coupe! Allebei super wagens die een geweldig uiterlijk hebben vind ik.


    Waar is Porsche-fan eigenlijk gebleven?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    te druk met TDU denk ik
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat was hij voorheen ook altijd! :9 Maar toen had hij altijd tijd om zijn info over zijn auto's en huizen te posten. :D
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe miss is z'n info bron op?:9
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Yep :p Tuner zat op het stukje waar ik nog niet was geweest. Wel vaag dat het lijstje 209 MPH bij de Agusta aangeeft, terwijl ik al gauw tegen 225MPH aan zit 8) Kvind de Agusta toch wel een beter geluid hebben, sorry :x
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik was ff druk bezig met TDU idd, en met veel andere dingen die daar niks mee te maken hebben (zodat ik dus geen tijd voor XBW had). Maar nu ben ik er weer!\o/
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Whooo hij is er nog, we waren je kwijt :+
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    begon me al zorgen te maken:eek:
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ja je kan inderdaad harder met je motor dan dat lijstje aangeeft, maar dat komt simpelweg door de aerodynamica. Als jij die linkerstick (waar je mee doet sturen) naar voren duwt, gaat je poppetje meer op zijn buik liggen waardoor de luchtstroom rondom je motor aerodynamischer word waardoor je dus harder kan! Dat is ook gaaf om gewoon achter een Enzo, Koenigsegg of whatever aan te rijden zodat je nog meer aerodynamischer word omdat die auto zowat alle wind opvangt! Zo zal je misschien de 365 halen. :D

    Zo had ik laatst met mijn ZX-10R, 360km/h gehaalt doordat ik achter een auto op de snelweg reedt!



    Ik heb nu 4 daagjes vrij dus dat word een goed weekend + maandag met veel TDU en MotoGP '06! Natuurlijk niet de hele dag met dit prachtige weer omdat ik dan waarschijnlijk toch met vrienden enzo ga voetballen.


    @ Porsche-fan, Welcome Back dan maar. :9 :9
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, lol.:b:

    Ik heb nu ook 4 dagen vrij, dus ik ga veel TDU'en!:9 :9 :9 Ik ga ook NFS Carbon (te kort:mad:) , PGR3 (te saai:mad:) en Burnout (te frustrerend:mad:) verkopen, en van dat geld dat ik daarvoor krijg ga ik Saints Row, Far Cry Instincts Predator en een Gold abbo kopen, áls ik er genoeg geld voor krijg...:D

    Maar om weer ff ontopic te gaan: Ik heb nu een Corvette ZO6 (Geel, donkergrijze vijspaaks wielen en zwart/grijs interieur) en een Jaguar E-Type (donkergroen, beige/zwart interieur). Dat zijn fantastische auto's, vooral die Corvette, wát is dat toch een kanon!!_O_
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Haha jullie zijn echt TDU boys 4 real:D . Opzich biedt het spel vrij weinig gameplay meer als je het eenmaal heb uitgespeeld... maar toch bljivne jullie doorcruisen:p. Wat je maar leuk vind:cool:
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    die Z06 is idd echt een monster ja...
    rijdt super lekker en @ stage 3 rijdt ie ook nog lekker door:)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Afentoe nog wat leuke races doen voor betere tijden, maar cruisen blijft natuurlijk gewoon té tof omdat je gewoon een super groot gebied ter beschikking hebt + vele gave auto's en motoren waardoor de pret zowat niet op kán raken!



    Z06 is inderdaad erg super Tjerk, hij heeft een geweldig geluid en hij ragt ook lekker hard door! \o/
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol het heeft wat mij betreft de meeste gameplay ooit gemaakt...:emo: Cruisen is en blijft altijd leuk.:)

    Yep maar ik heb hem nu verkocht omdat hij plaats moest maken voor mijn 8e Alfa GT.........;););) Achteraf heb ik er best wel spijt van omdat hij heel handig voor de 180 MP/H Downtown is.|:- Maargoed, ff de 180 mph downtown doen met een gehuurde ZO6 ( :lol: ) en ik koop hem weer. Overigens had ik hem niet getuned, standaard is ie al snel genoeg.:9 Maar misschien tune ik mijn volgende wel!!_O_

    Je hebt helemaal gelijk, dat cruisen is top!!!:thumbs: En die ZO6, ik vind zeker ook dat ie een prachtig geluid heeft, maar hij is snél.....!_O_ En dat voor maar 71.000 dollar, da's hetzelfde waarvoor je een Audi A6 koopt!:9 Dan zou ik het wel weten. Hij kan makkelijk een gemiddelde A-Klasser bijhouden, en hij is tien keer zo goedkoop.:thumbs: Oja, zitten er in MotoGP '06 ook gewone motoren (zoals er in TDU zitten), of alleen maar racemotoren? Zo ja, dan zou ik hem ook wel ff kunnen overwegen.:9

    P.S.: Ik heb, zoals boven al beschreven staat, een Alfa GT gekocht, met de bekende opties, dus de 18 inch spaakwielen, Rosso Alfa en een beige interieur!:9 Fantastische auto, met wat mij betreft nog steeds het mooste geluid in het spel.:) Vinden jullie ook dat de Alfa GT zo'n mooi geluid heeft?:) Ik heb verder nog die donkergroene E-Type, en dat is een prachtige klassieke wagen, waar heel goed rustig mee te rijden is.:thumbs: Ik ga ook nog een Corvette ZO6 weer terugkopen, en daarna misschien nog een Ford GT of een Spyker.:9



    Heeft iemand trouwens al info over Carpack 4?:) Ik hoop dat in Carpack 4 deze auto's zitten:

    Lambo Murcielago LP640 Roadster
    Mazda RX-8 HP
    RUF R.K. Spyder
    Mercedes E 65 AMG
    BMW M5
    BMW M6
    BMW M3 CSL

    Dat zijn realistische auto's voor TDU, aangezien er toch geen busjes in zullen komen.;) Geen Porsche's ook, want omdat ze RUF al hebben zullen ze echt geen licentie van Porsche zelf gaan betalen.:'-(

    Oja en dat er ook een update komt met ultra natuurgetrouwe uitlaat en motor geluiden.:9 Want dat lijkt mij fijn bij de BMW's (M5 en M6 hoog V10 gesnerp, M3 CSL een prachtige luide brul), Mazda RX8 (hoog rotatiemotor gesnerp), Ferrari's (hoog, luid gesnerp) en Lambo Gallardo (Luide, hoge brul).:)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  19. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    er moeten porsche's inkomen: 944,928 dat soort auto's van die oudere maar wel hele vette bakie's met een dikke turbo
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep die moeten er zeker inkomen, maarja, ze hebben nu de licensie van RUF en dat zijn gepimpte Porsche's, dus ik denk dat er geen gewone Porsche's zullen komen, HELAAS.:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina