De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_ _O_ _O_

En nu wij morgen de koppositie heroveren:)

Ik denk dat ik voor één dag maar in God ga geloven:)

2. basovich

basovich Guest

moeten ze wel met 3 of 4 doelpunten verschil winnen:)..jammer van psv, dit was echt hun laatste kans wat mij betreft!

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Twee doelpunten:)

2-0 of 3-1, daar teken ik voor!

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gemengde gevoelens. Verlies van PSV is top voor Ajax, zeker ook nog eens met die wedstrijd van Twente tegen PSV in het vooruitzicht, maar Barça heeft wel hele dure punten verspeelt tegen Zaragoza. Heb niet kunnen kijken, omdat ik moest werken helaas.

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    psv =( _0/

edit// nvm, bus werd dus tegen gehouden...

Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan hier alleen maar van genieten als Ajax morgen wint.

7. Gerard Way

Gerard Way Guest

Om daar nou wakker van te liggen, Zaragoza speelt een uitstekend seizoen en de doelpunt van Milito was meer dan verdiend. Ik hoop in ieder geval dat Zaragoza de teamgeest weet te houden en niet dezelfde weg volgen als Real Sociedad dat deed.

De Koninklijke loopt ook niet gek veel punten achter Barcelona nu met nog een wedstrijd te goed

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  8. Cybercon

Cybercon Guest

Oh oh oh wat heerlijk zeg, PSV lijkt nog steeds niet uit de shit te komen :emo: :lol:

Morgen met twee goals verschil winnen van RKC en we staan weer bovenaan :D

En wat was het ook alweer Koeman? ''Als we vanaf nu gecontreerd blijven spelen zie ik dit PSV niet 4 keer verliezen''

Yeah riiiiight :lol:

9. Gerard Way

Gerard Way Guest

Ronaaaldooooooooo Il Fenomenooo!

Milan 3 - 1 Empoli, een mooie wedstrijd met een goal van Ronaldo en een assist die Gilardino netjes afwerkte. Heerlijke wedstrijd, volgend jaar met Juventus _O_ erbij, of ze kampioen worden of niet maar de Serie A gaat weer schitteren.

Bekijk hier de goal van Ronaldo

Een dubbele schaar en vervoglens keihard in het dak van het net geschoten _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Donder toch op met die vieze, dikke verrader :mad:

11. Gerard Way

Gerard Way Guest

Haha verrader of niet je mag wel een beetje respect hebben voor de speler die Inter wederom kampioen had gemaakt toendertijd.. En wat had Ronaldo te zoeken bij Inter? Strjiden om een plek samen met Zlatan, Crespo en Adriano?

Ronaldo heeft een uitstekende keuze gemaakt en redt Milan nu uit een nood. Dat het bestuur van Inter fluitjes uitdeelt aan de supporters om Ronaldo uit te fluiten is pas een schande te noemen.

En zij die de tijden al vanaf 96' meemaken weten dat Ronaldo in de boeken gaat als een van de beste spitsen die de wereld gekend heeft. De rest moet het maar met beeldmateriaal doen

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Respect voor iemand die na drie jaar blessureleed, doorbetaald worden en de grootst denkbare steun van fans en bestuur krijgt vertrekt zodra hij weer fit is? Dacht het niet. Ik had die dikke hond absoluut niet terug gewilt.

En denk je nou echt dat HET BESTUUR die fluitjes uit heeft gedeeld??? =(

Ronaldo had voor zijn blessure de potentie om de beste ooit te worden, en daar was hij hard naar op weg. Maar sinds zijn inzinking en zijn keuze voor geld en z'n eigen focking ego is ie vastgerot in z'n eigen ellende.

Maar inderdaad, tegen concurrenten als Ibra, Adriano, Crespo en Cruz had hij het NOOIT gered. Op lager niveau kan hij nog best mee, nu ze die dikke reet van hem uit hebben laten zweten.

Een gore vuilak, dat is 't.

13. Cybercon

Cybercon Guest

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GE-WEL-DIG, als ajax morgen niet meer verliest is alles goed en dan op naar amsterdam :)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik lig er ook niet wakker van, zeker niet omdat Valencia ook nog verloren heeft, en de wedstrijd Real Madrid - Sevilla ook nog op het programma staat. Zolang we nu alles blijven winnen moet het te doen zijn.

En houd toch alsjeblieft een keer op over dat gezeik over de Koninklijke, als je dan 1 club zo moet noemen, noem Espanyol dan zo. Liefst helemaal niet, want half La Liga heeft die term in de naam staan.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren NEC-PSV gezien, geweldig! NEC was in de eerste helft echt oppermachtig en had er 4 moeten maken, als het niet meer is.. Ik schrok wel even toen Cocu er nog een maakte, het zal toch niet gebeuren na al die kansen om zelf uit te lopen. Maar dit is echt heerlijk, hopelijk houdt Ajax z'n kop erbij in Waalwijk.

17. Gerard Way

Gerard Way Guest

Ik noem Real Madrid bij de naam waar Di Stefano toendertijd nadruk op heeft gelegd. En ik heb overigens genoeg redenen om ze De Koninklijke te noemen

Ze hebben 11 Champions League bekers en dat is meer dan elk andere club in europa, en overigens nog de leider in Spanje met 29 landstitels waar Barça er maar 18 heeft..

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Feit is gewoon dat Espanyol het eerste team was met die titel, en dus ook eigenlijk de enige club hoort te zijn die ooit zo genoemd hoort te worden, als je het dan toch wilt doen. Waar Di Stefano toenTertijd nadruk op heeft gelegd kan me eigenlijk weinig boeien. Niet alles wat een geweldige voetballer zegt hoef je heilig te verklaren. En om nu ook weer Barça bij deze "discussie" te betrekken is ook BS.

Ko·nink·lijk (bn.)
    1 predicaat dat door de koning of koningin kan worden toegekend aan verenigingen en ondernemingen

Heeft dus ook verder weinig te maken met de verdiensten van een club. (Al ontken ik heus niet dat die van Real Madrid indrukwekkend zijn, hoor.)

19. Cybercon

Cybercon Guest

En ja hoor, 1-0 door Gabri \o/

Kampioenuh!!! _O_

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-1 ajax :mad: 1-0 heracles

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina