De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja misschien, maar toch vind ik het niet heel erg, hoe meer supporters hoe beter natuurlijk en het is natuurlijk ook zo dat het een kwartfinale ueafa cup is en ook nog vlak over de grens dus daarom komen er nu opeens zoveel man op af. Een vliegticket naar Spanje ofzo is nu eenmaal ''ietsjes'' duurder dan die paar 100 km in de bus :)
    Het kost overigens maar zo'n 75 euro totaal reis en kaartje inbegrepen...

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ja iid, omdat je er zo bent was de vraag naar kaartjes erg groot. Wij hadden precies de laatste kaartjes bij die ticketbox. Het is idd logisch dat er sinds Co veel meer mensen (weer) naar AZ gaan. De echte harde kern is ook niet blij met al die "ajaxsupporters". Een deel van de supporters zal nou niet echt doodongelukkig worden als AZ verliest, maar die gevoelens zullen bij andere misschien wel snel groeien. Er staat nu een sterke organisatie met een mooi talentvol team dus ik zie AZ ook niet zo weer afglijden. Er zijn in ieder geval wel genoeg voetballiefhebbers die naar AZ willen komen, dus wie weet nog een stadionuitbreiding.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hopelijk werkt sopcast vandaag wel,, want anders word ik een beetje pissig..

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net 4 euro betaald op Planet. Ben ik tenminste verzekerd van goede stream.
    :cool:

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat namen ze ook al weer mee naar bremen?
    1200 Bobo's of iets in die richting, vind je het gek dat er zo weinig kaarten zijn :emo:
    En wie noem jij de harde kern? het sta gedeelte van X1,X2 en X3?

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij even goed uitleggen hoe ik gratis live wedstrijden kan kijken? ik weet dat het kan via ppmate maar hoe 8) wat te downloaden enzo.

7. Gerard Way

Gerard Way Guest

Waar heb jij het in hemelsnaam over? Alleen omdat jij ze neit kunt zien op je nederlandse kabeltv wil niet zeggen dat de rest slachtvlees er zitten een hoop goede clubs tussen. Fiorentina met Jankulovski, Mutu Toni(als je ze kent :emo:) en ga zo maar door. En dan heb je nog het mooie Palermo die zich al in de vierde plaats weet te drukken, spelers als Di Michele die daar al heel lang een sleutelspeler is(maar die zul je ook niet kennen), Australische Bresciano die we allemaal gezien hebben afgelopen wk etc.

En 3 topclubs? Milan Inter Juventus? Wie heeft Manchester United verslagen in het mooie Stadio Olimpico dan? AS Roma, en dezelfde kwaliteiten gelden ook voor Lazio Roma wat een ook een mooie club is.

Maar alles is makkelijk gezegd achter de computer, zeg dit naast professionele analysten en je wordt met de grond gelijk gemaakt.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2007
  8. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    je gaat naar http://myp2p.eu/ en je klikt de wedstrijd aan die je wil hebben..

9. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
  10. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
  11. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
  12. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze ajax uitzenden, maar ik heb zo'n gevoel van niet, omdat er weer ''maybe'' bij staat.

13. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    ik ben er ook bang voor,, maar ik heb toch de radio bij mij staan..

14. Cybercon

Cybercon Guest

Ik heb al 3 keer betaald en krijg verdomme maar geen beeld, alleen geluid =(

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat had ik de vorige twee keer ook... Vraag me af of ik nu weer moet gaan dokken terwijl de kans bestaat dat ik het niet te zien krijg...

16. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    offline, alweer...

maar hij gaat bij mij niet fullscreen,
    dan staat er dat een codec ontbreekt.
    maar die heb ik al 3 x geinstalleerd

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dude, Jankulovski speelt bij Milan, je zult Ujfalusi wel bedoelen. En Di Michele is helemaal niet heel lang een sleutelspeler, hij is niet al te lang geleden gekomen van Udinese :):

En als de competitie weer op normale toeren draait, Juve weer op oorlogssterke is en Milan weer normaal draait is de Serie A met dit Inter, Roma, Fiorentina en eventueel Lazio en Palermo weer gewoon de sterkste competitie ter wereld.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Hoe bedoel je ''gewoon''? :emo:

De sterkste competities zijn nog altijd de Premier League en de Primera Division geweest hoor, dit zal ook zo blijven voor de komende jaren. De laatste 1,5 jaar stelt de Serie A meer geen drol voor. En iedereen maar enthousiast blijven over Internazionale dat ze 20 keer achter elkaar hebben gewonnen, ja de concurrentie is er zeker ja. Overigens had iedereen hoge verwachtingen van dat ze ver zouden komen in de Champions League. Helaas was Valencia gewoon een maatje te groot. De Serie A zal denk ik nooit meer worden wat het is geweest, de beruchte omkoopschandaal heeft een veels te grote impact op het verdere verloop van de competitie...

En Richox heeft gewoon gelijk: vanaf volgend seizoen zijn er gewoon weer 3 topclubs: Milan, Juventus en Internazionale. Dat Fiorentina en AS Roma nu opeens zo goed presteren ligt 'm eerder aan het feit dat er sprake van amper concurrentie.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2007
  19. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    foutje,, een uurtje te vroeg.

maaar kan iemand hellpen/?

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    het blijken geen 1200 bobo's te zijn, als je precies wilt weten moet je maar ff kijken op www.az.nl of in de krant, daar stond de gehele uitleg. De harde kern zijn de 3000 a 4000 man die al jaren voordat Co er kwam al voor hun club waren. Nog een leuk stukje van Michel Vorm in de Sportweek, ik citeer:

"Toen ik dit seizoen voor het eerst in de Arena voetbalde, zaten er 47.000 mensen, bijna twee keer zoveel als in de Galgenwaard. Maar ik hoorde ze niet, hoor. Ik dacht: wat is dit nou? Normaal wordt je uitgejouwd tijdens een uitwedstrijd, moet je je longen uit je lijf schreeuwen om een medespeler te bereiken. Daar kon je elkaar met gemak coachen, dat is toch raar? Dat vind ik raar, meen ik serieus. Dat sloeg echt alles; 47.000 man en muisstil."

Leuk stukje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina